Puoliso pihtaa
Onko muita saman kohtalon kokevia? Annetaan vertaistukea ja murmutetaan tästä täällä niin ei tule valitettua puolisolle. Jos hänelle menee sanomaan, niin vastaushan on ettei nyt ainakaan halua ja pihtausaika vaan pitenee..
Tällä hetkellä 2,5 viikkoa ilman!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puutteesta kärsivä nainen, jonka mies antaa noin kerran kuussa... Itse haluaisin seksiä monesti viikossa, nopeasti, hitaasti, rajusti, hellästi, ottaa suihin, keittiössä, vessassa, sängyllä, mitä vain. Miestä ei vaan kiinnosta. Ja kyllä, masturboin, mutta se on vain sitä pahimpien paineiden poistoa. Rakastelussa on kyse kahden ihmisen läheisyydestä, kosketuksesta, jaetusta nautinnosta, parisuhteen yhteydestä. Ei sitä voi vibralla saada... monesti olen niiiiiiin puutteessa, että lantio tuntuu olevan ihan jumissa ja pakkautunutta energiaa niin paljon, että tulee paha olo. Surettaa kaikki ihanat seksihetket, mitä on jäänyt pois... mietin sitä koko ajan!
Täällä kohtalotoverisi. Olisin voinut kirjoittaa aivan identtisen tekstin. Minäkin haluaisin joka päivä.. Ja mietin sitä joka päivä. Tosin meillä on välillä kausia, että saan kuukauden ajan joka päivä, sitten taas puoli vuotta kerran kuussa tahdilla.. Ei ymmärrä. Miksi mies pihtaa?
Ei saa mielihyvää seksistä sun kanssa. Syitä siihen voi ollakin sitten kymmeniä, joista monikaan ei välttämättä liity suoraan sinuun.
:D . Kyllä se saa mielihyvää kanssani ;) . En nyt ala tähän tarkemmin kertomaan, että miksi olen asiasta varma, mutta tästä asiasta nyt vaan satun olemaan varma.
Sinä sen sijaan kirjoittelet tänne vain tarkoituksena pahoittaa ihmisten mieliä. Mitä jos yrittäisit keskittyä vähän positiivisemmin pääsiäisen viettoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin mies pihtaa. Kiva kuunnella sitten naisten tuskailua, miten mies on kokoajan kiinni eikä uskalla nukkua ilman yöpaitaa kun mies tulee ihan hulluksi. Minä voin tehdä mitä tahansa alasti eikä miestä paljon kiinnosta.
Kerran yksi nainen nauroi, että entä jos asiat olisivat toisinpäin ja nainen joutuisi pyytämään miestä sekstailuihin. Ja sanoi ettei hänen itsetuntonsa kyllä kestäisi torjuntaa. Itseäni rupesi vain itkettämään, minä teen kaikki alotteet ja niistä torjutaan 90%..Syö itseluottamusta niin paljon... Milloin loppuu se yrittämisen halu, mietin?
Kaikki noi heitot aiheesta "nyt ei tule pakkeja muijalta" tms. tuntuu ihan huonoilta vitseiltä. Itse en enää ikinä voisi kuvitella laskevani huumoria aiheesta "nyt on petipuuhat varmoja" tms, kun itse ottaa melkein kiitollisena kaiken mitä vaan voi saada. Seksin keveys puhumattakaan huumorista aiheessa valitettavasti kai iäksi menetetty, en tiedä onko sillä asiaa helpottavaa vaikutusta...
Mulla loppuis ainakin ekaan torjuntaan. Helppoa, niin ei tartte anella seksiä keneltäkään. Ihmmeelistä miten voitkin tuntea mielihyvää, jonkin tuollaisen kanssa, josta joudut kirjoittamaan "itse ottaa melkein kiitollisena kaiken mitä vaan voi saada" eli kerrot suoraan seksin olevan kumppanillesi kanssasi vastenmielistä. Tai niin tuon ainakin ymmärsin. Ja silti sinusta: "aah ihanaa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puutteesta kärsivä nainen, jonka mies antaa noin kerran kuussa... Itse haluaisin seksiä monesti viikossa, nopeasti, hitaasti, rajusti, hellästi, ottaa suihin, keittiössä, vessassa, sängyllä, mitä vain. Miestä ei vaan kiinnosta. Ja kyllä, masturboin, mutta se on vain sitä pahimpien paineiden poistoa. Rakastelussa on kyse kahden ihmisen läheisyydestä, kosketuksesta, jaetusta nautinnosta, parisuhteen yhteydestä. Ei sitä voi vibralla saada... monesti olen niiiiiiin puutteessa, että lantio tuntuu olevan ihan jumissa ja pakkautunutta energiaa niin paljon, että tulee paha olo. Surettaa kaikki ihanat seksihetket, mitä on jäänyt pois... mietin sitä koko ajan!
