Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia kokemuksia teillä on kahden ihmisen välisestä, erittäin voimakkaasta kemiasta?

Vierailija
15.04.2017 |

Kertoisitteko kokemuksianne?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voimakas kemia" on juurikin se mitä ihmiset käyttävät tekosyynä kun sekaantuvat varattuhin. "Ei me voitu sille mitään." Kyllä sille voi, varatut jätetään rauhaan vaikka olisi millainen kemia.

Vierailija
2/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkolapsi, mutta olemme olleet yhdessä liki 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voimakas kemia" on juurikin se mitä ihmiset käyttävät tekosyynä kun sekaantuvat varattuhin. "Ei me voitu sille mitään." Kyllä sille voi, varatut jätetään rauhaan vaikka olisi millainen kemia.

Onko se kemiaa kun kaverin tosi kaunis nainen tunki mun kanssa alasti saunaan ja en voi väittää etteikö alkanut p-anettamaan enkä saa millään tuota naista mielestä.

Vierailija
4/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee nimellä heteroseksuaalisuus, varmasti uusi asia monelle. Seksuaalisuus itsessäänkin monelle sivuston käyttäjälle varmaankin uusi asia.

Vierailija
5/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja nro 2 tämä aihe ei sovi teille pelokkaille ja epävarmoille, älä lue 😉

On kokemusta voimakkaasta kemiasta niin omien kuin vieraidenkin ihmisten kanssa. Miesten ja naisten. Ei se aina (useimmiten) johda seksiin, kas kun me normaalit ihmiset osataan nauttia huikeista tunteista ja voumakkaista kokemuksista ilman että täytyy vieraita panna.

Upeaa on, että meillä on nykyisen mieheni kanssa ollut aina erittäin voimakas kemia. ❤ Sen kun lisää arkiseen yhteensopivuuteen, yhteiseen haluun elää yhdessä ja sopivan samanlaisiin luonteisiin - hieno tunne kun tiedän että tässä on elämäni suuri rakkaus. ❤

Vierailija
6/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ystäväni kanssa (miespuolinen) meillä on erittäin, erittäin vahva kemia. Viime kesänä meillä oli seksisuhde ja se seksuaalinen kemia on jotain uskomatonta. Miehekseni en häntä ottaisi, mutta sitä kemia en tiedä saavutanko kenenkään muun kanssa. Pelkkä katse....

Vierailija
7/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kerran niin,että olin hississä,kun eräs perheellinen pariskunta tuli hissiin ja mies asettui minun lähelle ja tuijotti minua(olen nainen) ja koko hissimatkan oli tosi jännittynyt ja sähköinen tunne.Miehen ilmeestä pystyi päättelemään paljon ja ikävä kyllä vaimo katsoi minua tylysti ja tuimana.Kyllä sitä kemiaa voi löytyä aivan oudoista paikoista ja yllättäen!

Vierailija
8/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma kokemus tapauksesta, joka ei kylläkään johtanut mihinkään.

Juhlissa tapasin miehen, jonka kanssa katseidemme ensimmäistä kertaa kohdatessa jäimme molemmat suu auki tuijottamaan toisiamme silmiin. Se oli niitä hetkiä, kun koko muu maailma unohtui ja aika pysähtyi. Olimme vain me. Kätteleminen kesti niin kauan, että ympärillä kiusaannuttiin. Kädet vain unohtuivat yhteen, kun esittäydyimme ja juttelimme niitä näitä. Vetovoima oli jotain aivan käsittämätöntä, koko keho kihelmöi koko ajan, hengästytti.

Syystä, jonka ehkä ymmärrätte myöhemmin, hankkiuduin istumaan kauemmas tästä miehestä. Kuitenkin hän vaihtoi kesken ruokailun paikkaansa, vastapäätä minua. Oli hämmästyttävää, miten jutellessa tuntui, kuin olisimme tunteneet toisemme ikuisesti. Mielipiteet olivat samankaltaisia. Kiinnostuksen kohteet yhtäläisiä. Suunnilleen 10 minuutin juttelun jälkeen aloimme täydentää toistemme lauseita. Nauroimme samoille asioille. Unohduimme siihen, ja häntä jouduttiin tulemaan pyytämään pitämään puhetta, koska itse unohti aikataulun – hän oli tilaisuuden pappi. Juhlat olivat sukulaisen häät.

Juttelimme paljonkin sinä päivänä. Minä jäin auttamaan paikan siivoamisessa, eikä hänelläkään tuntunut olevan kiire minnekään. Lopulta jouduin tekemään lähtöä, minua odotettiin muualla. Jumiuduimme kuitenkin vielä juhlapaikan ulkona juttelemaan. Seisoimme kerta kaikkiaan liian lähellä toisiamme, ei siinä olisi ulkopuolisella jäänyt mitään arvailun varaan. Teki kipeää, kun ei voinut koskettaa, tai antautua suutelemaan. Kivun – ja kaipuun – näki myös hänen silmistään. Selvää oli, että tapaaminen jäisi viimeiseksi. Minä asuin hyvin kaukana tuosta paikkakunnasta. Lähdin sitten lopulta ajamaan pois, ja mies jäi katsomaan perääni niin kauan kuin voi. Katselin häntä taustapeilistä. Ajoin kymmenisen minuuttia, minkä jälkeen pysähdyin bussipysäkille. Rauhoittumaan. Itku pääsi. En ole koskaan ennen enkä koskaan sen jälkeen kokenut vastaavaa vetoa. Kun kehon jokainen solu huutaa tuskissaan kaipuuta tuon toisen kehon solujen luo.

Minä, vannoutunut ateisti, rakastuin pappiin. Ja vaikka tapahtuneesta on jo aika monta vuotta, ajatus vaivaa vieläkin. Olisiko siitä voinut tulla jotakin? Enhän minä edes tiedä, voisiko pappi tehdä niitä asioita, mitä minun mielessäni silloin pyöri. Pyörii kyllä vieläkin.

Vierailija
9/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta voimakkaasta kemiasta niin omien kuin vieraidenkin ihmisten kanssa

Minkä ihmeen omien?

Ja onko miehesi sukunimi sattumoisin Rohkea?

Vierailija
10/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettaminen syövytti ihoa.

Vierailija
11/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oho. Liian hapokasta?

Vierailija
12/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D

Vierailija
13/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmassa on ns.seksuaalista sähköä, niin voiko se olla vain omassa päässä ja kropassa? Vai tarvitaanko siihen signaali toiselta? Tätä olen usein miettinyt. Olen jopa luikkinut pakoon tilanteista joissa kiima on ollut lähes ensinäkemältä käsin kosketeltavissa. Rakastan mietäni ja se on tuntunut väärältä ja inhottavalta.

Vierailija
14/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseiden kohtaaminen vahingossa sekoitti maailman, jutut kävivät yksiin hämmästyttävällä tavalla, toisen lähelle oli vaan pakko päästä vaikka edes seisomaan, toisen kehut hävettivät (jos joku huomaa että taas se kehuu minua), toisen äänen kuuleminen tarkoitti taivasta (näen hänet tänään!) ja toisen seksuaalisen kiihottumisen näkeminen hämmästytti (olimme jutelleet ihan arkisista asioista). Se että suhde oli mahdottomuus ei todellakaan heikentänyt kemiaa. Tulen aina kaipaamaan häntä.

Vierailija
15/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja nro 2 tämä aihe ei sovi teille pelokkaille ja epävarmoille, älä lue 😉

On kokemusta voimakkaasta kemiasta niin omien kuin vieraidenkin ihmisten kanssa. Miesten ja naisten. Ei se aina (useimmiten) johda seksiin, kas kun me normaalit ihmiset osataan nauttia huikeista tunteista ja voumakkaista kokemuksista ilman että täytyy vieraita panna.

Upeaa on, että meillä on nykyisen mieheni kanssa ollut aina erittäin voimakas kemia. ❤ Sen kun lisää arkiseen yhteensopivuuteen, yhteiseen haluun elää yhdessä ja sopivan samanlaisiin luonteisiin - hieno tunne kun tiedän että tässä on elämäni suuri rakkaus. ❤

Tsori, unohdin, ettei tavallinen ihminen kykene sellaisiin huikeisiin tunteisiin ja ettei tavallisessa heteroavioliitossa, varsinkin pitkään kestäneessä, voi olla sellaisia huikeita tunteita kuin avarakatseisemmissa ja kielletyissä suhteissa. Unohdin myös sen, että normiparisuhde on pelkuruutta ja heikkoja varten. Sinulle vastaaja 5 Kemia nykyisen miehen kanssa on myös arkuutta ja pelokkuuttaan ja kaavoihin kangistunut toimintaa, josta pitää pyrkiä eroon. Ei mulla muuta.

Vierailija
16/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasin kerran kaupassa perheemme ostoksia. Jostain syystä katseeni harhautui toiseen kassajonoon ja siellä seisovaan, ikäiseeni mieheen. Hän tuntui tutulta. Mielessä raksutti että kuka, koska, milloin? Mies katsoi minua ja hymyili (se on aika harvinaista, en ole kovin puoleensavetävä). Silloin tuntui että aika pysähtyi. Että tunnen tuon ihmisen, ja se tunne oli lämmin ja jotenkin lohduttava. Katsoin häneen vielä, kun kävelimme kohti ovea. Hän hymyili edelleen. 

Toisen kerran olin humalassa, kun tunsin älytöntä seksuaalista vetovoimaa erääseen mieheen. Laitan humalan piikkiin, sillä vetovoima oli poissa uudelleen tavattaessa. 

Muita kokemuksia ei ole, ei edes aviomieheni kanssa :( 

Vierailija
17/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitteko kokemuksianne?

Sitä kutsutaan panetukseksi.

Vierailija
18/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M2 kirjoitti:

Kulkee nimellä heteroseksuaalisuus, varmasti uusi asia monelle.

Mistähän tuon heterouden tähän nappasit? Otsikossakin puhutaan vain kahden ihmisen välisestä kemiasta. Eikö homosuhteissa ole kemiaa?

Vierailija
19/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt on jotenkin niin... Pöhköä :D Olin silloisen kundikaverini kanssa tekemässä kauppoja (eli siis noutamassa jotain hänen harrastukseensa liittyvää juttua/juttuja). Kundikaveri jutteli niitä ja näitä tämän myyjän kanssa ja neuvotteli hintaa. Sitten syventyi tutkimaan harrastusvälineitä ja sitten tämä myyjä käänsi katseensa minuun. Miten voi katse tuntua koko kehossa? Minulla meni jalat veteliksi, siis ihan kirjaimellisesti, piti istua alas :D Hän katsoi minua silmiin vielä muutaman kerran siinä ostomyyntitilanteessa sanomatta sanaakaan pieni hymynkare naamallaan. Olisin melkein voinut saada "ison o:n" pelkästään tuon katseen voimasta :D Kundikaveri ihmetteli meidän lähdettyä että onko mulla kuumetta kun näytin kai siltä... :D

Vierailija
20/30 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun katseet kohtaa lähes tuntemattoman kanssa ja molemmat tuntevat samaa.