Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin oven edestä kuuluu seksin ääniä. Ällöttävää, eikö tuota voisi tehdä muualla? Argh!

Vierailija
15.04.2017 |

Täytyisi seksihullujen ymmärtää, että nyt (tässä tapauksessa) asutaan kerrostalossa. Se, että rappukäytävään kuuluu seksiääniä heidän ovelta ei ole sopivaa. Se jatkui noin viisi minuuttia, jonka jälkeen alkoi suihkuäänet. Seksiä varten on olemassa lukuisia hotelleja ja lemmenlomia. Kun on kyse yhteisestä mukavuudesta kerrostalossa, on ajateltava muita.

Ja ennen kuin kysellään miksi kuuntelin, en mahtanut sille mitään. Oli vain niin uskomatonta, miten väliinpitämättömiä naapureita minulla on. Ainoastaan omat halut mielessä..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei itse saa, täytyy pahoittaa mieli, kun toinen saa. - AV-palstan professorit 2017

Vierailija
22/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seisoitko sä siinä naapurin oven edessä sen viis minuuttia ja kuuntelit? Pistitkö vielä korvan oveen kiinni?

Seisominen riitti. En ole mikään hiippari.

Ap

Toihan on selvää salakuuntelua. Ei sulla ole oikeutta kuunnella kenenkään kotielämän ääniä. Se on laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seisoitko sä siinä naapurin oven edessä sen viis minuuttia ja kuuntelit? Pistitkö vielä korvan oveen kiinni?

Seisominen riitti. En ole mikään hiippari.

Ap

Toihan on selvää salakuuntelua. Ei sulla ole oikeutta kuunnella kenenkään kotielämän ääniä. Se on laitonta.

Rappukäytävä on julkinen paikka. Salakuuntelusta olisi kyse, jos minä laittaisin korvan postiluukun eteen, mutta kyllähän rappukäytävällä, jonka osakas muuten minä olen, saa seistä.

Ei kukaan voi kieltää minulta seisomista rappukäytävällä. Absurdia väittää, että olemalla kovaääninen omassa asunnossaan, rappukäytävässä olo on silloin muille asukkaille laitonta.

Ap

Vierailija
24/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuului oven takaa, se on heidän asiansa, mutta jos oven edestä, se on varmaan laissakin kiellettyä. Sukupuolisiveellisyys tai jotain.

Vierailija
25/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä saanee pyhien jälkeen ilokseen lukea seuraavanlaisen hengentuotteen:

"Haluan tehdä valituksen huoneistossa B 13 asuvan Korhosen pariskunnan häiriökäyttäytymisestä. Lauantaina 15.4.2017 klo 14.20-14.25 he harrastivat sukupuoliyhdyntää kotonaan. Kyseessä oli siis n. viiden minuutin pikasessio, jonka jälkeen he häiritsivät lisää käymällä suihkussa!

Sukupuoliyhdynnän harrastaminen puolisonsa kanssa kerrostaloasunnossa on asiatonta, koska on olemassa halpahotelleja joissa prostituutio rehottaa."

Toivottavasti isännöitsijäparka ei tukehdu pullaan valituskirjelmää lukiessaan... 😂😂😂

Vierailija
26/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Naapurit sekstailivat siis rappukäytävässä?

Ap:han sanoi, että naapurin oven EDESTÄ kuuluu seksin ääniä.

Toisin sanoen siinä sekstaillaan ja äänet kuuluvat asuintoihin.

En minäkään kyllä tykkäisi, jos joku rappukäytävässä naiskentelee. Kyllä semmoiset hommat tehdään kotona, ei kaikkien satunnaisten taloontulijoiden silmien alla.

Vierailija
27/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun naapurin muija piti aina sellasta "WAH! WAH! AH AH!!-ääntä kun sitä työstettiin. Tokaisin sitten seuraavana päivänä että tais olla eilen kivaa, kuulu meille asti. No, enää ei ole kuulunut tuota ääntä

Vierailija
28/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naapurini ei tiedä mihin käytän hierontalaitettani, en ainakaan olkapäihin.

Vierailija
29/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surrrr kirjoitti:

Onneksi naapurini ei tiedä mihin käytän hierontalaitettani, en ainakaan olkapäihin.

Niinhän sinä luulet.