Millaisia ajatuksia herättää se, että Sara Chafak meni armeijaan, koska Disneyn prinsessa Mulankin meni?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mulan oli erilaisempi kuin aikaisemmat prinsessat. Muut tarvitsivat miehiä pelastamaan itsensä (pl. Pocahontas), kun taas Mulan oli se, joka pelasti kaikki. Unohtamatta miten Mulan oli ensimmäinen maskuliinisempi prinsessa, johon poikatytöt pystyivät samaistumaan. Seuraava vahva, itsestään pärjäävä prinsessa tuli vasta 10 vuotta myöhemmin.
Eli minusta nappivalinta roolimalliksi.
Hei! Syö sanasi
-pocahontas
Mulanhan ei ole prinsessa vaan sotilaan tytär ja myöhemmin sotilas itse. Eikö Chafak halunnut kadetiksi, mutta koska ei päässyt, jätti leikin kesken? Näin luin jostain haastattelusta vuosia sitten.
Jos lähteny heti alussa, niin tuskin saanu vielä tietää mitään jatkoon liittyen vaan lähdöllä on joku muu syy. Ihmettelen vaa tota kun mainostaa joka tuutis tota. Itse en kehtais hirveesti leijua tuommoisella kun noin alus jättänyt kesken ettei voi ees "jatkaa" vaan pitäis alottaa alust kokonaan.
Mulan on kyl ihan paras disneyltä!
Mikäs siinä ottaisin jos olisi varaa. Pökkisin ja söisin sen laittamia ruokia, voi olla että vähän pitäisi välillä kurmottaakkin on hankalan oloinen akka
Herättää uuh lääh ajatuksia! Missi-Sara pyllistelemässä samassa unisex-tuvassa timminä stringeissään!!!
SETÄ
Sara on myös kertonut että on päättänyt jo ala-aste ikäisenä että haluaa käydä armeijan sillä on isänmaallinen ihminen. Ja onko se teiltä jotenkin pois että hän on halunnut käydä armeijan?!
Kaikki ovat johan tuo lapsena jo alkaa. Tytöille tyttöjen juttuja ja pojille poikien.
Kaikki lapset ottavat oman sankarinsa ja kasvattavat tuon sankarihahmonsa mukaisen minuuden.
Mä tykkään Saran temperamentistä erottuu joukosta välittömyydellään.