Täällä kohtalotoverisi. Olisin voinut kirjoittaa aivan identtisen tekstin. Minäkin haluaisin joka päivä.. Ja mietin sitä joka päivä. Tosin meillä on välillä kausia, että saan kuukauden ajan joka päivä, sitten taas puoli vuotta kerran kuussa tahdilla.. Ei ymmärrä. Miksi mies pihtaa?
Ei saa mielihyvää seksistä sun kanssa. Syitä siihen voi ollakin sitten kymmeniä, joista monikaan ei välttämättä liity suoraan sinuun.
:D . Kyllä se saa mielihyvää kanssani ;) . En nyt ala tähän tarkemmin kertomaan, että miksi olen asiasta varma, mutta tästä asiasta nyt vaan satun olemaan varma.
Sinä sen sijaan kirjoittelet tänne vain tarkoituksena pahoittaa ihmisten mieliä. Mitä jos yrittäisit keskittyä vähän positiivisemmin pääsiäisen viettoon nyt.
No ei saa, muuten haluaisi saada sitä. Ei kaikki ihmiset tunne mielihyvää seksistä, henkiset asiat voivat viedä sen pois. Nautinnon tunteminenkin on eri asia. Vaikka nauttisi nähdessään, että sä saat se ei tarkoita, että itse tuntisi mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos. Mitä nämä syyt voisivat olla esim? Mies kun ei halua avautua. Muuten on kyllä läheisyyttä, avoimuutta, ei tapella tai muuta semmoista. On huumoria, aikaa yhdessä ja erikseen. Hän on varsinainen äijä ja minä tykkään olla naisellinen. Luottamuspulaa ei ole tai tietääkseni muitakaan hankaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
No, eipä se torjuminenkaan itsetuntoa niin nosta, varsinkin kun teistä kaikki seksistä mielihyvää tuntemattomat ovat henkisesti jotenkin vammaisia. Että kärsikää mielipiteenne takia.
Tuskin kaikki pihtaajat ovat seksistä mielihyvää tuntemattomia. Nykyään on niin raskasta, on työt ja harrastukset ja sitten jostain joustetaan.. Tutkimustenkin mukaan masturbaatio on lisääntynyt ja pariskuntien välinen seksi laskenut määrällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mies pihtasi vuosia ja ryydyin lähes hengiltä. Saatiin lopulta puhuttua aiheesta, molemmat piti toista pihtarina. Nyt on joka ilta sutinaa ja intoa kokeilla kaikkea. Aiemmin seksi oli mitä oli ja ehkä siksi jäi lopulta taka-alalle. Nyt puhutaan aiheesta paljon enemmän ja tutustutaan ajatuksella toisen kroppaan, uskalletaan pyytää ja antaa.
Nautinnon tunteminen on eri asia kuin mielihyvän. Nautintoa ei jaksa hakea välttämättä, mutta mielihyvä on syvempi kokemus, jonka edelle ei työt ja telkkari mene. Miehenne eivät vain tunne mielihyvää, nautintoa korkeintaan. Mutta nauttivat myös ajasta rauhassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin mies pihtaa. Kiva kuunnella sitten naisten tuskailua, miten mies on kokoajan kiinni eikä uskalla nukkua ilman yöpaitaa kun mies tulee ihan hulluksi. Minä voin tehdä mitä tahansa alasti eikä miestä paljon kiinnosta.
Kerran yksi nainen nauroi, että entä jos asiat olisivat toisinpäin ja nainen joutuisi pyytämään miestä sekstailuihin. Ja sanoi ettei hänen itsetuntonsa kyllä kestäisi torjuntaa. Itseäni rupesi vain itkettämään, minä teen kaikki alotteet ja niistä torjutaan 90%..Syö itseluottamusta niin paljon... Milloin loppuu se yrittämisen halu, mietin?
Kaikki noi heitot aiheesta "nyt ei tule pakkeja muijalta" tms. tuntuu ihan huonoilta vitseiltä. Itse en enää ikinä voisi kuvitella laskevani huumoria aiheesta "nyt on petipuuhat varmoja" tms, kun itse ottaa melkein kiitollisena kaiken mitä vaan voi saada. Seksin keveys puhumattakaan huumorista aiheessa valitettavasti kai iäksi menetetty, en tiedä onko sillä asiaa helpottavaa vaikutusta...
Mulla loppuis ainakin ekaan torjuntaan. Helppoa, niin ei tartte anella seksiä keneltäkään. Ihmmeelistä miten voitkin tuntea mielihyvää, jonkin tuollaisen kanssa, josta joudut kirjoittamaan "itse ottaa melkein kiitollisena kaiken mitä vaan voi saada" eli kerrot suoraan seksin olevan kumppanillesi kanssasi vastenmielistä. Tai niin tuon ainakin ymmärsin. Ja silti sinusta: "aah ihanaa!"
