Pahoinvoinnista ennen menkkoja
Onko muilla pahoinvointia ennen kuukautisia? Mulla tuntuu olevan joka kerta. Aina toivonut tietenkin, että se ois raskausoire mutta ei ole sit kuitenkaan ollut. Ihan samalla tavalla hajut ottaa nenään ja tekee pahaa. Taas nyt kun on kp25 niin etoo ihan kiitettävästi. Tosin mahaakin jomottelee siihen malliin että kohta alkaa:(
Kuitenkin täällä vielä toiveita elätellään niinkun aina.
Kommentit (8)
Olen huomannut saman ilmiön - ja tietysti aina olen siis raskaana :) ennen kuin sitten menkat alkavat :( Kuten tapahtui myös eilen. Viimeiset päivät olivat yhtä öklötystä ja eikös sitten eilen alkanut vuoto. Viime kuussa sama tarina. Aikaisemmin minulla ei pahaaoloa ole ollu pms oireena mutta nyt näkyy tulleen. Mutta toivottavasti sinun pahaolosi tarkoittaa jotain muuta kuin tulevia menkkoja :)
Pahoinvointi liittyy menkkojen alkamiseen. Sitä huonoa oksettavaa oloa on ehkä päivän ennen menkkoja ja sit pari ekaa vuoto päivää. Raskausaikana mulla alkoi pahoinvoinnin aallot joskus viikolla 7..
Mua myös etoo n. viikko ennen menkkoja, hajut ja kahvi ym. Olen ajatellut etomisen mulla liittyvän clomit+pregnyl-lääkitykseen, koska voimistuneet sen myötä, mutta luulen että tulis ilmankin.Mulla ei ekan ja ainoan raskauden aikana ollut pahoinvointa juuri ollenkaan, varsinkaan pms-oireena (tosin olin 6v nuorempi silloin) Iltaisin taisi joskus vähän ellottaa.
Paha olo ja muutenkin kaikki raskausoireet kuuluvat menkkoihin:) Silloin kuin oikeasti olin raskaana, ei ollut mitään oireita:)))
Pahoinvointi on aina liittynyt menkkojen alkamiseen. Ja aina oon tietenkin kuvitellut olevani raskaana. Pahoinvointi tulee n.viikkoa ennen menkkoja. Mulla toisaalta kun kuopusta aloin odottaan oli kaikki samat oireet kun menkkojenkin edellä. Vaan jotenkin paljon voimakkaampina. Esim.maha oli todella kipeä.
Shannon
Ajattelin jo, että onks mun hormonitoiminnassa jotain omituista. Luulis kuitenkin, että jollainlailla se liittyy hormonitoimintaan. Tänään kp 26 ja edelleen etoo, mutta myös mahaa kouristelee ikävän tuntusesti.Just sillain kun menkkojen aikana. Taitaa olla turha edes kuvitella olevansa raskaana:(
Oon sitä mieltä, että toivoa on niin kauan, kun ei oo ferraria pihassa. Niin monet ovat kertoneet siitäkin, että pms. ym. oireet voivat tulla, vaikka olis raskaanakin.
t. toivossa elävä ykäilijä=)
Viimeksi ennen kuukautisia oli ja tein 2 testiä jotka oli negoja.Taas pitäs täti tulla kylään tasan viikon päästä ja pahoinvointia on aamulla ja se kuvotus ja masussa vellominen alkaa joskus iltapäiväl.Mulla kyl on kestäny tätä pahaoloa nyt kohta 2vko.No tänään saan tietää lääkäriltä olenko raskaan muuten kaikki on kunnossa.Kävin toissa päivänä tutkimuksissakin.