Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AIKAISET aamut

24.03.2006 |

Meillä aamuheräämiset vaan pahenevat. Tänäkin aamuna typykkä 9kk heräili jo 4- puol 5 aikaan. Ei millään enää rauhoitu nukkumaan vaikka minkä tekisi. Sit herää esikoinen kälkätykseen viim puol 6. Alkaa itsellä olla kohta paukut lopussa. Yöllä herää pari kertaa tutille muuten nukkuu suht hyvin.

Onko muita aamuherääjien ja omien voimien äärirajoilla taiteilevia paikalla?

Toisaalta onhan aamu jo 5 aikaan...eikä muuten heräile pahemmin enää yöllä...valittaakohan sitä taas ihan turhasta, mutta kun vaan niin väsyttääääääääää!!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräillään aina n.6 aikaan, eli ei siis ihan niin aikaisin kuin teillä mutta kuitenkin. Hyvä puoli tässä on se, että mies lähtee klo 7 töihin, eli heräilen kuuden aikaan joka tapauksessa. Alkaahan tämä väsyttää, onneksi ei tarvitse öisin herätä kuin max kerran :) ..

Mutta eikös niitä kelloja siirretä kohta?`Sitten herätäänkin seitsemältä,vai kuinkas päin niitä siirretään? :)

Vierailija
2/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun melkeen 6 kk ikäinen poika nukkuin TÄNÄÄN eka kerran 6:15. Eka kerran sitten pojan syntymän heräsin aamulla niin että oli jo valoisaa. Tähän asti meillä herätty aina 5:00 paikkeilla, kun kuu ja tähdet vielä tuikkii öisellä taivaalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aamu valkenee, ainakin osa lapsista heräilee. Toiseksi meilläkin neiti tuossa vaiheessa alkoi heräillä ja valvoi sellaiset puolitoista tuntia helpostikin, mutta nukahti sit - ja se esikko heräsi just sit kohta ;-)).

Vierailija
4/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin ekat 4 kk päivällä tunnin ja yöllä kahden välein. N. 9 kk iässä aloin opettaa " tavoille" eli yöruokailut historiaan. Annoin vain vettä. Ei vesi montaa viikkoa maistunut yöpalana ja nyt 3,5 v lapsi nukkuu yönsä hyvin. Tosin herää usein kuuden jälkeen, mutta kuka sitä aina jaksaa nukkua. Päikkärit nukkuu vielä ja menee illalla ajoissa nukkumaan. Olen tyytyväinen terveeseen iloiseen poikaani.

Vierailija
5/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse silmät ristissä vieläkin. Olen tosi väsynyt. Toivoisin että tytsy nukkus edes tunninkin pidempään. Tuntuu vaan että koko ajna aikastuu tuo herääminen. Ennen meillä nukuttiin yheksään asti, nykyään siis voi herätä jo viideltä, niinku tänään=( Millos teillä nukkumaan mennään? Meillä mennään jo näköjään ennen sesikaa nykyään. Mietinkin että jos alkas tytsyä hieman herättelee sitten siinä sesikan aikoihin illalla niin voisi sitten mennä unet paremmin aamulla. En tiedä, täytyy kokeilla. Tänään se ei toiminut, mutta vaatii varmaan totuttelua. Ja kyllähän se tosi on että jossain vaiheessa tuo rytmikin tasaantuu. Joten sillä olen itseäni lohduttanu! Eli kyllä se siitä, voimia tosin tarvitaan aikasta paljon itseltä!

Voimia sulle... ja energiaa jaksamiseen!!!

...kyllä se siitä...ajan kanssa...

-Hansu...-

Vierailija
6/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mustasilmä ilmottautuu joukkoon!!

Yleensä meillä tyttö (vajaa 3 kk) heräilee lähes tasan klo 6, tänään kuitenkin jo klo 5, eikä suostu enää uinahtamaan. Reilun tunnin verran hereillä oltuaan käy kyllä " päiväunille" ja nukkuu 2-3 tuntia. Mutta tuossa tunnissa ehtii itse jo sen verran piristyä, että ei uni itelle tytön päikkäreiden aikaan tule, vaikka kuinka oli väsynyt olo.

Päivällä nukkuu 2-3 päiväunet, riippuen vähän niiden pituuksista, ja illalla klo 19 alkaa osoittaa väsymisen merkkejä, ja käykin nukkumaan klo 19-20.30 välillä, joskus harvoin myöhemminkin. En ole kuitenkaan huomannut mitään eroa kävi sitten nukkumaan klo 19 tai klo 22, herätys aina samaan aikaan!!! Kaipa hän sitten päiväunilla tasaa unitarvettaan.

Olen itsekin tähän asti olettanut, että valoisuus herättää tytön, mutta toisaalta eihän vielä montaa viikkoa ole klo 6 aikaan valoisaa ollut. Eikä myöskään tänään klo 5!!!

Ainiin, tuo tyttö yöllä nukkuu ensin n. 4 tunnin pätkän, sen jälkeen heräilee syömään 1-2 tunnin välein. Nuo katkonaiset yöunet myös rassaa itseäni. Olenkin yrittänyt suht ajoissa nukkumaan käydä, mut en vielä tähän mennessä klo 19 kuitenkaan. Varmaan ehkä pitäisi.

Tsemppiä meille kaikille! Olen lohduttautunut, että josko tämä vuoden sisään helpottaisi.

Vierailija
7/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että muillakin on samanlaista kuin meillä. Toki tiesin, ettei meidän makuuhuoneessa kukuta pelkästään, mutta välillä epätoivo väsymyksen keskellä on niin syvä :) Jaksamista muillekin " pandakarhuille"