Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies ehdottaa ensitreffit... luontopuistoon?

Vierailija
15.04.2017 |

Hän haluaa "vähän patikoimaan" yhdessä. Mitä ihmettä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, ollapa naisia jotka pyytää treffeille jonkun keskinkertaisen ostarikahvilan sijaan luontoon, kävelylle raikkaaseen ilmaan.

Vierailija
2/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ekatreffeillä minnekään pitkän matkan päähän luonnonpuistoon, kun ei ihmistä tunne vielä lainkaan, mutta kävelylle johonkin lähimetsään tai puistoon kyllä. Ja toisilla treffeillä jo sinne luonnonpuistoonkin. Jos en olisi jo parisuhteessa (miehen kanssa, jonka kanssa ekoilla treffeillämme käytiin kävelyllä lähimetsässä) niin toivoisin kyllä löytäväni juuri sellaisen miehen, joka ehdottaisi treffejä luontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä seura löytää kyllä kaltaisensa.

Vierailija
4/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ekoille treffeille minnekään syrjäiseen paikkaan yksin. Täällä joku kertoi miten mies oli pyytänyt jonnekin lintutorniin ja naiselle oli jäänyt se vaikutelma että mies oli yrittänyt pudottaa sieltä tornista. Ja mikä kaameinta, täällä joku muisti toisekin henkilön jolla oli samantapainen epäilys herännyt. Nämä kaksi tapausta vieläpä molemmat Vaasan seudulla.

Vierailija
5/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä hän on muutenkin retkeilijä tai luontoharrastaja? Etkö voi kysyä ennen treffejä tuollaista asiaa?

Minulla yksi hyvä suhde alkoi niin, että käytiin kävelyllä luonnonsuojelualueella :) Se tosin oli pieni kaupunkialueella sijaitseva pläntti, mutta kuitenkin. Luonnontarkkailusta kun pidimme kumpikin niin ainakin sieltä löytyi luontevastu jutun juurta.

Vierailija
6/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, lähtisin heti! Itse olen kuin kotonani metsässä eikä vieraatkaan sellaiset pelota. Harvassa vaan tahtoo olla sellaiset metsämiehet, tämä baariaspekti on tullut varsin tutuksi...

Vierailija
7/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän huono paikka ensitreffeillä...kun ei koskaan tiedä.Lenkkitreffeillä olen monesti käynyt,mutta en umpimetsässä.Ja oma koira siis ollut mukana.

Vierailija
8/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään lähtis eka treffeillä mihinkään syrjäiseen paikkaan, vaikka luonnossa liikkumisesta tykkäänkin. Mitä jos laittaisit vastaehdotuksen esim lähipuistossa kävelyä tms. Se kaveri kun voi tykätä luonnosta ihan muuten vaan/ voi haluta jotain muuta. Mistä noista tietää.

Vierailija
9/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella. Jotkut ihmiset käyttävät jalkojaan vielä kävelyyn ulkona, vaikka voisi mennä bussilla salille kyykkäämään. 

Vierailija
10/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ap sitten haluaa ekoilta treffeiltä? Heti panoa? Onko se Tinderin ainoa tarkoitus?

Vierailija
11/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi ekoille treffeille minnekään syrjäiseen paikkaan yksin. Täällä joku kertoi miten mies oli pyytänyt jonnekin lintutorniin ja naiselle oli jäänyt se vaikutelma että mies oli yrittänyt pudottaa sieltä tornista. Ja mikä kaameinta, täällä joku muisti toisekin henkilön jolla oli samantapainen epäilys herännyt. Nämä kaksi tapausta vieläpä molemmat Vaasan seudulla.

Tuokin on tietysti mahdollista. Itse ajattelin enemmän sitä mahdollisuutta, että ollaan aivan erilaisia; esim. että mies on tosi juro ja sulkeutunut tai että hän lompsii menemään 30 metriä naisen edellä tai että tilanne on muuten tosi kiusallinen.

Nro 3

Vierailija
12/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa haudata sut sinne... Luonnonpuistoissa kun ei periaatteessa saisi kaivella mitään, niin aika kauan saisit siellä maata, ennen kuin kukaan löytäisi.

Vierailija
13/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en lähtisi ekoilla treffeillä mihinkään puistoihin. Tai no ehkä päiväaikaan sellaiseen, jossa on paljon muitakin. Muutaman kerran oon sellaisiin suoraan sanottuna sekopäihin netin kautta törmännyt, että kiitän onneani, että olin keskustassa kahvilla... Harvassa nuo tuollaiset toivottavasti ovat, mutta kyllä niitä löytyy.

Vierailija
14/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole varmasti tajunnut, että syrjäinen paikka ensitreffeillä voi pelottaa naista.

Muuten hyvä. Miljardi kertaa parempi kuin huoltoaseman kahvila.

Vierailija
15/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä hän on muutenkin retkeilijä tai luontoharrastaja? Etkö voi kysyä ennen treffejä tuollaista asiaa?

Minulla yksi hyvä suhde alkoi niin, että käytiin kävelyllä luonnonsuojelualueella :) Se tosin oli pieni kaupunkialueella sijaitseva pläntti, mutta kuitenkin. Luonnontarkkailusta kun pidimme kumpikin niin ainakin sieltä löytyi luontevastu jutun juurta.

Olen kanssa ollut treffeillä  kumisaappaat jalassa jotain ihme kiveä katsomassa yhden ihanan miehen kanssa. Varmista tosiaan ensin, että on retkeilijä tai luontotyyppi, eikä raiskaaja.

Vierailija
16/16 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa ollut treffeillä  kumisaappaat jalassa jotain ihme kiveä katsomassa yhden ihanan miehen kanssa. Varmista tosiaan ensin, että on retkeilijä tai luontotyyppi, eikä raiskaaja.

Kyllä, vastaa ap hänelle kysymyksellä: "Olethan retkeilijä tai luontotyyppi, etkä raiskaaja?"