Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisiko jos miehesi saunoisi naapurin naisen kanssa?

Vierailija
15.04.2017 |

Eli tilanne olisi se että asuisitte kerrostalossa ja sinä et syystä tai toisesta ehtisi tai haluaisi käydä saunassa vaikka teillä olisikin viikottainen saunavuoro varattuna, mutta miehesi haluaisi sen joka viikko käyttää.....ja sitten kävisikin yhtäkkiä ilmi että naapurin nainen on saunonut siellä yhdessä miehesi kanssa useita kertoja.....haittaisiko tämä? Olisivat olleet alasti, mutta miehesi vakuuttaisi ettei hänellä ole kuitenkaan mitään kiinnostusta tätä naista kohtaan siinä mielessä.

Suomihan on tunnettu sekasaunomisesta, joten siksi on mielenkiintoista kuulla että kuinka hyväksyttävää tämä mielestänne olisi. Peukkua ylös jos ei haittaisi yhtään ja peukkua alas jos haittaisi.

Jos suhtaudutte negatiivisesti tilanteeseen niin silloin vielä sellainen lisäkysymys että onko se mielestänne väärin oli nainen sitten minkä näköinen ja ikäinen tahansa, vai olisiko asia OK jos kyseinen nainen olisi vaikka vanha ja ylipainoinen?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok, sillä mieheni ei pidä saunomisesta. Eli olisi mennyt sinne vain naapurin naisen perässä.

;-)

Vierailija
82/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keneltä sitten kuulit että ovat sainoneet yhdessä useasti?  Siis 'saunoneet'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa naidessaan ovat naureskelleet pikku piialle siellä yläkerrassa ja ihmetelleet kuinka tyhmä ihminen voi olla. :D

Vierailija
84/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten miettinyt minkälaisia asioita he ovat tehneet siellä saunassa. Lauteilla, suihkutilassa, pukuhuoneessa...

Vierailija
85/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo vähä

Vierailija
86/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunavuorot sekaisin viikosta toiseen. Kumpikaan saunojista ei koskaan muista asiaa enää saunomisen jälkeen kotona eikä muista ilmoittaa asiasta isännöitsijällekään. Paras juttu tänään! Ethän tosissasi ole? Jos näin on niin naivat siellä satavarmasti tai ainakin nauttivat tilanteesta.

Vierailija
87/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunavuorot sekaisin viikosta toiseen. Kumpikaan saunojista ei koskaan muista asiaa enää saunomisen jälkeen kotona eikä muista ilmoittaa asiasta isännöitsijällekään. Paras juttu tänään! Ethän tosissasi ole? Jos näin on niin naivat siellä satavarmasti tai ainakin nauttivat tilanteesta.

Tottahan sitä miehelleen hyvää haluaa, eli kannattaa hänenkin nyt hieman katsoa kenen kanssa sinne saunomaan menee. Eli toivottavasti se saunojanainen oli hyvä seksissä ja mies sieltä saunasta tulee hymy huulilla. Olisi ikävää joutua kuuntelemaan urputusta kun ei siihen ole voinut itse edes vaikuttaa... :(

Vierailija
88/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppa saunasta on hyvä aloittaa myös tätä silmällä pitäen http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-viera…

Vierailija
89/90 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän siellä saunassa on ainakin kädellä autettu rentoutumaan...

Vierailija
90/90 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei esiinny alasti kaksistaan toisen naisen seurassa, enkä minä kaksistaan alasti toisen miehen seurassa. Sekasaunat on porukassa ihan ok, mutta tässä ei ole mitään porukkaa, vaan kahdenkeskinen hyvin intiimi tilanne.

Vaimoni ei ymmärrä näiden kahden tilanteen eroa. Ihmetteli miksi vedin herneet siitä, kun paljastui, että minun työmatkani aikana meillä saunoi myös hänen miespuolinen työkaverinsa. Kun soiteltiin matkani aikana, niin minulle sanoi että saunovansa naispuolisen työkaverinsa kanssa. Lapsilta sitten kuulin, että tämä mieskin oli mukana ja kaikki oli alasti. Vaimo kertoi olettaneensa, että tämä on minulle ok, kun olemme joskus yhdessä olleet sekasaunoissa. Miksei sitten voinut minulle puhelimessa siitä mitään sanoa?

En mitään pettämistä epäile kun lapsemme oli mukana saunomassa. Kuitenkin on minusta hieman eri asia olla pariskuntana yhdessä sekasaunassa jossain juhlissa, kun sekasaunoa vain muutaman ihmisen kesken puolison poissa ollessa.