Nainen, kuka mielestäsi seksikkäin julkkisnainen?
Miesten naisihanteitahan täällä aika usein haukutaan. No, laittakaa nyt niitä naisia joita saa oikein av-mamman luvalla kuolata.
Kommentit (53)
Ihme ettei Michelle Jennekeä ole vielä mainittu. Sehän on näistä naisurheilijoista yksi miesten märkä uni.
Frida Aasen, Rosie Huntington Whiteley
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei Michelle Jennekeä ole vielä mainittu. Sehän on näistä naisurheilijoista yksi miesten märkä uni.
Olen itse bi-nainen (tai lesbo...oon vähän hukassa ehkä), mutta tykkään naisellisen näköisistä naisista. Hänellähän on melkein miehen kroppa...joten ei sytytä seksuaalisessa mielessä pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse bi-nainen (tai lesbo...oon vähän hukassa ehkä), mutta tykkään naisellisen näköisistä naisista. Hänellähän on melkein miehen kroppa...joten ei sytytä seksuaalisessa mielessä pätkääkään.
No sori jos sotkin ketjua miesfantasioillani. Aika monta miehekästä naisurheilijaa tässä jo tullut, mutta ilmeisesti tämä ei sitten kelpaa. No. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sori jos sotkin ketjua miesfantasioillani. Aika monta miehekästä naisurheilijaa tässä jo tullut, mutta ilmeisesti tämä ei sitten kelpaa. No. Jatkakaa.
Ei mitään. :) Ehkä heteronaiset tykkäävät sellaisista ja osa lesboistakin. Mun mielestä seksikästä on naisellisuus, naiselliset muodot ja pieni pehmeyskin...ei missään nimessä joku poikamaisen tai miesmäisen lihaksikas kroppa.
Sereina Boner