Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset sokeita?

Ihmettelen kovasti
15.04.2017 |

Tiedän olevani ylipainoinen ja saan kuulla siitä jatkuvasti huomautuksia ja minulta kysellään jatkuvasti, että miksi en laihduta. Olen 165cm pitkä ja painoin ennen 106 kiloa. Nyt painan 86 kiloa enkä ole kertonut asiasta kenellekään. Miksi kukaan ei ole huomannut asiaa, päin vastoin ihmetellään, että miksi minä en laihduta vaan vain lihon koko ajan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeita ovat, kaikki.

Vierailija
2/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat tahallaan satuttaa sinua, ja mitätöidä saavutustasi. Ignooraa tuollaiset pinnalliset ääliöt, osa heistä on varmasti itse lihavia ja he ovat vain kateellisia siitä, että sinä onnistuit siinä missä he itse epäonnistuvat jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ilkeilevät tahallaan. Yritä olla välittämättä (tiedän kyllä ettei ole helppoa, ei kenenkään pitäisi joutua kestämään ilkeilyä). Tuo on hieno saavutus, kannattaa olla ylpeä!

Vierailija
4/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin isokokoisista ei välttämättä edes huomaa painonpudotusta. Ja asiaan vaikuttaa myös se, että jotkut ihmiset ovat kusipäitä perusluonteeltaan.

Älä välitä, ole ylpeä saavutuksistasi ja porskuta etiäpäin.

Vierailija
5/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri kiukuttelut osakseni kun en huomannut hyvin ylipainoisen ystäväni painonpudotusta jota oli noin 15-20kg. En tahallani todellakaan ollut huomioimatta, mutta en vaan nähnyt hänessä mitään eroa! Olen kyllä muutenkin ulkonäköasioissa "sokea", en huomaa uusia hiustyylejä enkä oikein muutakaan. Osaan kyllä kuvailla ihmisten luonteet hyvinkin tarkasti mutta ulkoisia piirteitä en. Mutta koskaan milloinkaan ei tulisi mieleen kehoittaa ketään laihduttamaan! Itsekin ylipainoa kantavana tiedän millaista se on.

Vierailija
6/6 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuota ei vielä niin selvästi huomaa vaikka merkittävä pudotus onkin?

86 kiloa on näet edelleen melko runsaasti 165 cm varteen.

Mutta ethän sinä kaiketi muita ihmisiä varten laihduta, vaan itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme