Vierailija

Ja edelleen olen älyttömän onnellinen ♡ Tämä on uutta, sillä edelliseen suhteeseen mahtui niin pettämistä, alkoholin väärinkäyttöä ja vaikka mitä kamalaa. Mietin pitkään, Uskallanko alkaa enää uuteen suhteeseen. Tuntuu jotenkin aivan uskomattomalta, että minulla on käynyt näin hyvä tuuri. Ollaan edetty meidän molempien toiveesta melko hitaasti. Itselläni on lapsia, jotka ovat saaneet kaikessa rauhassa tutustua uuteen tilanteeseen ja tähän mieheen. Olo on kuin olisin saanut lottovoiton. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, samanlaiset arvot ja ajatukset tulevaisuudesta. Yhdessä olosta tulee henkisesti ja fyysisesti tosi hyvä olla.
Halusin vaan jakaa teidän kanssa tämän onnellisen olon ♡

• ylös 40
  • alas 4

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on ihan sama tarina kuin sullakin, mutta mulla ei ole lapsia ja asutaan jo yhdessä. Olin siis aiemmin suhteessa, jossa minua petettiin, valehdeltiin ja ex mies oli kova juomaan. Eron jälkeen löysin minulle täydellisen miehen, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä vuosi ja asutaan yhdessä. Uskon, että jossain vaiheessa ihminen saa sen, minkä on ansainnutkin ❤

• ylös 12
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama tarina kuin sullakin, mutta mulla ei ole lapsia ja asutaan jo yhdessä. Olin siis aiemmin suhteessa, jossa minua petettiin, valehdeltiin ja ex mies oli kova juomaan. Eron jälkeen löysin minulle täydellisen miehen, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä vuosi ja asutaan yhdessä. Uskon, että jossain vaiheessa ihminen saa sen, minkä on ansainnutkin ❤

Onnea teille ♡

Vierailija

Vuosi... No, mikä on kenellekin pitkä aika. Tulee meilläkin pian vuosi täyteen, mutta en ymmärrä kenem mielestä se on pitkä aika?

Vierailija

Miksi menin avaamaan tämän ketjun ... Itse ollut kokoaikuisiän sinkku ja tilanne täysin toivoton. No enivei, kaikkea hyvää vaan AP:lle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi menin avaamaan tämän ketjun ... Itse ollut kokoaikuisiän sinkku ja tilanne täysin toivoton. No enivei, kaikkea hyvää vaan AP:lle.

Ootko mt-eläkkeellä vai miten tilanne on toivoton?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuu tänne, vietetään pääsiäinen vierekkäin, vappu sylitysten ja aina välillä sisäkkäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt. - Itse olen (lähes) samassa tilanteessa - koko aikuisikäni- sinkku. Mutta tosin sinkkuuteni taitaa häiritä enemmän muita kuin itseäni; yhtä kaikk miniusta on vaihteeksi mukava lukea, että joku on onnellinen ja iloinen parisuhteestaan ja osaa viel arvostaa sitä, pitämättä sitä itsestään selvänä. - Melkein liian usein olen lukenut täältä kaikkea muuta. Toisinaan suorastaan olen ihemtellyt, kuinka onnettomissa suhteissa -sukupuoleen katsomatta- osa riutuu...     

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, toivottavasti miehen vaimokin tykkää!

Hiljaa siellä kakkonen! Kyllä se sinunkin varattu panomiehes käväsee tyhjäämässä, kunhan perhepäivällisiltään ehtii.

Vierailija

Rakkaus kestää tuhat päivää. Sitten tulee arki kaikissa suhteissa. Sanoisin et 95% varmuudella.

Vierailija

Kyllä ne sullakin vielä vaikeudet alkaa, oo huoleti ei toi hanipöö vaihe kuule ikuisuutta kestä!

Vierailija

Ihastumisen tunne kestää tutkimusten mukaan yleensä reilu 2 vuotta. Vasta sen jälkeen alkaa koittamaan se todellinen arki, jossa yhteensopivuus mitataan. 

Vierailija

Kyllä minullakin oli ihanaa ensimmäisen vuoden, seuraavan ja kolmannenkin jälkeen. Seitsemännen vuoden jälkeen lysähdin uupuneena yksin sängylle kuin märkä rätti. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.