Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex on mielessä aamusta iltaan ihan koko ajan

Vierailija
15.04.2017 |

Miten saan vaihdettua ajatukset?
Erosta on jo monta vuotta, mutta ex on ollut mulle aina se elämäni rakkaus enkä ole ikinä päässyt täysin yli hänestä. Nyt viime aikoina on ollut ihan koko ajan mielessä. Kertokaa miten saan jotain muuta tuonne päähän?! En haluaisi roikkua menneessä, mutta en vaan voi mitään, että ikävä on aina vaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt juttelemassa ns. ammattilaiselle? Joku estää sinua etenemässä ja asia olisi varmasti hyvä selvittää.

Vierailija
2/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen pakkomielle. Pääsin eroon siten, että tapasin tämän ihmisen ja selvitin tunteeni häntä kohtaan. Huomasinkin, että olin ns. rakastunut vain johonkin menneisyyden haamuun. Todellisuus oli ihan muuta negatiivisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt juttelemassa ns. ammattilaiselle? Joku estää sinua etenemässä ja asia olisi varmasti hyvä selvittää.

No en, kun tuntuu hölmöltä mennä tällaisen takia. "En osaa lakata rakastamasta ja ikäväkin taas vaivaa" Miten se voisi siinä edes auttaa?

Ap.

Vierailija
4/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko pitkään yhdessä?

Vierailija
5/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samaa. Yhteistä menneisyyttä 13 vuotta ja kaksi lasta. Erossa ollaan oltu pari vuotta, minun aloitteestani.

Ikävä välillä kouraisee jostain niin syvältä.

En tunne minkäänlaista seksuaalista himoa miestä kohtaan. Ainoastaan hyvin vahvaa sielunkumppanuutta ja tiedän hänen olevan "se oikea".

Rakkaus ei todella kuollut.

Vaikea jatkaa elämässä eteenpäin kun jatkuvasti kantaa huolta toisesta ja jossittelee.

Mahdotonta päästää täysin irti.

Vierailija
6/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en, kun tuntuu hölmöltä mennä tällaisen takia. "En osaa lakata rakastamasta ja ikäväkin taas vaivaa" Miten se voisi siinä edes auttaa?

Ap.

Oletko mies vai nainen? Ikä?

Vierailija
7/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko pitkään yhdessä?

Mulla sama kun ap:llä, vaikka siitä on niin kauan...

Vierailija
8/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta on jo monta vuotta, mutta ex on ollut mulle aina se elämäni rakkaus enkä ole ikinä päässyt täysin yli hänestä. Nyt viime aikoina on ollut ihan koko ajan mielessä. Kertokaa miten saan jotain muuta tuonne päähän?! En haluaisi roikkua menneessä, mutta en vaan voi mitään, että ikävä on aina vaan.

Elämässäsi on ilmeisesti nyt aika tyhjää - aloita vaikka joku uusi harrastus, niin ehkä unohdat hänet.

Vierailija
9/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässäsi on ilmeisesti nyt aika tyhjää - aloita vaikka joku uusi harrastus, niin ehkä unohdat hänet.

Mutta entä sitten kun se uusi harrastus on vanha, aloitanko taas uuden? Tuntuu, että kierrän ympyrää. Aina se palautuu mieleen ja aina on ihan yhtä ikävä. Ja ihmiset sanoo, että aika auttaa ja blaa blaa blaa. No ei tunnu auttavan vaikka miten haluaisin.

Ap.

Vierailija
10/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jäänyt selvittämättä asioita?

Vierailija
11/14 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli minunkin elämäni rakkaus. Lasten takia oltu paljon yhteydessä ja olen kantanut hänestä huolta. Tuntuu yhä vieraammalta koko tyyppi. Nukkuu tänäänkin minun luonani, minä saunatuvassa. Tehtiin hänen veroilmoituksena. On raskasta kantaa huolta vieraasta ihmisestä, johon ei lopulta pysty vaikuttamaan. Saisi jo kadota.

Vierailija
12/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vastaus ei ole näköjään tullutkaan tai sitten se on poistettu...

Meillä jäi kaikki kesken ja varmasti se on yksi iso syy miksi en pääse yli ja pysty unohtaan.

Monta kertaa olen ajatellut, että pitäisi nähdä ja jutella, mutta en halua kuitenkaan ottaa yhteyttä. En halua sekoittaa exän elämää. Jos vaikka onkin jo ihan täysin unohtanut minut tai jos vaikka ei olekaan, mutta onkin jo toisen kanssa... Aikaa on kuitenkin jo kulunut sen verran, että iso kynnys edes viestiä laittaa. Etenkin, kun puh.numero pitäisi kysyä yhteiseltä tuttavalta. Sekin vain ihmettelisi, että mitäs nyt...

Kaikkein parasta olisi, kun vain voisin unohtaa.

ap.

Vierailija
13/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muitä tämäkin tarkoittaa? Eikö aina jää selvittämättä asioita, jos ei nyt rakkaus ole täysin kuollut molempien kohdalta pidemmän aikaa?

Miten pystyy selvittämään kaikki asiat? Tätä aina sanotaan, mutta minä en ainakaan ymmärrä.

Vierailija
14/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muitä tämäkin tarkoittaa? Eikö aina jää selvittämättä asioita, jos ei nyt rakkaus ole täysin kuollut molempien kohdalta pidemmän aikaa?

Miten pystyy selvittämään kaikki asiat? Tätä aina sanotaan, mutta minä en ainakaan ymmärrä.

No minä näen tämän ainakin meidän kohdalla niin, että suhde tavallaan loppui kesken kaiken. Kummallakaan ei tullut sellaista, että rakkaus olisi loppunut tai että edes kyllästyttää tai muuta sellaista. Yhtäkkiä vain erottiin eikä kumpikaan koskaan tiennyt miksi. Yhden kerran siitä pinnallisesti juteltiin, kun erosta oli jo jonkin aikaa, mutta kumpikaan ei osannut sanoa siihen mitään syytä ja kumpikin myönsi, ettei se rakkauden loppumisesta ainakaan johtunut, koska kumpikin edelleen rakasti. Silloinkin se juttelu jäi tosi vähäiseksi ja laittoi vain enemmän miettimään miksi erottiin.

Vaikea selittää tuota asioiden kesken jäämistä, se on vain varmaan sellainen tunne, että jotain ei ole täysin saatettu loppuun.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi