Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kanna vastuuta

Voi rähmä
15.04.2017 |

Olen täysin ymmällään. Rakastuin pari vuotta sitten hurmaava mieheen jolla oli kyllä sana hallussaan ja käytännön asioista sovittiin ennen naimisiin menoa. Mutta mikään ei mennyt kuin piti. Hän ei osallistunut asumiskuluihin vaan maksaa ainoastaan omat laskunsa. Sijoitin hänen veneeseen 2000 itse laittoi 1000. Kuitenkaan ei anna minun käyttää sitä ja puhuu että kun vene on hänelle hankittu. Kun tanssii hänen pillin mukaan kaikki meni hyvin. Syksyllä opettelin pitään omat rajat ja siitä se käytös sitten muuttuikin. Nyt olen vähentänyt palvelut. En palvele tai hoida asioitaan. Ruuaksi on mitä on. Ei hänen mieltymyksien mukaan. Kerran jätti kylpyläreissuun osallistumatta vaikka kaikki oli tehty hänen puolestaan. Minä maksoin matkat. Pakkasen hänenkin tavaransa. Siivottiin. Ainoa joka olisi hänen tarvinnut tehdä kantaa pakatut tavarat autoon. Se oli hänelle liikaa. Ja jäi reissusta pois. Kerran jätti syömättä ruokansa kun ei saanut lusikkaa sa itse tiskattua. Viime viikolla suuttui kun sanoin että voi itse hakea kahvinsa kaupasta. En siis olisi saanut siirtää hänen tililtä vaan omasta pussista ja maksan nyt jo kaiken yksin ja olen äitiyslomalla. Ei kuitenkaan hakenut ja lapsellisesti piilotti kahvipönikän. Juo siis hirveitä määriä kahvia.tienaa kohtuullisen hyvin 2000 jää käteen. Silti valittaa kun kaikki rahat menee ja ennenkin on yksin maksanut kallista vuokraa. JOS en toimi tahtonsa mukaan kiristää lopettamalla seksin tai sotkee/protestoi jollain muulla tavoin. Puhua ei normaalisti voi. Katkaisee puhelinyhteyden pitkiksi ajoiksi jos suuttuu. Melko pienestäkin. Olenko narsistin uhri? Tässä olisi paljon muutakin mihin liittyy uhkailu ja kiristäminen mutta en nyt kaikkea jaksa/ehdi tähän vuodattaa. Mutta taantunut on täysin lapsen asteelle. Ei saa edes vessapaperia lisättyä jos on loppunut. Ja parin viikon päästä laskettu aika. Laitokselle isäni vie minut. Ei ole osallistunut siinäkään mihinkään. Varmaan tekstiviestille ilmoitan isäksi tulosta kun on taas estänyt puhelut pikkuasioista suuttuessa. En käynyt kaupassa kun oltiin ykä taudissa. Ja töissä. Itselleen haki vain purkin maitoa
Tämä meni siis tähän siinä vaiheessa kun aloin pitään omat rajat. Nyt uhkaa erolla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta narsistilta vaan pelkästään luuserilta. Mitä ihmettä oot menny tekee lapsia tommosen kanssa? Jätä tuo äijä.

Vierailija
22/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien lasten takia kannata järjestää episodeja kun muutoin on rauhallista. Voihan se olla että mieskin lähtee pian. Kun ei ole enään hänen tarpeidensa jatkumo ja vaihtaa seuraavaan uhriin. Ja kun ei miehestä juuri mitään kuulu ja on omissa oloissaan. Saattaahan hällä olla jo uusi ja suunnittelee lähtöä. Kyllä se elatus maksujen pyytämättä jättö voi olla pieni hinta väännöistä narsistin kanssa. Jos ei koskaan tarvitse olla yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kato mitään vaan heti muutto pois! Mies on ihan ihme venkula, olkoon narsisti tai kusipää. Ja uhkasi vissiin sun henkeä tolla sua ei enää näy- jutulla...

