Vierailija

Olen intissä oleva nuori mies ja meillä on upseerikokelaana ja alikersanttina pari todella söpön näköistä ja kaunista nuorta naista. Ongelma on se, että en uskalla lainkaan tehdä mitään aloitetta, kun itse olen vain pelkkä sotamies vielä, pitäisivät varmaan mua ihan nolona. :(

• ylös 8
  • alas 2

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:
Menet RUK:iin, ehkä sitten voit pyytää treffeille. Pelkkä alokas on ihan nolla. 

Mä oon sotamies :( ehkä voin korpit saada mutta ei sekään ole varusmiesjohtajanaisten silmissä mitään :(

ap

Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:

Paitsi jos on siviilissä jotain

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet naisten hakeutuneen inttiin? No huomionpa takia tietenkin.

Täähän se ois

Vierailija

Nehän on yleensä melko helppoja ja moni on saanut kun on vain hoksannut pyytää, kannattaa sinunkin vain koittaa onnea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni naisista menee auk:iin tai ruk:iin?

Käsittääkseni, monet heistä ovat innokkaita kun vapaaehtoisesti tulevat. Olikse nyt joku 70% naisista saa johtajakoulutuksen. Meidän saapumiserässä 15 naisesta 12 meni AUK:iin ja siitä 5 meni RUK:iin.

ap

Vierailija

Meillä oli alikessuna nainen, joka alkoi flirttailla komeiden ja / tai karismaattisten tyyppien kanssa. Lopputulos oli se, että lopulta hän menetti kaiken auktoriteettinsa. Se myötähäpeä, kun hän eräänä päivänä kiljui vihaisena ja hätääntyneenä osastolle, joka vain nauroi eikä liikahtanutkaan käski hän mitä vain.

Vierailija

Mä olin ite aikanaan ihastunut pahasti yhteen naiseen joka oli upseerikokelas tuolloin mutta kotiuitui vänrikkinä. Jos en olis ikinä uskaltanut mennä puhumaan hänelle, niin ei asuttais yhdessä ja meillä ei olis lasta. :) Ja itse olen arvoltani Jääkäri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä oli alikessuna nainen, joka alkoi flirttailla komeiden ja / tai karismaattisten tyyppien kanssa. Lopputulos oli se, että lopulta hän menetti kaiken auktoriteettinsa. Se myötähäpeä, kun hän eräänä päivänä kiljui vihaisena ja hätääntyneenä osastolle, joka vain nauroi eikä liikahtanutkaan käski hän mitä vain.

Ja tällainen esimiehille niskurointi on armeijassa OK ja ha ha hassua? Kuules, kun se totteleminen siellä ei ole kiinni henkilökohtaisesta auktoriteetista vaan niistä natsoista. Siksi se on armeija eikä vaikkapa yläasteen piha, tai valitettavasti luokkahuone.

Hemmetin pellet.

Vierailija

Jaa - luulin kaikki intin käyneet naiset ovat lepakkoja. Itsehän kävin intin ennen kuin naiset pääsivät armeijaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nehän on yleensä melko helppoja ja moni on saanut kun on vain hoksannut pyytää, kannattaa sinunkin vain koittaa onnea.

Helppoja? Vaativia ne on ja nirsoja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni naisista menee auk:iin tai ruk:iin?

Kun he menevät sinne vapaaehtoisesti niin miksi ihmeessä mennä siitä mistä aita on matalin? Sama se olisi jättää menemättä kokonaan sitten.

Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:

Höpöhöpö, armeijan leikkiarvoilla mitään merkitystä tosimaailmassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:

Höpöhöpö, armeijan leikkiarvoilla mitään merkitystä tosimaailmassa.

Siis siviilissä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.