Nainen pyysi "lasilliselle" ja sitten söi kahdeksan palaa sushia, onko normaalia?
Tinder-naisen kanssa käyty pari kertaa kahvilla yms.
Tänään nainen tekstasi et ehdinkö lasilliselle i.p.? Sovittiin et tavataan Kampissa. Siellä nainen halusi sushi-paikkaan missä tilasi lasin viiniä ja kahdeksan palaa sushia. Klo oli 16 ja oli kuulemma syönyt lounaan ja illaksi menossa vanhemmilleen syömään.
Onko tää ihan normaalia?
Itse otin vaan lasin valkoviiniä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Nainen tilasi neljä lohinigiriä ja neljä jotain makia.
Ja maksoi itse ja minunkin viinin kun itse kutsui.
Ajattelin vaan, että onko ihan normaalia, että nainen pyytää lasilliselle ja sitten syökin aika paljon. Tuohan oli ihan lounas mutta hänelle vaan pikkupurtava ja välipala. Ap
Minusta tässä on olennaisinta se, millaisia susheja nainen tilasi. Lohen valitseminen on turvallista, mutta myös tylsää, naisesta ei löysy kokeilunhalua eikä kenties rahaakaan, sillä muut kalat ovat arvokkaampia kuin lohi. Harmi ettet tiedä millaisia makeja se tilasi, niistäkin näkisi yhtä ja toista. Mutta: lohinigirien perusteella sanoisin: ei bimboa jatkoon.
Olennaisinta on:
1. Mihin aikaan nainen söi lounaan?
2. Mihin aikaan menee syömään illallista?
3. Mitä söi lounaalla ja mitä syö illallisella?
4. Tarjosiko sinulle?
8 sushipalaa menee heittämällä. Välipala olisi hyvä syödä 12-15 välillä, joten ymmärrettävää että syö lounasmaisemman välipalan, jos edellisestä ateriasta mennyt aikaa. En mä osaisi olla huolissani.