Vierailija

Tinder-naisen kanssa käyty pari kertaa kahvilla yms.

Tänään nainen tekstasi et ehdinkö lasilliselle i.p.? Sovittiin et tavataan Kampissa. Siellä nainen halusi sushi-paikkaan missä tilasi lasin viiniä ja kahdeksan palaa sushia. Klo oli 16 ja oli kuulemma syönyt lounaan ja illaksi menossa vanhemmilleen syömään.

Onko tää ihan normaalia?

Itse otin vaan lasin valkoviiniä.

• ylös 1
  • alas 81

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vaihtoon. Et kai mennyt maksamaan laskua? Jos maksoit niin ihan oikein cuck-miehelle.

• ylös 4
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Millaista sushia se tilasi?

Jos sushissa oli raakaa kalaa tai mätiä, niin se on hyvä nainen, pitäisin. Jos oli vegesushi niin sitten ehkä en.

• ylös 14
  • alas 13
Vierailija

Nainen tilasi neljä lohinigiriä ja neljä jotain makia.

Ja maksoi itse ja minunkin viinin kun itse kutsui.

Ajattelin vaan, että onko ihan normaalia, että nainen pyytää lasilliselle ja sitten syökin aika paljon. Tuohan oli ihan lounas mutta hänelle vaan pikkupurtava ja välipala. Ap

• ylös 2
  • alas 74
Vierailija

Miksi kyttäät naisen syömisiä? Keskity vaan omaan ruokavalioosi. Kuulostat aika friikiltä.

• ylös 61
  • alas 1
ne käytöstavat

Ei ole normaalia. Jos kerran sovitaan, että mennään juomaan, niin silloin ei todellakaan syödä yhtään mitään. Aivan puistattaa moinen käytös. Toivottavasti huomautit naiselle asiasta.

• ylös 26
  • alas 3
Vierailija

Oletko ikinä syönyt sushia? Vaimo pystyy kyllä vetämään vaikka 10 sushia täyteenkin vatsaan, koska ei se nyt niin täyttävää ole. Itse syön yleensä sen 15.

• ylös 33
  • alas 2
Vierailija

Vaikuttaa siltä, että nainen napostelee itsensä hyvää vauhtia lihavaksi. Jos on tarve syödä jatkuvasti, niin se ei voi olla näkymättä kehossa jossain vaiheessa. Tietysti jos sinulle ei ulkonäöllä ole merkitystä ja nainen on muuten mukava, niin ei kai siinä sitten mitään.

• ylös 3
  • alas 31
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että nainen napostelee itsensä hyvää vauhtia lihavaksi. Jos on tarve syödä jatkuvasti, niin se ei voi olla näkymättä kehossa jossain vaiheessa. Tietysti jos sinulle ei ulkonäöllä ole merkitystä ja nainen on muuten mukava, niin ei kai siinä sitten mitään.

Sitä tässä juuri mietin, että kyllähän se ruoka johonkin menee. Ja tämä nainen ei ole langanlaiha vaikka nuori vielä onkin. Miten sitten yli kolmikymppisenä? Ap

• ylös 2
  • alas 27
Vierailija

Jos olisitte sopineet menevänne sushille ja nainen olisi juonut kahdeksan drinkkiä, olisiko se ihmetyttänyt sinua yhtä paljon?

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

Ei tuo ihan normaalilta kuulosta. Olisi ehkä menetellyt jos hän olisi tilannut jonkun kevyen salaatin valkkarin kanssa. Ehkä.

• ylös 1
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olisitte sopineet menevänne sushille ja nainen olisi juonut kahdeksan drinkkiä, olisiko se ihmetyttänyt sinua yhtä paljon?

No kyllähän nainen, joka nauttii yhdessä illassa 8 annosta alkoholia, aina on ihmetyksen aihe. Ap

• ylös 5
  • alas 14
Vierailija

Palstan läskit taas oikein "yhtenä rintamana" alatumputtamassa aloittajan ihan normaalia ihmettelyä siitä, millainen nainen syöpöttelee jatkuvasti. Oi miten söpöä.

• ylös 2
  • alas 22
Vierailija

Ap, mikä tässä se ongelma? Lasi viiniä = OK, mutta lasi viiniä ja 8 palaa sushia = outoa? Kuinka monta palaa sushia yhden viinilasillisen kanssa on ok ja vielä pientä naposteltavaa sun mielestä?

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Minä jos söisin 8 sushia niin se ois lounas/illallinen. Ja aika täyttävä sellainen. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Jos se sun deittis ei ollu lihava, niin ei kait se mitään haittaakaan jos joskus herkuttelee.

• ylös 4
  • alas 11
Vierailija

Jos se ajatteli, että näyttää viehättävältä kun syö niitä. Jos se ajatteli, että tykkäät kattoo.

Vierailija

Mun 9v tyttö söi eilen 13 palaa sushia buffetissa ja jälkkärun niin ei todellakaan ole paljon. Sitä paitsi jotkut hoikat ihmiset syövät hevosen annoksia lihomatta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.