Tulkaas muutkin jakamaan kroppanne/itsenne vajavuuksia! Mä en keksi parempaa otsikkoa :D
Täällä on kyllä hirveitä itsensähaukkumiskeskusteluita puhumattakaan muiden ihmisten parjaamisesta. Kävihän hyrräten nyt sitten omassa päässäkin taas mikä se ja kaikki onkaan itsessäni vialla, vaikka ihan söpö nuori nainen olenkin.
Pituus 157 cm, eli siis pygmin luokkaa jo liki. Hiertää kun et ikinä minnekään yllä. Vaikka tässä nyt vaan sitä negatiivista hainkin, niin jotten aivan vaivu epätoivoon niin olenhan kuitenkin luonnostani kuitenkin sirouumainen ja hyväperseinen. AA -tissit kuitenkin taipuvat tähän haukkumiskategoriaan. Ei mulla ole ollut eikä tule olemaankaan tissejä, ja urheilullisena mä olen oikeastaan vain siitä kiitollinen
Vaikka mulla olisi miten timmissä kunnossa sicxpack, en ole tähänkään mennessä silti saanut kaikkea alavatsan rasvaa poltettua pois. Noh, siksarista en voi tällä hetkellä kuin haaveilla, mutta päärynä mikä päärynä. Rasva kertyy hyvin ja huonoin puolin juuri sinne hanuriin ja reisiin ja alavatsaan.
Olen persjalkainen. Eli selkä pidempi kuin koivet.
Toinen jalka 1 cm pidempi kuin toinen, aiheutti vielä järkyttävän hermopinteen vasempaan jalkaan vuosi sitten kun enemmän fyysisesti raskaita töitä.
Hampaat oiottu teini-ikäisenä, oli kyllä ihan hiton mukavaa touhua vielä kun näin jälkipäin miettii. Kiitos Oikoja-Anja, kun sait runnottua vasempaan ikeneeni pysyvän loven <3
Iso nenä ja iso leuka, Leuasta yksi valopää meinasi vielä biisinkin kirjoittaa.
Näytän itäaasialaiselta. Ei, en ole japsi, vaikka sitä miten jaksaisit kysellä ja jankata. "Onko sulla vino pillu?!!" No kiitos, ei kyllä ole. Ihan normaali suomalainen pillu. En tiedä näyttääkö se karjalaisten geenien takia enemmän karjalanpiirakalta, mutta vinossa se ei ainakaan minun tietääkseni ole vielä tähän mennessä kertaakaan ollut.
Pienet ns. lapsen/vauvan kädet. Ei ne miltään vammaisilta näytä kun olen muutenkin pieni, mutta silti ihmetellään.
Hieman yliliikkuvat nivelet :D Tää on niin muksaa ehkä sängyssä, mutta muuten ihan perseestä. Nivelet kipeytyy ja jumiutuu..
No niin eli jatkakaa, en mä nyt keksinytkään tähän mitään välkkyä loppusaarnaa.
Kommentit (6)
Lantion muoto, inhoon sitä. Ensin on lonkkaluut, sitten ihan jäätävät kuopat ja sitten perse. Kaikki ihon myötäset mekot ym. näyttää hirveeltä mun päällä.
Miksi ihmeessä velloa negatiivisessa... Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, pahinta jossain naisten kokoontumisissa kun joku alkaa mollata itseään ja sitten odotetaan että muut alkavat listata omia ''vikojaan'' ja vakuutella toisille että eihän sulla, mutta katsopa millaiset silmäpussit/selluliitti/paksut pohkeet/roikkuvat allit mulla on.
Mulla on leveä, litteä neliskanttinen perse ja iso maha, joka alkaa heti tissien alta. Tissit kasvoi riippareiksi jo 13-vuotiaana. Niska on körmy ja ryhti huono. Kädet on isot lapiot. Kaksoisleuka on ollut aina, kaulaa ei käytännössä ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja mä ajelen joka viikko mun pari viiksihaituvaa ylähuulesta. Pimppikarvatkaan eivät pysty olemaan jokapäiväisen sheivin alla koska tankea ja nopeasti kasvava karva = ärtynyt iho, jota ei yksikään mieseläin sattuisi edes vilkaisemaan. Paitsi ehkä mun mies.
Vaikka se sanoo ettei haittaa, niin kyllä mua ainakin haittaisi sänkinen pillu. Ei siellä omatkaan sormet liu'u niin hyvin kuin märässä vastikään ajellussa silkkipinppaloorassa.
AP
Kiitos vaan, ei kyllä nyt tasan ollut ap :D Pidä ne pinppikarvoitukset suosiolla siellä omissa karvakombinaatioissa.
ap
No joo viikset, selluliitti..,