Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko aina uusimman kalleimman älypuhelin mallin kaupasta??

Vierailija
16.04.2017 |

Vai halvemman?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman kalleimman mallin, ei piskit kintuille kuseksi.

Vierailija
2/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mainosten uhri. Ainuttakaan älyluuria en ole ostanut ja laitan rahani mieluummin osakkeisiin kuin kulutustavaroihin. Känny saa maksaa max 50 euroa, nettiä en siihen tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta kalleinta, oli kyseessä sitten älypuhelin tai vessanpesuaine.

Vierailija
4/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta uusinta ja kalleinta, koska sellaisen kanssa pelkäisin koko ajan, että rikon sen. Enkä ymmärrä niin tekniikan päälle, että minulle olisi niillä uusimmilla päivityksillä ja vimpaimilla mitään suurempaa merkitystä. 

Vierailija
5/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy S8 on aika kallis 829,00 euroa verkkokauppa.comissa.

Vierailija
6/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei paljon rasita kun tilille pamahti juuri 87000000 €

Enkä ollut köyhä ennenkään.

Vierailija
7/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eì vaan halvimman, vaihdan kun menee rikki tai av ei enää toimi, kuten viimeksi oli syynä. Nykyiselläkään ei oikein miellyttävää ole enää palstailla, mutta en nyt pysty vaihtamaan.

Vierailija
8/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on joku satasen Huawei. Hyvin on palvellut tarkoitustaan.

Vierailija
9/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nyt parempi pitää olla kuin kavereilla ainaskin.

Vierailija
10/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostan uuden puhelimen, niin ostan kalleimman saatavilla olevan applen puhelimen. on mahdollista että kilpailijoilla on vielä kkalliimpia, mutta tuo ei haittaa.

Vierailija
11/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen Omenalle joten muut kyllä käy.

Vierailija
12/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain kalleimman iPhonen, muiden hinnoista en edes tiedä mitään.

Vierailija
13/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei paljon rasita kun tilille pamahti juuri 87000000 €

Enkä ollut köyhä ennenkään.

Tuskin ainakaan Eurojackpot-voitto, joka ei ihan heti pamahda tilille.

Itse olen päätynyt ostamaan sellaisia n.400:n euron puhelimia. Ovat parempia kuin halvat, ja kalliimmat olis jo turhaa pröystäilyä. Ja ihan työtön olen, osamaksulla täytyy ostaa. Eli siinä mielessä pröystäily on turhaa, kun jopa minulla olisi mahdollisuus lähes tonnin puhelimeen.

Vierailija
14/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta se ostettaisiin kuin kaupasta? Käytän älytöntä puhelinta niin kauan kuin se on mahdollista.

Vierailija
15/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain iPony kelpaa.

Vierailija
16/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tuotteiden ominaisuuksi ja käyttäjäkokemuksista. Käyn kokeilemassa liikkeessä eri puhelimia. Näiden tietojen perusteella arvioin mikä puhelin tarjoaa minulle parhaiten vastinetta rahoille. Tällä hetkellä se on käytössäni oleva honor 7 lite, jonka ostin noin 200 eurolla. Nykyään tätä saa jo alle 150 euron ja mielestäni se on edelleen varteenotettava vaihtoehto, vaikka en ole tosin seurannut uusien mallien hintoja.

En näe mitään järkeä maksaa puhelimesta suuria summia, koska sillä rahalla ei saa oikeastaan mitään käytännön hyötyä. Se, että puhelin käynnistyy hieman nopeammin ja raskas sovellus käynnistyy hieman nopeammin on aivan merkityksetöntä, koska halpakin puhelin käynnistää kevyet sovellukset lähes silmänräpäyksessä.  

Vierailija
17/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa kännykästä yli neljää sataa. Mielellään en edes kahta sataa. Rahaa kyllä olisi ja tabletti on kallis ja tehokas. 

Vierailija
18/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kalliimmalla ei saa parempaa vaan niissä maksaa vain brändi ei mikään muu. Kokoamiskulut ja rauta maksaa yleensä 60% vähemmän kuin puhelimen myyntihinta.

Vierailija
19/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen tuotteiden ominaisuuksi ja käyttäjäkokemuksista. Käyn kokeilemassa liikkeessä eri puhelimia. Näiden tietojen perusteella arvioin mikä puhelin tarjoaa minulle parhaiten vastinetta rahoille. Tällä hetkellä se on käytössäni oleva honor 7 lite, jonka ostin noin 200 eurolla. Nykyään tätä saa jo alle 150 euron ja mielestäni se on edelleen varteenotettava vaihtoehto, vaikka en ole tosin seurannut uusien mallien hintoja.

En näe mitään järkeä maksaa puhelimesta suuria summia, koska sillä rahalla ei saa oikeastaan mitään käytännön hyötyä. Se, että puhelin käynnistyy hieman nopeammin ja raskas sovellus käynnistyy hieman nopeammin on aivan merkityksetöntä, koska halpakin puhelin käynnistää kevyet sovellukset lähes silmänräpäyksessä.  

Sama. Varaa olisi kyllä ostaa se kalleinkin, mutta kun etsin itselleni sopivinta mallia, eikä se aina ole se kallein. Tällä hetkellä menen ihan vaan Honor kutosella.

Vierailija
20/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käyttänyt aina satasen puhelimia ja ollut ihan tyytyväinenkin niihin, mutta sitten sain lahjaksi 500 euron luurin, ja nyt kun olen nähnyt, mitkä ominaisuudet siinä maksaa, niin sitten kun tuosta aika jättää, en taida enää halvinta ostaa. Elikkäs luulen, että seuraavan luurin hankintaan vaikuttaa se, millainen kamera puhelimessa on ja tallennustilan määrä. IPhonea en joka tapauksessa osta, koska minut on vakuutettu siitä, että maksaisin vain ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän