Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hän haluaa "vähän patikoimaan" yhdessä. Mitä ihmettä?

• ylös 1
  • alas 11

Kommentit (16)

ekan mailman propleemat

Ai että, ollapa naisia jotka pyytää treffeille jonkun keskinkertaisen ostarikahvilan sijaan luontoon, kävelylle raikkaaseen ilmaan.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

En lähtisi ekatreffeillä minnekään pitkän matkan päähän luonnonpuistoon, kun ei ihmistä tunne vielä lainkaan, mutta kävelylle johonkin lähimetsään tai puistoon kyllä. Ja toisilla treffeillä jo sinne luonnonpuistoonkin. Jos en olisi jo parisuhteessa (miehen kanssa, jonka kanssa ekoilla treffeillämme käytiin kävelyllä lähimetsässä) niin toivoisin kyllä löytäväni juuri sellaisen miehen, joka ehdottaisi treffejä luontoon.

• ylös 17
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En menisi ekoille treffeille minnekään syrjäiseen paikkaan yksin. Täällä joku kertoi miten mies oli pyytänyt jonnekin lintutorniin ja naiselle oli jäänyt se vaikutelma että mies oli yrittänyt pudottaa sieltä tornista. Ja mikä kaameinta, täällä joku muisti toisekin henkilön jolla oli samantapainen epäilys herännyt. Nämä kaksi tapausta vieläpä molemmat Vaasan seudulla.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

No, ehkä hän on muutenkin retkeilijä tai luontoharrastaja? Etkö voi kysyä ennen treffejä tuollaista asiaa?

Minulla yksi hyvä suhde alkoi niin, että käytiin kävelyllä luonnonsuojelualueella :) Se tosin oli pieni kaupunkialueella sijaitseva pläntti, mutta kuitenkin. Luonnontarkkailusta kun pidimme kumpikin niin ainakin sieltä löytyi luontevastu jutun juurta.

Vierailija

Oi, lähtisin heti! Itse olen kuin kotonani metsässä eikä vieraatkaan sellaiset pelota. Harvassa vaan tahtoo olla sellaiset metsämiehet, tämä baariaspekti on tullut varsin tutuksi...

Vierailija

Ehkä vähän huono paikka ensitreffeillä...kun ei koskaan tiedä.Lenkkitreffeillä olen monesti käynyt,mutta en umpimetsässä.Ja oma koira siis ollut mukana.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Mä en myöskään lähtis eka treffeillä mihinkään syrjäiseen paikkaan, vaikka luonnossa liikkumisesta tykkäänkin. Mitä jos laittaisit vastaehdotuksen esim lähipuistossa kävelyä tms. Se kaveri kun voi tykätä luonnosta ihan muuten vaan/ voi haluta jotain muuta. Mistä noista tietää.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ajatella. Jotkut ihmiset käyttävät jalkojaan vielä kävelyyn ulkona, vaikka voisi mennä bussilla salille kyykkäämään. 

• ylös 0
  • alas 11
Vierailija

No mitä ap sitten haluaa ekoilta treffeiltä? Heti panoa? Onko se Tinderin ainoa tarkoitus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En menisi ekoille treffeille minnekään syrjäiseen paikkaan yksin. Täällä joku kertoi miten mies oli pyytänyt jonnekin lintutorniin ja naiselle oli jäänyt se vaikutelma että mies oli yrittänyt pudottaa sieltä tornista. Ja mikä kaameinta, täällä joku muisti toisekin henkilön jolla oli samantapainen epäilys herännyt. Nämä kaksi tapausta vieläpä molemmat Vaasan seudulla.

Tuokin on tietysti mahdollista. Itse ajattelin enemmän sitä mahdollisuutta, että ollaan aivan erilaisia; esim. että mies on tosi juro ja sulkeutunut tai että hän lompsii menemään 30 metriä naisen edellä tai että tilanne on muuten tosi kiusallinen.

Nro 3

Vierailija

Se haluaa haudata sut sinne... Luonnonpuistoissa kun ei periaatteessa saisi kaivella mitään, niin aika kauan saisit siellä maata, ennen kuin kukaan löytäisi.

Vierailija

Sinuna en lähtisi ekoilla treffeillä mihinkään puistoihin. Tai no ehkä päiväaikaan sellaiseen, jossa on paljon muitakin. Muutaman kerran oon sellaisiin suoraan sanottuna sekopäihin netin kautta törmännyt, että kiitän onneani, että olin keskustassa kahvilla... Harvassa nuo tuollaiset toivottavasti ovat, mutta kyllä niitä löytyy.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Mies ei ole varmasti tajunnut, että syrjäinen paikka ensitreffeillä voi pelottaa naista.
Muuten hyvä. Miljardi kertaa parempi kuin huoltoaseman kahvila.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, ehkä hän on muutenkin retkeilijä tai luontoharrastaja? Etkö voi kysyä ennen treffejä tuollaista asiaa?

Minulla yksi hyvä suhde alkoi niin, että käytiin kävelyllä luonnonsuojelualueella :) Se tosin oli pieni kaupunkialueella sijaitseva pläntti, mutta kuitenkin. Luonnontarkkailusta kun pidimme kumpikin niin ainakin sieltä löytyi luontevastu jutun juurta.

Olen kanssa ollut treffeillä  kumisaappaat jalassa jotain ihme kiveä katsomassa yhden ihanan miehen kanssa. Varmista tosiaan ensin, että on retkeilijä tai luontotyyppi, eikä raiskaaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa ollut treffeillä  kumisaappaat jalassa jotain ihme kiveä katsomassa yhden ihanan miehen kanssa. Varmista tosiaan ensin, että on retkeilijä tai luontotyyppi, eikä raiskaaja.

Kyllä, vastaa ap hänelle kysymyksellä: "Olethan retkeilijä tai luontotyyppi, etkä raiskaaja?"