Vierailija

Pelaisin eilen yhden rivin tuossa cittarissa missä voittorivi on pelattu vaan nyt en löydä kuponkia mistään! Olen aivan panikiissa, yleensä laitan lapun lompaakkooni vaan ei sitä siellä ole, ei myöskään kauppakassissa (menin pelin jättämisen jälkeen ostoksille), pelkään, että se on tippunut vaikka ostoskärryyn tai kaupan pihalle ja talloutunut sinne tai joku on löytänyt sen! Lähden vielä tutkimaan auton perusteellisesti ja jos se ei ole sielläkään niin alan kirkumaan! ://

• ylös 0
  • alas 22

Kommentit (15)

Vierailija

Rauhotu vähän. Itse kanssa kerran luin, että lotto osui paikkakunnalleni nettipelaajalle. Sen yhden kerran unohdin totaalisesti tunnukset veikkauksen sivulle, kädet tärisi ja en vain muistanut. Ei sitten kuitenkaan käynyt kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä se todennäköisesti on sinun lappusi, jossa se voitto on. Uskon niin. Nyt sulla vaan kävi harmittava tuuri, että kadotit sen lapun ja 78 miljoonaa meni sivu suun. Vain oman pienen virheesi takia.

No ensi viikolla taas töihin ja arkeen. Tuleehan näitä uusia. Ei tiedä, vaikka jo seuraavalla kerralla taas saat täysiosuman. Ajattele! :)

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Siis 87 miljoonaahan se oli, olen nyt niin paniikissa ja sekaisin, ei ollut kuponki autossakaan, kertookohan ne veikkauksella mihin aikaan voittopeli on jätetty pelipisteeseen?

Vierailija

Ai sinun se oli. Löysin sen mutta aion pitää. Löytäjä saa pitää ja hukkaaja itkeä!

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Tottakai Veikkaukselta kerrotaan julkisuuteen pelin jättöaika, sekä myös pelin sarjanumero.

Vierailija

Ajatella jos voittajaa ei ilmaannu veikkaukseen ja sitä etsitään ilmoituksilla lehdissä ja ap ei ole löytänyt kuponkiaan...tai sitten ap ei löydä kuponkiaan ja kuvittelee miten joku on noukkinut sen maasta ja pitänyt tietysti omanaan...Kannattaa aina käyttää veikkauskorttia tai pelata netin kautta niin ei tarvitse panikoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai Veikkaukselta kerrotaan julkisuuteen pelin jättöaika, sekä myös pelin sarjanumero.

suurin osa ihmisistä ei katsele sarjaneroita, joten tuo olisi trhaa.

Vierailija

Löysin kupongin, oli kaapissa kahvipaketin vieressä ja siinä oli pyöreät nolla oikein! Helpotus kyllä että löytyi.

Warya

Joo mulle osu, en oikein tiedä vielä mihin kuluttais. Ehkä alan juomaan presidenttikahvia juhlamokan sijaan ainakin. Ajattelin uusia kouluja rakennuttaa myös homekoulujen tilalle. En minä itelle kummempia, miljoonatappio, muutama aito ja reissailu riittää.

Warya

Warya kirjoitti:
Joo mulle osu, en oikein tiedä vielä mihin kuluttais. Ehkä alan juomaan presidenttikahvia juhlamokan sijaan ainakin. Ajattelin uusia kouluja rakennuttaa myös homekoulujen tilalle. En minä itelle kummempia, miljoonatappio, muutama aito ja reissailu riittää.

Miljoonatalo ja muutama auto tarkoitin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.