Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuka mielestäsi seksikkäin julkkisnainen?

Vierailija
14.04.2017 |

Miesten naisihanteitahan täällä aika usein haukutaan. No, laittakaa nyt niitä naisia joita saa oikein av-mamman luvalla kuolata.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sereina Boner

Vierailija
42/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marit Björgen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei Michelle Jennekeä ole vielä mainittu. Sehän on näistä naisurheilijoista yksi miesten märkä uni.

Vierailija
44/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlotte Kalla

Vierailija
45/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mashako Ishida

Vierailija
46/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lina Korsgen

Vierailija
47/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justina Kowalczyk

Vierailija
48/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida Aasen, Rosie Huntington Whiteley

Vierailija
49/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei Michelle Jennekeä ole vielä mainittu. Sehän on näistä naisurheilijoista yksi miesten märkä uni.

Olen itse bi-nainen (tai lesbo...oon vähän hukassa ehkä), mutta tykkään naisellisen näköisistä naisista. Hänellähän on melkein miehen kroppa...joten ei sytytä seksuaalisessa mielessä pätkääkään.

Vierailija
50/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse bi-nainen (tai lesbo...oon vähän hukassa ehkä), mutta tykkään naisellisen näköisistä naisista. Hänellähän on melkein miehen kroppa...joten ei sytytä seksuaalisessa mielessä pätkääkään.

No sori jos sotkin ketjua miesfantasioillani. Aika monta miehekästä naisurheilijaa tässä jo tullut, mutta ilmeisesti tämä ei sitten kelpaa. No. Jatkakaa.

Vierailija
51/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julija Tshepalova

Vierailija
52/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sori jos sotkin ketjua miesfantasioillani. Aika monta miehekästä naisurheilijaa tässä jo tullut, mutta ilmeisesti tämä ei sitten kelpaa. No. Jatkakaa.

Ei mitään. :) Ehkä heteronaiset tykkäävät sellaisista ja osa lesboistakin. Mun mielestä seksikästä on naisellisuus, naiselliset muodot ja pieni pehmeyskin...ei missään nimessä joku poikamaisen tai miesmäisen lihaksikas kroppa.

Vierailija
53/53 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Longoria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä