Gallup: miehesi pituus?
Kommentit (60)
Mieheni on karateportsari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
203cm 120kg pelkkää lihasta. Rasvaprosentti 9% ja salilla käynyt 10 vuotta ja kamppailulajeja harrastellut n. 20 vuotta.
Poliisi ammatiltaan.
Oma mieheni on harrastanut kamppailulajia 33 vuotta ja on 164cm pitkä mutta painaa 75kg.
Yleensä ne jotka harjoittelevat mitä sattuu ovat keskittymiskyvyiltään huonoja ja eivät ikinä omaksu kamppailun ideaa. Nämä haahuilijat vain yrittävät poimia parhaimmat palat kakusta ja käsiin jää vain paskaa ja turhan suuri ego.
Oma mieheni on vartija, karateportsari, järjestyksenvalvoja ja nuorempana kesäisin otellut ihan huvikseen laittomia katutappeluita Thaimaan lomilla.
Hän pistäisi miestäsi niin kovasti pataan että miehelläsi ei olisi mitään muuta ainutta vaihtoehtoa kuin alistua mieheni oppilaaksi.
Ensimmäinen oppitunti olisi vajan liiterin tukuparrun paukutus paljain nyrkein alakoukuin "ala" koukuin niin että oljet leijailevat yläparvelta tumahdusten saattelemana.
Ei semmoinen kukkakeppi anaalitappi vois tehdä mun miehelle yhtään mitään. Sun pikku poikakaveris on mun miestä lantiolle - mun miehen ei tarvis kun tarrata pillistä kiinni ja nostaa ilmaan, niin siinä sätkisi sinun poikakamu niinkuin mikäkin saatanan sintti!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on karateportsari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
203cm 120kg pelkkää lihasta. Rasvaprosentti 9% ja salilla käynyt 10 vuotta ja kamppailulajeja harrastellut n. 20 vuotta.
Poliisi ammatiltaan.
Oma mieheni on harrastanut kamppailulajia 33 vuotta ja on 164cm pitkä mutta painaa 75kg.
Yleensä ne jotka harjoittelevat mitä sattuu ovat keskittymiskyvyiltään huonoja ja eivät ikinä omaksu kamppailun ideaa. Nämä haahuilijat vain yrittävät poimia parhaimmat palat kakusta ja käsiin jää vain paskaa ja turhan suuri ego.
Oma mieheni on vartija, karateportsari, järjestyksenvalvoja ja nuorempana kesäisin otellut ihan huvikseen laittomia katutappeluita Thaimaan lomilla.
Hän pistäisi miestäsi niin kovasti pataan että miehelläsi ei olisi mitään muuta ainutta vaihtoehtoa kuin alistua mieheni oppilaaksi.
Ensimmäinen oppitunti olisi vajan liiterin tukuparrun paukutus paljain nyrkein alakoukuin "ala" koukuin niin että oljet leijailevat yläparvelta tumahdusten saattelemana.
Ei semmoinen kukkakeppi anaalitappi vois tehdä mun miehelle yhtään mitään. Sun pikku poikakaveris on mun miestä lantiolle - mun miehen ei tarvis kun tarrata pillistä kiinni ja nostaa ilmaan, niin siinä sätkisi sinun poikakamu niinkuin mikäkin saatanan sintti!
Tärkeintä on että koet mieheni uhkana ja olette varuillanne.
Miehelläni on kamppailuasento jatkuvasti päällä.
175 cm.
Minua sopivasti 15 cm pidempi.
180 cm, paremmin olisi sopinut vähän lyhyempi kun olen alle 160 cm, mutta kun rakastuu...
Vierailija kirjoitti:
175 cm.
Minua sopivasti 15 cm pidempi.
Terve! Ihan samanlaisilla mitoilla täälläkin ja on todellakin just sopiva vaikka isäntä välillä piruileekin tyyliin tumppi tai natsa..
Kyllä on enemmistöllä säälittävä tilanne. Tuollaisia, alle 190cm mikromiehiä, jotka mitataan rakotulkilla... Kai sentään lompakko on paksumpi?
173 cm. Sopiva on. :) Itse oon 10 cm lyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on enemmistöllä säälittävä tilanne. Tuollaisia, alle 190cm mikromiehiä, jotka mitataan rakotulkilla... Kai sentään lompakko on paksumpi?
Laiha on lompakkokin, mutta sydän suuri, toisin kuin eräillä.
188 cm. Hoikka ja treenattu varsi saa vaikuttamaan vielä pidemmältä. Tosin lähes kuka tahansa on minun näkövinkkelistäni pitkä, kun olen vain 156 cm. :)
Mitenkään lyhyitä miehiä väheksymättä, rakastan sitä, että voin laittaa jalkaan kunnon korot (niistä pitää mieskin, vaikken vain häntä miellyttääkseni niitä käytäkään) ja mies on silti yhä selvästi pidempi. Ilman korkoja mahdunkin sitten melkein taskuunsa. :D
175cm ja siihen penis päälle eli tasan 2m.
Ihan hauska ketju. Tommosta naurettavaa nokittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm. Sentin pidempi, kuin veljensä, mutta veli näyttää pidemmältä, kun sillä on pidemmät jalat.
Miehelläni on pidempi pää.
Olet minulle näytönpuhdistuliinan velkaa.
Mä kanssa mietin tuota "pidempää päätä". Voi olla aika villin näköinen ilmestys.. :D
Kyllä jos mies on 164cm, niin onhan se säälittävän lyhyt, vaikka harrastaisi mitä. Ja onneton. Terveisin nainen 178cm,