Kun hän itse silloin tekee aloitteen ja saavuttaa myös orgasmin, niin tuskin se pelkkää inhoa on. Kiitollisuudella kuvasin sitä tunnetta, kun saa sitä jotain tärkeää, mitä on niin kovin odottanut ja kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa, muuten haluaisi saada sitä. Ei kaikki ihmiset tunne mielihyvää seksistä, henkiset asiat voivat viedä sen pois. Nautinnon tunteminenkin on eri asia. Vaikka nauttisi nähdessään, että sä saat se ei tarkoita, että itse tuntisi mielihyvää.
Äh, älä nyt jaksa jankata. Sinä teet tulkintoja asioista, joita en ole sanonut. Yrität lukea rivien välistä, ja epäonnistut siinä pahasti. Kerroin täällä ainoastaan, että meillä on joku kuukausi joka päivä seksiä, sitten taas muutama kuukausi kerran kuussa seksiä. Sen pohjalta ei kukaan voi tehdä johtopäätöstä minun tai mieheni nautinnosta tai mielihyvän tunteesta.
Omasta saamisestani en esimerkiksi ole maininnut sanallakaan, saati siitä että tykkääkö mies kun MINÄ saan vai ei.
Joten jospa lakkaisit leikkimästä psykologia, kun et sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos. Mitä nämä syyt voisivat olla esim? Mies kun ei halua avautua. Muuten on kyllä läheisyyttä, avoimuutta, ei tapella tai muuta semmoista. On huumoria, aikaa yhdessä ja erikseen. Hän on varsinainen äijä ja minä tykkään olla naisellinen. Luottamuspulaa ei ole tai tietääkseni muitakaan hankaluuksia.
Jotain omia ongelmia. Mä esim. pelkään torjutuksitulemista syvällä tasolla. Siihen ei siis auta se, että kumppani haluaa aktiivisesti ja paljon, koska jokainenhan etsii mielihyvää seksistä itselleen.
Ja ihmisethän on rakennettu niin, että jos mun näkemykset ei natsaa jonkun kanssa, niin ei sitä toista ne kiinnosta, vaan se etsii itselleen sopivamman ja niinpä tulisin torjutuksi. Se tuntuisi häpeänä ja lannistumisena.
Vierailija kirjoitti:
Kun me harrastetaan seksiä siihen voisi myydä lippuja ovelta. Minun täytyy olla dominana ja toteuttaa miehen kaikki fantasiat. Muuten ei kuulemma hirveästi haluta. Ei kai muuten mitään mutta olisi joskus kiva ettei tarvitsisi talutusnuoralla miestä kontauttaa tai sitoa kiinni, olisi ihan kahden kesken rakastelua.
Niin ja persettä pitää tietenkin antaa (kymmeniä kertoja kokeneena voin sanoa, en vaan tykkää tunteesta vaikkei satu), työntää miehen perseeseen asioita.. En edes ymmärrä koko persefiksaatiota!
Sairasta. Ei siis noi persefiksaumat, vaan se, että sä kuvittelet, että sun kuuluu sopeutua ja vielä kutsut tuota seksiksi.
Teidän pihtauksesta kärsivien on nyt vain valittava mitä oikeasti haluaa. Jos haluatte vain sitä seksiä, niin haette toisen kumppanin. Jos taas haluatte säilyttää nykyisen kumppaninne ja perheidyllinne, niin teidän pitää tehdä töitä sen eteen.
Useimmiten tällaiset teidän kaltaiset vaan valittavat, mutta eivät ole valmiita laittamaan itseään yhtään likoon parisuhteen eteen. Pelkäätte puhumista, pelkäätte mahdollisesti itseenne kohdistuvaa arvostelua ja pelkäätte, että jäättekin yksin jos parisuhde kaatuu keskusteluun. Pelkäätte tosiasioita. Haluatte mielummin lillua jossakin epämääräisessä kaverisuhteessa tai joskus jopa vihamielisessä kilpailusuhteessa mielummin kuin nostaa asia keskusteluun ja puhua parisuhteen raadollisimmatkin asiat selviksi. Pelkurit.
