Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupean voimaan fyysisesti pahoin, kun joudun lähtemään anoppilaan..

Vierailija
15.04.2017 |

.. Mies väittää että minulla on vain asenne ongelma hänen äitiään kohtaan.
Eikö se että meinaan oksentaa kun lähtö lähestyy, kerro jostain muusta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat oikeassa. Asenneongelmasi aiheuttaa fyysistä pahoinvointia.

Vierailija
2/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähä sama vaiva. On nää anopit nii perkeleen ihania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ja 20 v sitä h-ttiä jaksoin. Lakkasin käymästä ja voin nyt hyvin, tästä on jo vuosia. Naimisissa saman miehen kanssa edelleen. Jälkiviisaana olisi pitänyt kunnioittaa omaa ensi tapaamisella syntynyttä ajatusta. Kenenkään kanssa ei ole pakko tavata, jos ei halua ja tulee paha olo.

Vierailija
4/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä nyt niin hiertää? Mulla on ihan huippu anoppi.

Vierailija
5/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei tänne kanssa!

Vierailija
6/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, mulla on ollut sama homma.

Teen itse nykyään niin, että käyn anoppilassa ehkä 2 kertaa vuodessa ja silloin ollaan pari tuntia. Anoppi meillä ehkä pari kertaa vuodessa. Aiemmin hammasta purren ramppasin heillä vaikka miten usein, nyt säästän itseäni enkä enää niin tee. Mies käy äitiään moikkaamassa vähintään kerran viikossa, mutta minäpä en, vaan nautin silloin omasta laatuajasta. =P

Siinä vaiheessa, kun oikein sain anopista tarpeekseni, niin oli varmaan vuoden tauko, etten nähnyt häntä lainkaan. Välttelin.

Vierailija
7/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinustahan ei koskaan tule anoppia

Vierailija
8/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imekää-munaa ruikuttajat.

Vierailija
9/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden sairauksien kirjo on loppumaton

Vierailija
10/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuosia sama, kunnes tajusin, ettei minun tarvitse kärsiä myrkyllisen ihmisen seurasta. Lopetin anoppilassa vierailut kokonaan ja voin paremmin. Mies vierailee äitinsä luona harvakseltaan, joskus yksin ja joskus lasten kanssa, jos saa ne suostuteltuaa mukaan.

Vierailija
11/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten kyläilyt anoppilassa, sallitteko ne kuitenkin?

Entäs sukujuhlat, lasten synttärit yms?

T.samassa jamassa, vielä toistaiseksi väleissä

Vierailija
12/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis takuulla on asenneongelma, mutta sehän johtuu pelkästään yli-ihanasta anopistasi ja apestasi. Vähemmästäkin tulee krooninen asennevamma.

Onko sinun pakko lähteä? Jää kotiin.

Täällä oli samantyyppinen keskustelu pari päivää sitten, ja siinä(kin) useat suositteli, että lapsi käy omilla vanhemmillaan lastenlasten kanssa ja kummankaan ei tarvitse anoppilaan lähteä. Etenkin me pohjalaisminiät ja -vävyt suositteli tätä. Turhaa kiduttaa itseään - kaikilla parempi olla.

Vierailija
13/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja suorastaan kehoitetaan, sillä lapsille ne on kivoja. Kun lapsi pärjäsi itse bussimatkan siten että mummi oli vastassa, niin pistettiin bussilla menemään tuo 60 km. On ollut yötäkin. Ei ole pakotettu lapsia koskaan mummolaan, mutta nytkin - jo yli 20 vee pitkälti - olivat taas siellä kolmistaan käymässä ilman meitä kumpaakaan vanhempaa.

Ei haukuta mummia ja ukkia  kummaltakaan puolelta, vaikka miniä/vävy ei käy. Se oma lapsi käy.

Vierailija
14/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(14) jatkaa ... ylioppilasjuhlissa oli kumpikin mummo meillä kotona ja hyvin meni. Kyllä ne julkisesti käyttäytyy. Kyydin me lapset järjestäneet.

Papat oli niin huonossa kunnossa, että eivät tulleet kumpikaan.

Vävyt, miniät ei lähde kaikkiin perhejuhliin, mutta se verisukulainen menee lasten kanssa (ketkä lapsista haluaa; pieninä yleensä halusivat kaikin, teininä toisinaan jo ei).

Vierailija
15/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset saa käydä anoppilassa ja usein käyvätkin miehen kanssa noin kerran viikossa. Se aika kun olen yksin kotona ilman perhettäni on mulle nykyään tärkeää. Esim. luen ja syön jotain hyvää, käyn lämpimässä kylvyssä yms.

Anoppi kohtelee lapsiamme hyvin, joten lapset saavat olla tekemisissä. Minua kohtaan anoppi on ilkeän piikikäs, mutta samaa ei harrasta lapsille, joten asia ok.

Sukujuhlissa nähdään kyllä, mutten hakeudu anopin seuraan siellä. Toki juttelen lyhyesti niitä näitä jos satumme nenätysten.

Meidän lasten synttäreille kutsumme myös anopin. Sinne hän yleensä "uppoaa" vierasmassan sekaan ilman suurempia ongelmia, joskus on jotain marmattanut, mutta sen kestää, kun on harvoin kuitenkin.

t. vastaaja numero 7

Vierailija
16/18 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut alusta asti selvää, että miniä on pojan oma valinta, hän on perheestä ainoa, jonka täytyy miniän (pojalle siis vaimon) kanssa olla. Me muut pyrimme toimimaan niin, että ei olla yhteyksissä eikä synny mitään kriisejä siitä, että tarjotaan väärää ruokaa tai puhutaan vääristä asioista.

Hyvin on toiminut. Tytär jonkun verran valittaa, että käly tunkee tekemisiin kanssaan, mutta kun jättää vastaamaan viesteihin ja satunnaisesti nähdessä pyytää anteeksi kiireitä, niin siitäkin on selvitty. Sukulaisille on tehty selväksi, että meillä toimitaan näin,joten jos miniä ryhtyy valittamaan vaikka minun veljeni perheelle syrjinnästä, niin tietävät, että se on pelkkää miniän puhetta.

Kaikkien kanssa ei tarvitse tulla toimeen tai olla tekemisissä. Onneksi.

17/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut alusta asti selvää, että miniä on pojan oma valinta, hän on perheestä ainoa, jonka täytyy miniän (pojalle siis vaimon) kanssa olla. Me muut pyrimme toimimaan niin, että ei olla yhteyksissä eikä synny mitään kriisejä siitä, että tarjotaan väärää ruokaa tai puhutaan vääristä asioista.

Hyvin on toiminut. Tytär jonkun verran valittaa, että käly tunkee tekemisiin kanssaan, mutta kun jättää vastaamaan viesteihin ja satunnaisesti nähdessä pyytää anteeksi kiireitä, niin siitäkin on selvitty. Sukulaisille on tehty selväksi, että meillä toimitaan näin,joten jos miniä ryhtyy valittamaan vaikka minun veljeni perheelle syrjinnästä, niin tietävät, että se on pelkkää miniän puhetta.

Mikä siinä miniässä risoo?

Vierailija
18/18 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos miniää oksettaa jo ajatus, että pitäisi kylään tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme