Vierailija

Olen viettämässä pääsiäistä siskoni luona, mutta hän joutuu lähtemään tänään yövuoroon, joten aion suunnistaa yksin kaljalle :) Kalliossa ollaan, mutta sen verran hurjia juttuja olen baareista kuullut, että ajattelin kysellä hieman vinkkejä ensin. Mikä olisi sellainen turvallinen, edullinen paikka? Mikä kannattaa kiertää kaukaa? Niin ja jos on suosituksia mistä kannattaa hakea pizza tai hamppari kotimatkalla, niin kertokaa toki!

• ylös 5
  • alas 0

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Riippuu ihan minkä ikäinen olet?

Kuuluisan erikoinen on Juttutupa, kaikki muut asiakkaat on 50 + ay-aktiiveja tai demareita. Ihan kuin menisi aikakoneella YYA aikaan. Kokemus vaikka kallis sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan minkä ikäinen olet?

Kuuluisan erikoinen on Juttutupa, kaikki muut asiakkaat on 50 + ay-aktiiveja tai demareita. Ihan kuin menisi aikakoneella YYA aikaan. Kokemus vaikka kallis sekin.

Olen 28. Katsoin Juttutuvan nettisivuja, en etsi noin kallista/hienoa paikkaa! Kuulin, että jossain myydään olutta 3 eurolla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Loosister, Kolme kaisaa on kivoja.

En kyllä suosittelisi Loosisteria jos ainoastaan kaljalle on menossa. Peruskaljaa kalliilla hinnalla ja jos ainoastaan juomaan on menossa, niin se on kurjaa niille, jotka eivät mahdu sisään ja haluaisivat tulla sinne syömään. (Ruokapaikkani Loosister onkin sitten aivan erinomainen).

Sörkkalainen

Kolmessa Kaisassa on hieno näköala. Tosin se ei ole Kalliossa vaan Hämeentien toisella puolella Sörkassa.

Vierailija

Sörkkalainen kirjoitti:
Kolmessa Kaisassa on hieno näköala. Tosin se ei ole Kalliossa vaan Hämeentien toisella puolella Sörkassa.

Kerropa missä se "Kallio" sitten sijaitsee :D Tietääkseni Sörnäinen kuuluu siihen myös.

Vierailija

Lähde kierrokselle. Jäät sinne missä vielä just pysyt jakkaralla eikä kukaan avaudu turhista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähde kierrokselle. Jäät sinne missä vielä just pysyt jakkaralla eikä kukaan avaudu turhista.

En lähde vielä kun skumppapullo on vielä kesken eikä ole rahaa juoda koko iltaa baarissa :) Ajattelin lähteä liikenteeseen siinä klo 22 aikaan. Missä on paras meno?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Iltakoulu on mielestäni paras paikka sekä ihmisten että hintojensa puolesta.

Kiva paikka, mutta tosi ruuhkainen. Pari kertaa käynyt ja aina jäänyt seisomapaikoille kun yhtään paikkaa pöytien ääressä ei vaan ole vapaana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Roskapankki on jees. Tai oli ainakin 6 v sitten.

No jos on WT niin sitten.

Vierailija

Jos olisit vähän vanhempi niin tunkisin mukaasi. Kaikki ystävät ovat reissussa. Ja itse palasin tänään Saksasta, mies jäi sinne vielä. Nyt ei ole muuta tekemistä kuin matkalaukun purkaminen ja siivous.

Vierailija

Solmu pub on trendikäs ja kiva. Muutenkin vaasankadulla useita kivoja kuppiloita joissa rento tunnelma. Sitten jos tanssimaan halajat niin stadin tähti 👌

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Solmu pub on trendikäs ja kiva. Muutenkin vaasankadulla useita kivoja kuppiloita joissa rento tunnelma. Sitten jos tanssimaan halajat niin stadin tähti 👌

Trendikäs? Itse sanoisin persoonaton ja kallis.

Vierailija

Kivoja ovat Rytmi ja Musta kissa, loppuillasta Kaiku.
Tosin noista ei taida bisse irrota kolmella eurolla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.