Minulla on ollut pihtaava mies. Otin "pihtaamisen" puheeksi hänen kanssaan monta monta kertaa, joskaan en käyttänyt siitä sanaa pihtaaminen vaan "harvoin haluaminen". En oikein saanut miehestä mitään irti, ennen kuin aloin olemaan jo niissä tunnelmissa että suhde on lopuillaan kun en saa seksiä. No vihdoin mies suostui puhumaan. Kävi ilmi, että tämä mies oli ollut pihtaava jo edellisessä ja sitä edellisessä suhteessaan, siis jo kauan ennen minua. Turhaan hain syitä itsestäni. Hänellä oli suorituspaineita ja huono itsetunto sängyssä, ja oli niistä jo vuosia aiemmin kehittänyt haluttomuusongelman itselleen. No emme ole enää yhdessä, eihän sellaisesta suhteesta mitään tullut, jossa seksiä oli liian harvoin. Enkä minä voinut parantaa miehessä sitä, mikä hänessä oli ollut jo vuosia ennen tapaamistamme, ja mistä mies ei halunnut puhua ennen kuin homma oli jo aika finaalissa.
Minulla on ollut kaksikin pihtaavaa miestä. Ei se todellakaan aina ole nainen, vaikka varmaan useammin se on nainen, jonka energitasot seksissä ovat alhaisemmat ja ylipäätään kiinnostus seksiin. Ja toki toisessa tapauksessa omatkin halut katosivat tyystin miehen kusipäisyyden myötä eli lopuksi seksiä ei halunnut kumpikaan, ainakaan keskenään.
Olin nuoruuteni parisuhteessa, jossa sain pihtarin leiman. Haluttomuuteni kasvoi ajan myötä ja mitä enemmän siitä muodostui ongelma sitä enemmän ahdistuin. Häpesin asiaa sekä itseäni. Asiaa pahensi se, kuinka lähipiirikin siitä lopulta tiesi. Yritin kaikkeni, mutta halut eivät vain kasvaneet. Lopulta pakotin itseni seksiin aina satunnaisesti, ja silti sain mökötystä osakseni. Myös viittaukset kolmenkimppaan satuttivat, sillä en yksinäni riittänyt miehelleni sellaisena kuin olin, vaikka muilla osa-alueilla olin mielestäni ihan passeli tyttöystävä. Kärsin vuosia seksin tuomasta ahdistuksesta ja olin vain parikymppinen nuori.
Long story short, myöhemmin erottuani ymmärsin, että vika ei ollut vain minussa. En silloin ymmärtänyt, kuinka huonossa jamassa parisuhteeni oli. Koin myös valtaisaa stressiä töistä, opinnoista sekä sen hetkisestä perhetragediasta. Kaiken tämän sain kantaa yksin harteillani, ja palkaksi sain haukkuja seksittömyydestä.
ONNEKSI, olen nykyään yhdessä miehen kanssa, joka opetti minulle että seksille on oma aikansa eikä se saa muodostua pakoksi. Harrastamme seksiä useimmiten 1-3krt viikossa, mutta on myös viikkoja kun kumpaakaan ei haluta. Oli syy sitten työstressi tai muu väsymys. Ja se on OK.
Olen vain pahoillani, että en tajunnut lähteä aiemmin tuosta aiemmasta suhteesta. Olimme kai vain epäsopiva pari toisillemme ja rikoimme toisemme tahtomattamme. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Teidän pihtauksesta kärsivien on nyt vain valittava mitä oikeasti haluaa. Jos haluatte vain sitä seksiä, niin haette toisen kumppanin. Jos taas haluatte säilyttää nykyisen kumppaninne ja perheidyllinne, niin teidän pitää tehdä töitä sen eteen.
Useimmiten tällaiset teidän kaltaiset vaan valittavat, mutta eivät ole valmiita laittamaan itseään yhtään likoon parisuhteen eteen. Pelkäätte puhumista, pelkäätte mahdollisesti itseenne kohdistuvaa arvostelua ja pelkäätte, että jäättekin yksin jos parisuhde kaatuu keskusteluun. Pelkäätte tosiasioita. Haluatte mielummin lillua jossakin epämääräisessä kaverisuhteessa tai joskus jopa vihamielisessä kilpailusuhteessa mielummin kuin nostaa asia keskusteluun ja puhua parisuhteen raadollisimmatkin asiat selviksi. Pelkurit.
Miksi tämä kommentti on saanut alapeukkuja. Pelkkää totuutta alusta loppuun. Kokemusta on pelkuruudesta parisuhteessa ja mihin se lopulta vie. Mutta yksinäistä on pelkurin elämä näennäisessä parisuhteessa, eikä sieltä selvinnyt enää muuten kuin ottamalla kipeät asiat puheeksi ja kestämällä koko totuus. Nyt parisuhde on kuin uusi, entiseen ei edes pystytä palaamaan. Enää vain ihmetellään miten jumissa molemmat vuosia oli ja mikä siinä puheeksi ottamisessa oli niin vaikeaa, se kun muutti kaiken parempaan suuntaan.
No, eipä se torjuminenkaan itsetuntoa niin nosta, varsinkin kun teistä kaikki seksistä mielihyvää tuntemattomat ovat henkisesti jotenkin vammaisia. Että kärsikää mielipiteenne takia.