Voi kumpa naiset eivät pilkkaisi meitä lyhyitä miehiä :(
Kommentit (28)
Onneksi miestenkin ulkonäköä pilkataan edes jostain syystä. T. Pienitissinen ruma nainen
Voi kumpa miehet ei pilkkaisi meitä lyhyitä naisia.
Mitä pilkattavaa? Oma mies on pari senttiä lyhyeempi minua. Eikä meidän parisuhde katsota pituus pituudelta vaa tunteilla.
Mä mitään pilkkaa. Riisun kohta vaatteet, ja hyppään sänkyyn rakastelemaan sellaisen kanssa.
No minä en pilkkaa. En pilkkaa ketään ihmistä, koska se on huonoa käytöstä.
Haluan kyllä katsoa miestä ylöspäin, en alaspäin, mutta kun itse olen tälläinen 163 cm niin yleensä ei tule ongelmia siinä suhteessa.
Tänne on kuukausien kuluessa kirjoitettu varmasti satoja hyväksyviä ja kannustavia viestejä mutta ne ei kelpaa. Luultavasti siksi että kaveri tarvitsee tekosyyn ryyppäämiselleen. Naisten syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teitä pilkataan niin paljon, että sen takia ei kannata iloita niistä lukuisista ja taas lukuisista kommenteista, joissa teitä ei pilkata?
Kaikkialla te naiset meitä pilkkaatte. Ihan kaikkialla.
No ainakin tällä palstalla teitä ei juuri pilkata. Pilkkaajat ovat täällä selkeä vähemmistö ja se vähäinenkin pilkka esiintyy lähinnä teidän itsenne aloittamissa valitusketjuissa. Noissakin ketjuissa saatte enemmän hyväksyntää kuin pilkkaa. Jos ette itse aloita ketjua lyhyydestä, ei siitä kukaan edes puhu.
Miksi te ette ilahdu niistä saamistanne kilteistä ja kannustavista kommenteista, vaan keskitytte pelkästään negatiiviseen? Tuleeko murehtimisesta hyvä olo?
Miksi yrität kääntää asian niin, että syy olisikin lyhyissä miehissä? Tekisitkö saman vaikkapa lihavalle naiselle, joka olisi kyllästynyt itseään haukkuviin miehiin? Vai olisitko sittenkin ymmärtäväisempi naisen kohdalla?
Anteeksi nyt, mutta kun se on ihan tosiasia, että lyhyiden miesten pilkkaajat ovat tällä palstalla selkeä vähemmistö. Ja tosiasia on sekin, että todella moni nainen puhuu teistä positiivisesti. Viimeksi tänäänkin täällä on ollut pitkä keskustelu, jossa oli monta naista, jotka kertoivat että voisivat aivan hyvin seurustella lyhyenkin miehen kanssa, että pituudella ei ole väliä jos miehen luonne natsaa.
Mutta tuntuu että te ette edes huomaa näitä kommentteja. Ainakaan ette koskaan kommentoi että niistä tulisi hyvä mieli tms. Ne kommentit valuvat kuin vesi hanhen selästä ja kohta joku on jo perustanut uuden ketjun, jossa valittaa siitä, että lyhyenä miehenä ei voi saada naista.
Lihavista naisista tällä palstalla tehdään paljon ihan omia avauksia, joissa on vain tarkoitus pilkata lihavia. Tällaisia ketjuja en ole huomannut lyhyistä miehistä tehtävän ollenkaan. Ja kyllä minä kehottaisin lihavia naisiakin keskittymään ennemmin positiivisiin kommentteihin kuin ainoastaan negatiivisiin. Mutta toisin kuin lyhyet miehet, lihavat naiset eivät jatkuvalla syötöllä tee itse tänne valitusketjuja siitä, kuinka elämä on paskaa ja miehet syrjii ja kaikki vaan pilkkaa.
Lyhyet miehet on ihania. 170cm on miehelle ihan passeli pituus, kun itse olen 168cm, huulet on kivasti samalla korkeudella, on kiva pusutella ja halia :) Eikä häiritsisi lyhyempikin mies, jos muut jutut miehessä kohillaan.