Vierailija

Tämä on vähän uusi tilanne enkä tiedä kehtaanko mennä päivystykseen tämän takia. Mites te muut olette vastaavassa tilanteessa tehneet?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Taskuihin? Onko äidinkielesi suomi?
Päivystykseen voi aina soittaa ja kysyä mitä kannattaisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ne on vaan tyhjät?

Ei se vaikuta, olen tyhjentänyt ja täyttänyt mutta kipu vaan yltyy. Kohta tarttee soittaa lanssi!

Vierailija

Oletko pelannut liikaa taskubiljardia? Voi olla että taskusi ovat vain ärtyneet. Ei ole mielestäni päivystysluontoinen vaiva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on vaan tyhjät?

Ei se vaikuta, olen tyhjentänyt ja täyttänyt mutta kipu vaan yltyy. Kohta tarttee soittaa lanssi!

Ravista niitä!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taskuihin? Onko äidinkielesi suomi?
Päivystykseen voi aina soittaa ja kysyä mitä kannattaisi tehdä?

Soitin mutta ei se hoitaja kuullut kun sielllä oli niin kova melu. Sanoi vaan että hammassärkyyn buranaa ja sulki puhelimen.

Mutta nyt alkaa olla jo hätä, toisesta taskusta irtosi nappi ja tuntuu että kohta alkaa kouristelu.

Vierailija

Toisinaan taskut oireilee. Syynä voi olla esim tyhjyys, ärtyminen tai jopa reikä. Pidätkö paljon käsiäsi taskuissa? Tuo tapa olisi hyvä lopettaa hetkeksi ja antaa taskujen olla rauhassa.

Reikä taskussa ei kuitenkaan parane itsestään vaan vaatii tikkejä.

Vierailija

Leikkaa ne taskut äkkiä pois ennen kuin kipu leviää. Taskut kannattaisi leikata pois jo siinä kohtaa, kun alkaa tykytellä, sen voi tehdä itse. Jos kipu leviää, on pakko mennä lääkäriin, sitten pitää leikata jo laajemmalta alueelta eikä sitä voi tehdä itse. Kannattaa leikata kaikki taskut samoin tein, vaikka vain yksi tasku oireilisi, se on levinnyt jo kaikkiin. Eli taka- ja reisitaskuja myöten kaikki pois.

Vierailija

Kiitos vastauksista! Soitin uudestaan päivystykseen. Tällä kertaa kuulivat ja kauhistuivat kun ymmärsivät yskän.

Olen tällä hetkellä medihelin kyydissä, kohta mut leikataan. Tai siis taskut. Voi olla etten elä aamuun, voivoivoivoi Pitäkää peukkua!!!

Vierailija

Taskujen kipu on yleisempää kuin luullaan. Taskut joutuvat kuitenkin päivän mittaan usein puristuksiin, mikä aiheuttaa kipua.

Vaarallista tuo ei ole, vaikka epämukavalta tuntuukin. Kipua helpottaa jos asettelet taskut öisin suoraan ja ilmavasti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.