Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas vuoden vanhemmat! jätetään lapset laivaan ja itselle tulee"yllättävä meno".

Vierailija
16.04.2017 |

Tätä tapahtuu usein. Laiva lähtee Helsingistä ja on seuraavan päivän Tukholmassa. Seuraavana päivänä vasta takaisin Hesassa.
Jossain vaiheessa matkaa huomataan lapsi/lapsis ilman huoltajaa. Ne tulee itse esim respaan sanomaan ettei ne löydä äitiä. Sitten kun mutsille soitetaan, niin selviää että se onkin mennyt maihin ja "luuli että iskä on lasten mukana" tai jotain muuta skeida selitystä.
Siinäpä sitten henkilökunta ruokkii lapset ja vie ne hyttiin. Lapset pari vuorokautta hätääntyneenä laivassa.
Mutsi sai lomaa pennuistaan ja kyseessä oli ihan vahinko ja väärin käsitys.
Terveisin laivalla töissä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset tässä tapauksessa unohtuisivat jo terminaaliin, ja vanhemmat olisivat risteilyllä. Hyvänen aika, onhan siitä maksettu.

Vierailija
42/44 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmaiset ovat aina unohtaneet lapsiaan milloin mihinkin. Jopa vauvan vaunuissa yöllä kadulle. Mutta en usko sen olleen yleistä. Tuokin, että käyttää risteilyä lapsenvahtina on aika outoa. Luulisi, että sinne saisi jonkun lapsien mukaan tai lapsille toimintaohjeet ettei kyse apua. Uskon että tuo on mahdollista että isän kanssa on mennyt asiat sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämmöistä mammat kuulkaa tapahtuu. Helsinki-Tukholma linjalla .

Olen ollut laivoilla töissä kohta 30vuotta.

Vierailija
44/44 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ostaa liput ha mennä laivaan hyvissä ajoin. Sitten lähtee ”käymään jossain” ja marssii ulos laivasta. Pennut jää sinne ja laiva lähtee. Sitten kun jossain vaiheessa joku soittaa perään,niin on ihan äimänä että eikö se Mara tullutkaan sinne ja synkän piti löhteä lasten kans risteilylle kun mulla tuli tärkeä työpaikkahaastattelu, että voi voi sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän