Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi syyttäisi aikuisena sinua, että kohtelit häntä lapsena huonosti, niin miksi väittäisit vastaan?

Vierailija
16.04.2017 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu lopeta jo!

Vierailija
2/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu miten aiot vastata lapsillesi?

Harvalla on ollut yhtä paskaa äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikillehan se vaihe joskus tulee eteen. Joillekin lasten ollessa teini-iässä, joillekin myöhemmin. Normaalien lasten ollessa kyseessä he kasvavat se yli ja ymmärtävät vanhempiensa olevan tahallaan ilkeiden täydellisyyksien sijasta ihan tavallisia ihmisiä.

Minä olen epäonnistunut lapseni kanssa monessa. Hän on kuitenkin saanut haltuuna omat lapsuuden aikaiset psykiatrian epikriisinsä ja lausuntonsa ja tietää meidän vanhempien tehennee taatusti parhaamme ja vähän enemmän.

Vierailija
4/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän eri aisa, jos olette edes koittaneet auttaa lastanne. Hänellä ilmeisesti ollut jokin elimellinen vika? En mä ainakaan pokkana esittelis lapsilleni hoitokertomuksia, jos olisin itse ajanut heidät hullujenhuoneelle.

ap

Vierailija
5/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän eri aisa, jos olette edes koittaneet auttaa lastanne. Hänellä ilmeisesti ollut jokin elimellinen vika? En mä ainakaan pokkana esittelis lapsilleni hoitokertomuksia, jos olisin itse ajanut heidät hullujenhuoneelle.

ap

Et sä sitä pystyisi estämäänän, koska ne on niiden lasten hoitokertomuksia. Saavat ne itse sairaalasta pyytäessään.

Vierailija
6/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikillehan se vaihe joskus tulee eteen. Joillekin lasten ollessa teini-iässä, joillekin myöhemmin. Normaalien lasten ollessa kyseessä he kasvavat se yli ja ymmärtävät vanhempiensa olevan tahallaan ilkeiden täydellisyyksien sijasta ihan tavallisia ihmisiä.

Minä olen epäonnistunut lapseni kanssa monessa. Hän on kuitenkin saanut haltuuna omat lapsuuden aikaiset psykiatrian epikriisinsä ja lausuntonsa ja tietää meidän vanhempien tehennee taatusti parhaamme ja vähän enemmän.

Entä kun äitini ei myönnä itsessään mitään vikaa? Eikö se jätä ainoaksi vaihtoehdoksi tahallisen ilkeyden?

ap

Vierailija
7/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et sä sitä pystyisi estämäänän, koska ne on niiden lasten hoitokertomuksia. Saavat ne itse sairaalasta pyytäessään.

Facepalm. Tajuatko sanat "itse esitellä lapsilleni"? Että en ollut paha, vaan sä olit hullu, näinkö?

ap

Vierailija
8/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun äitini ei myönnä itsessään mitään vikaa? Eikö se jätä ainoaksi vaihtoehdoksi tahallisen ilkeyden?

ap

Äitisi on ihan tavallinen -70-luvun äiti.

Sinä olet tietoisesti paha, laiminlyöt, kiusaat täysin tahallisesti lapsiasi.

Vierailija
9/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Äitisi on ihan tavallinen -70-luvun äiti.

Sinä olet tietoisesti paha, laiminlyöt, kiusaat täysin tahallisesti lapsiasi.

Jos ei myönnä itsessään mitään vikaa, niin silloinhan on ollut nimenomaan tahallaan ilkeä! Minä en todellakaan esitä täällä hyvää äitiä.

ap

Vierailija
10/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion vielä panna äitini näkemään itsessään vikaa. Siksi minä tulin maailmaan. Saatana kuvittelee ettei hänessä ole mitään vikaa vanhempana, ja ettei ole tehnyt yhtäkään virhettä! Se virhe on oikaistava, ja hänen virheensä nähtävä!!!!

