Vierailija

Miten nuo kaikki kolme pellekammoista on punapäitä joilla on tatuointeja?

• ylös 11
  • alas 3

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mietin vaan kertooko ulkoinen habitus sisimmästä. Onko niillä syvällisempi yhteys kuin voisi kuvitellakaan.

ap

• ylös 6
  • alas 13
Vierailija

Yök en pystyis edes katsoon koko ohjelmaa. Inhoon ja pelkään klovneja ja jollain kierolla tavalla säälin niitä kuitenkin? Olen tummahiuksinen eikä leimoja :)

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Nämä pelkoasiat on niin jänniä. Useimmissa peloissa aina ajatellaan, että on sen pelkoa kokevan tehtävä päästä pelostaan jollain tapaa yli tai sitten vain elää sen kanssa. Esim. pelle-pelko (pellet eivät lakkaa pomppimasta sairaalassa vaikka pelle-pelko itseasiassa on varsin yleistä), lento-pelko, käärme-pelko, ahtaiden tilojen pelko jne.

Mutta sitten kun on kyse koirapelosta, niin silloin on eri ääni kellossa ja koiranomistajien vika jos joku pelkää ja kaikkien koiranomistajien tulisi tehdä kaikkensa, että pitävät koiransa pois KAIKKIEN ihmisten lähettyviltä ja näkyviltä, koska joku saattaa pelätä.

Miksi? Pellethän olisi varsin helppo kieltää, ei ole kenenkään pakko olla pellenä, miksi niitä on, jos niitä pelätään?

• ylös 18
  • alas 10
Entinen punapää

Olin yksi osallistujista ja ei minulla ole tatuointeja? :D punapääkään en enää ole.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Entinen punapää kirjoitti:
Olin yksi osallistujista ja ei minulla ole tatuointeja? :D punapääkään en enää ole.

Pääsitkö pelostasi ja kuinka monta terapiakertaa se vaati?

Vierailija

Miksi tuon ohjelman nimi on KUMMALLISET kammot? Kun kuitenkin siinä käsitellään ihan normaaleja kammoja?

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Pellet ja klovnit on todellakin pelottavia! Ikinä en ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka pitävät näistä painajaismaisista olennoista.

T:Keskiviivan Mies.

En ole päässyt eroon peloistani kokonaan, se on todella pitkä prosessi, mutta vauvan askelin sinne edetään. Olen kyllä oppinut sietämään ja elämään pelon kanssa. En enää lähde luikkimaan pakoon pellen nähdessäni. Terapiajaksoja oli ennen ohjelman kuvauksia joista oli paljon apua!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Aloin oikein miettimään, että koska viimeksi  olen nähnyt pellen livenä. Taitaa olla kymmeniä vuosia sitten. Kuvat ja mainosnuket sitten ovat mielestäni eri juttu. Vaihtaisin mielelläni hämähäkkikammoni pellepelkoon. Hämähäkkejä tulee joskus mun sänkyynkin, pellejä ei oo näkynyt. Tai no, kyllä muutama sisäinen pelle.

Vierailija

Mä luulin otsikon perusteella, että joillakin on tatuoitujen punapäiden pelko. :D Sitä pidin kieltämättä kummallisena. Pellepelkoa en, vaikkei sitä itelläni olekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloin oikein miettimään, että koska viimeksi  olen nähnyt pellen livenä. Taitaa olla kymmeniä vuosia sitten. Kuvat ja mainosnuket sitten ovat mielestäni eri juttu. Vaihtaisin mielelläni hämähäkkikammoni pellepelkoon. Hämähäkkejä tulee joskus mun sänkyynkin, pellejä ei oo näkynyt. Tai no, kyllä muutama sisäinen pelle.

Niin että tällaisia pellejä...?

Vierailija

Mielenkiinnolla odotin kyseistä sarjaa. Mutta eipä tarvitse sitäkään katsoa ensimmäistä jaksoa enempää.

Voi v.ttu oikeesti miten noloja!! Voiko ohjelma enempää olla tekemällä tehty. "Tosi" vakuuttavia noi tyypit.

Uskon kyllä, että moiset pelot voi olla ihan tosi juttuja mutta toi ohjelma on kyllä niin riman alitus että myötähäpeä ei voisi olla suurempi. Naurettavaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.