Vierailija
24/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen nyt eka lähtiskö pariterapiaan tarvis varmaan henkilökohtastakin. Kun siinä on viitteitä että näkisi tilanteen toisaalta taas sit näkee viat toisissa aina ja muitten pitäisi pyytää anteeksi. Lapsuudesta moni asia varmaan johtuu. Meillä on nyt kuitenkin toi kakkosasunto niin kiire ei ole tehdä mitään. Tänään vien tavarat. Aluksi yritin puhua hänelle ihan asiallisesti mutta vaiensi mut pariin kertaan ottamalla niskasta kiinni ja puristamalla niin en ole sitten sen jälkeen. Siinähän on myös hyviä puolia niinkuin jokaisessa. Mutta täytyy selvittää näkeekö tilanteen. Tänään laitoin kuitenkin viestiä että jos aivan mahdottomalta tuntuu elää omatoimisesti ja reilusti perheessä niin jos hän lähtee eikä hänestä koskaan mitään kuulu niin en tule koskaan pyytään häneltä maksujakaan. Eli saa olla rauhassa. Itse en ota eroa kun vieläkin painavammista syistä (olen vakaumuksellinen) niin se ei ole helppo ratkaisu. Mutta vakaumukseni mukaan jos toinen lähtee silloin on vapaa elämään. Ja rehellisesti sanottuna toivon että hän lähtisi jos hänellä ei ole halua muuttua ja hakea ammattiapua. Narsisti tekisi niin. Kun hän huomaa etten ole tarpeidensa jatkumona niin saattaisi lähteä ja etsiä seuraavan uhrin. Koska hän tarvitsee aina lähteen jonka kautta voi elää . Siksi en myöskään vaatisi elkkareita jos ei lastaan näe kun jos pysyy kaukana meistä sehän olisi kaikista paras myös lapselle. Ja se on pieni hinta siitä että saa elää rauhallista elämää.

Vierailija
25/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen nyt eka lähtiskö pariterapiaan tarvis varmaan henkilökohtastakin. Kun siinä on viitteitä että näkisi tilanteen toisaalta taas sit näkee viat toisissa aina ja muitten pitäisi pyytää anteeksi. Lapsuudesta moni asia varmaan johtuu. Meillä on nyt kuitenkin toi kakkosasunto niin kiire ei ole tehdä mitään. Tänään vien tavarat. Aluksi yritin puhua hänelle ihan asiallisesti mutta vaiensi mut pariin kertaan ottamalla niskasta kiinni ja puristamalla niin en ole sitten sen jälkeen. Siinähän on myös hyviä puolia niinkuin jokaisessa. Mutta täytyy selvittää näkeekö tilanteen. Tänään laitoin kuitenkin viestiä että jos aivan mahdottomalta tuntuu elää omatoimisesti ja reilusti perheessä niin jos hän lähtee eikä hänestä koskaan mitään kuulu niin en tule koskaan pyytään häneltä maksujakaan. Eli saa olla rauhassa. Itse en ota eroa kun vieläkin painavammista syistä (olen vakaumuksellinen) niin se ei ole helppo ratkaisu. Mutta vakaumukseni mukaan jos toinen lähtee silloin on vapaa elämään. Ja rehellisesti sanottuna toivon että hän lähtisi jos hänellä ei ole halua muuttua ja hakea ammattiapua. Narsisti tekisi niin. Kun hän huomaa etten ole tarpeidensa jatkumona niin saattaisi lähteä ja etsiä seuraavan uhrin. Koska hän tarvitsee aina lähteen jonka kautta voi elää . Siksi en myöskään vaatisi elkkareita jos ei lastaan näe kun jos pysyy kaukana meistä sehän olisi kaikista paras myös lapselle. Ja se on pieni hinta siitä että saa elää rauhallista elämää.

Vierailija
26/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon miesvalintasi johdosta!

Vierailija
27/29 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Voihan se olla että jämähtää tohon täys ylläpidolle ja kämppikseksi ikuisiksi ajoiksi, Ja pelaa sit vieraitten naisten kanssa. Tai ainakin siihen asti kun muksut ovat isoja. Ellei nyt ihan kaheliksi/ väkivaltaiseksi ala. Onneksi on kaksi asuntoa.

Vierailija
28/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa!

Vierailija
29/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies ei ole ainakaan sitä, mitä elämääsi tarvitset. Kuulostaa tosi kurjalta  : (