Häpeääköhän sitten kovasti, kun sille narsistille paljastuu, että onkin VIRHEELLINEN paska ihminen, kuka sitäkään rakastaa!!!! Siksiköhän pitää niin kiinni kuvistaan itsestään täydellisenä, awww...

ap

Vierailija
11/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole sisaruksia, niin sitä ei pääse kukaan golden child ohituskaistaa vannomaan rakkauttaan, kjäh kjäh kjäh. Mun äitiä ei siis rakasta KUKAAN, haha.

ap

Vierailija
12/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pahuus todella kaunistaa sinua

Vierailija
13/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varmaan väittäisi vastaan, jos lapseni sanoisi niin. Sen täytyisi olla totta. :( Eivät he ole sellaista väittäneet minulle koskaan, mutta tiedän tehneeni asioita huonosti ja väärinkin. Siitä huolimatta meillä on onneksi hyvät välit lasten kesken, heillä keskenään ja heillä meihin vanhempiinsa.

Vierailija
14/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aion piilotella munia lapsille. Se on ollut isän äidin kanssa meillä perinteenä.

Sitten teen lounaalle lohimedaljongeja ja sienirisottoa.

Iltapäivällä mennään Aulangolle uimaan

Ap

Vierailija
15/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi kertoa vanhemmilleni millaisia vaikeuksia heidän teoista on minulle aiheutunut. He ovat aivan liian heikkoja kestämään sellaista. Tuntuu kyllä pahalta, kun sanovat että minä olen heille tärkein asia maailmassa. Luulen, että he ovat sanoissaan ihan vilpittömiä, mutta eivät vain ymmärrä ristiriitaa tekojen kanssa.

Vierailija
16/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi kertoa vanhemmilleni millaisia vaikeuksia heidän teoista on minulle aiheutunut. He ovat aivan liian heikkoja kestämään sellaista. Tuntuu kyllä pahalta, kun sanovat että minä olen heille tärkein asia maailmassa. Luulen, että he ovat sanoissaan ihan vilpittömiä, mutta eivät vain ymmärrä ristiriitaa tekojen kanssa.

No mitä pahaa ne sulle teki?

Vierailija
17/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samasta asiastahan siinä on kyse kuin ap:n tapauksessa, oiketuksen tunteesta. Ap kokee oikeudekseen kohdella lapsiaan huonosti koska a, ap:n äiti koska b.

Vierailija
18/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä pahaa ne sulle teki?

Käyttivät pelinappulana avioerossaan ja terapeuttina pahaan oloonsa. Lähivanhempi uhkasi itsemurhalla jos pitäisin yhteyttä etävanhempaan. Painostivat taloudellisiin sitoumuksiin omien unelmiensa toteuttamiseksi, kun varmaan luulivat niitä myös minun unelmaksi. Vaativat edelleen yhteistä loma-aikaa ja matkoja jotka minä maksan. Ylipäätään tekivät minulle turvattomaksi ilmaista tunteitani ja tarpeitani.

Vierailija
19/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta asiastahan siinä on kyse kuin ap:n tapauksessa, oiketuksen tunteesta. Ap kokee oikeudekseen kohdella lapsiaan huonosti koska a, ap:n äiti koska b.

Mun äiti väittää sitä kasvatukseksi sitä huonoa kohtelua. Että mun pitäisi siis kunnioittaa häntä siitä hyvästä ja kiittää.

ap

Vierailija
20/24 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun haavat pääsis paranemaan, jos äidin kanssa yhdessä voitaisiin todeta, että sellainen käytös mitä hän harrasti ei ollut oikein. Nyt äiti edelleen väittää, että se on oikein, joten voin jatkaa sitä lapsilleni. Vaikka epäilen heidän kärsivän, koska itsekin kärsin. Mutta en voi olla varma, jos en kärsinytkään äitini takia, vaan siksi, että mä olin paha, kuten osa palstalaisista väittää. Silloinhan munkaan lapset EI KÄRSI minusta, vaan joko ovat pahoja, tai sitten eivät.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan