Vierailija

Oho. Eli Emmi myönsi että on vielä paljon asioita pään sisällä, mitä ei ole käsitellyt ja ilmeisesti tuotantokaan ei antanut hänen enää jatkaa kilpailussa.

• ylös 12
  • alas 1

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

No näinhän siinä kävi. Huomasin jo alussa että vaikeaa tulee. Itse mt ongelmaisena jotenkin osasin epäillä.

• ylös 24
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

Laadukas tv-ohjelma nimeltään Temptation Island Suomi.

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

ohjelma jota aivottomat ihmiset katsovat saadakseen jotain täytettä tylsään arkeensa ja/tai paetakseen omia ongelmia. Kiteytettynä: Mollataan kimpassa ihmisiä ja ollaan itse niin paljon "parempia".

• ylös 21
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

ohjelma jota aivottomat ihmiset katsovat saadakseen jotain täytettä tylsään arkeensa ja/tai paetakseen omia ongelmia. Kiteytettynä: Mollataan kimpassa ihmisiä ja ollaan itse niin paljon "parempia".

Allekirjoitan muuten, mutta en ole aivoton, eikä ne omat ongelmat mene yhtään kauemmaksi ohjelmia katselemalla :) Akateeminen perheenäiti haluaa laittaa aivot narikkaan ja todeta, että oma elämä tuttuine rutiineineen on ihan ok.

• ylös 39
  • alas 9
Vierailija

Ei sitä narinaa Jesse Jesse Jesse... olisi kukaan jaksanut kuunnella. Todella rasittava ihminen jos jauhaa vain poikaystävästään vaikka muuten varmaan Emmi olisi ihan kiva.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Jaa. Ei mitenkään yllättävää sinänsä. Voisi jopa olettaa, että jo pelkkä hakeuminen tuohoon ohjelmaan kertoo jonkinasteisista mielenterveysongelmista.

• ylös 58
  • alas 2
Vierailija

Mun mielestä mt-ongelma on niillä, jotka siellä viihtyy tai ees menee tommoseen. Tervepäiset eivät tollasta kestä.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

Mua niin ärsyttää nää tyypit. Ollaan muka niin tietämättömiä niiin tietämättömiä. Ihan vaan vinkiksi, että jos oikeasti ei tiedä niin googleta "emmi tis".

• ylös 15
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

Temptation Iceland Suomi

Finland

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

Allekirjoitan muuten, mutta en ole aivoton, eikä ne omat ongelmat mene yhtään kauemmaksi ohjelmia katselemalla :) Akateeminen perheenäiti haluaa laittaa aivot narikkaan ja todeta, että oma elämä tuttuine rutiineineen on ihan ok.

Akateeminen loppututkinto, ei ole tae siitä, että ihmisellä olisi ns. Aivot.

T. "akateeminen" perheenisä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

Akateeminen loppututkinto, ei ole tae siitä, että ihmisellä olisi ns. Aivot.

T. "akateeminen" perheenisä

TOTTA!

pilkunnussija

Hmm. Ei mulla muuta, kun että pilkunnussijan korvaa särkee kun ihmiset puhuu koko ajan "Temptation Icelandista" joka lausutaan "aisländ" kun se on SAARI, eli "island". Joka lausutaan "ailänd". Opetelkaa enkkua pöljät. T. Nusnus vaan teillekin -82

• ylös 4
  • alas 14
Vierailija

No aika sekopää saa ollakkin jos kokkaamisen ohessa heitetty "mun nuudelit on aina kovia!" on suora viittaus "mennään paneen" :D ei luoja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on tis??

Temptation Iceland Suomi

Finland

TIS Suomi

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.