Vierailija

Tuo riittäisi minulle vallan mainiosti. Olisin suorastaan rikas. Missä ammatissa tienaa suunnilleen tuon 3000e/kk? Ja kysymys on nyt naisille ainoastaan.

• ylös 8
  • alas 0

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Työterveyshoitaja ei kauas tuosta jää. Lisäksi sairaanhoitaja ja ensihoitaja vuorotyössä, opettajat sekä varmaan useat tradenomit. Farmaseutit ei varmaan myöskään jää kauas.

Vierailija

Mä tienasin tuon duunarina varastolla tekemällä helkkaristi ylitöitä+erilaiset lisät. Fyysisesti rankkaa duunia, mutta ihan mahtavat työkaverit ja hauskat läpät päivät pitkät eikä mitään koulutusta.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

No aika monissa vuorotöissä tuon saa.. Ensihoitaja, sairaanhoitaja, kätilö...

Sitten hmm.. Insinööri, tradenomi..

Vierailija

Puheterapeutti, tai siis muutama satanen päälle on palkkani. Pula-alueilla on mahdollisuus neuvotella lähelle neljää tonnia.

Vierailija

Olen töissä pankissa rahoitusneuvojana, palkka on suurinpiirtein tuo. Päivätyö ja koulutus tradenomi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tienasin tuon duunarina varastolla tekemällä helkkaristi ylitöitä+erilaiset lisät. Fyysisesti rankkaa duunia, mutta ihan mahtavat työkaverit ja hauskat läpät päivät pitkät eikä mitään koulutusta.

Jep sama homma. Välillä oli niin suurta työvoimapulaa, että tarjottiin tuplapalkkaa. Kyllä on ikävä duunariaikoja, miksi ihmeessä lähdin kouluttautumaan..

Vierailija

Ohjaajana lastensuojelulaitoksessa. Peruspalkka vajaa 2000e, mutta lisien kanssa kipusi usein lähemmäs 3000e. Toki olin lähes aina viikonloput töissä ja vasta puoliltaöin pääsin kotiin. Samoin kun pyhät töissä. Henkisesti myös hyvin raskasta työtä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.