Intin käyneet naiset!
Olisin kiinnostunut menemään inttiin, mutta haluaisin kysymyksiini vastauksia.
Miten naisten hiukset pitää olla?
Mitä sitten kun on menkat?
Kuinka siellä nukutaan naiset yhdessä vai miesten kanssa samassa huoneessa?
Kommentit (41)
Vaikuttaako inttiin pääsemiseen se jos polvet on vähän huonossa kunnossa?
Onko inttiin naisilla jokin pituus ja paino raja? Olen 168cm ja 57kg.
Mihin palveluksiin nainen voi päästä?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Eräs vilkkaamman puoleinen sukulaistyttöni oli sitä mieltä, että muijat menevät sinne panemaan.
Aijaa hän meni siksi. Eikö saanut muka baareista? Taisi olla aika ruma siis :/
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö hiukset laittaa nutturalle joka aamu ja pitääkö se tehdä itse?
:D ni voit toki sopia tupakaverin kanssa että teette toistenne hiukset. Kyllä, joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan intti kestää? Määrätäänkö aika jostain ylempää vai?
Päivissä käytetään samaa kerrointa kuin palkanmaksussa ts naisen euron ollessa 80 snt, palveluspäivän kerroin naisella on 1,2.
Kapt. Evp
Vierailija kirjoitti:
Mihin palveluksiin nainen voi päästä?
Periaatteessa mihin vaan, mutta on joitain missä ei ole ikinä ollut naisia, esim joku sukeltaja. On kai muitakin.
Miten usein pääsee suihkuun? Pitääkö ottaa omat shampoot sun muut mukaan? Onko intissä parempi ja helpompi suihkutettava hiustenhoitoaine kuin pois pestävä? Saako intistä pyyhkeen vai pitääkö olla oma? Entä mitä omia vaatteita saa olla?
Kiitos oikeesti tosi paljon vastaajille teistä on apua!!!😄👍
Onko intin käyneillä naisille jäänyt hyviä vai huonoja kokemuksia sieltä? Jäikö teille sieltä hyviä kavereita?
Maksaako armeija? Paljonko päiväpalkka on?
Naiset on voineet käydä vapaaehtoisen asepalveluksen vuodesta 1995 alkaen. Ehkäpä googlaamalla löydät enemmänkin kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako inttiin pääsemiseen se jos polvet on vähän huonossa kunnossa?
En tiedä vaikuttaako, itse en tiennyt polvieni olevan varsinaisesti jotenkin "vialliset", tiesin vain että kylmällä ja kostealla polvia vihloi herkästi.
Intissä sitten rasitus teki tehtävänsä, ensin polvet turposivat kivikoviksi (ja kivuttomiksi), jalkojen taivuttaminen oli hankalaa turvotuksen vuoksi.
Sitten meni oikea polvi, oli v*tun kipeä. En tiedä, mikä sille tuli, vihloi tuosta polvilumpion sisäsyrjästä ihan tajuttomasti, jos makasin (esim. nukuin) niin meni useampi minuutti kun jalan sai suoristettua ja sille laitettua painoa, sattui ihan tositosi paljon.
Tämän myötä oikea lonkka kipeytyi (koska kävelin virheellisesti) ja pikkuhiljaa vasen polvi samalla tavalla kuin oikea, koska luonnollisesti vasen jalka otti enemmän rasitusta oikean ollessa niin huonossa kunnossa.
No, E-kaudella oli helpompaa ja polvet vähän helpottui. Sattui edelleen, mutta ei niin paljoa, nilkuttaminen väheni.
Lähdettiin loppusotaan Rovalle, siellä oli vielä lunta ja metsässä astuin kuoppaan, jota en nähnyt lumen alta. Tuurini mukaan oikealla jalalla. Koko se 15 päivää leirillä siis nilkutin, jalka oli hiton kipeä taas. Välillä kävellessä valui kyyneleet silmistä kivun takia.
Summasummarum, en lähtisi jos polvet ovat huonossa kunnossa. Toki se vaikuttaisi, miten ne ovat huonossa kunnossa, mutta itselläni ainakaan rasitus ei auttanut yhtään. Polvien takia tosin vapautuspäiviä oli yhteensä muistaakseni kaksi (VMTL, eli ei VP), sinnittelin hammasta purren ja buranalla.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö naiset helposti RUKiin?
No ei sinne kai helposti kukaan pääse.
Ei kukaan helposti RUKiin pääse, mutta kyllä naiset helpommin. Itse olen kiväärirukissa, ja täällä on kyllä muutama nainen joka on niin surkeassa kunnossa eikä pärjä teoriakokeissakaan, niin sukupuoli vaikuttaa kyllä hiukan
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan helposti RUKiin pääse, mutta kyllä naiset helpommin. Itse olen kiväärirukissa, ja täällä on kyllä muutama nainen joka on niin surkeassa kunnossa eikä pärjä teoriakokeissakaan, niin sukupuoli vaikuttaa kyllä hiukan
Miksi?
Ruk:hon ei omaan aikaan menneet penaalin terävimmät, auk oli heille tai sitten lekkeriksi laittoivat ja menivät esim pumpuksi eli pyörävastaavaksi. Ruk vetää puoleensa maakuntien poikia joilla on pyrkyryys eteenpäin ja tarve olla jotain. Mutta ne joita itse pidin älykkäimpina eivät sinne juuri halunneet.
Sitähän on armeijan sisältä valitettu ettei sotilasuralle tule tarpeeksi lahjakasta porukkaa, siis strategeja, tiedusteluun soveltuvia, tutkijoiksi tms. Lähinnä metsästyksestä tykkääviä pyrkyreitä joilla luonne vähemmän terve.
Pitääkö hiukset laittaa nutturalle joka aamu ja pitääkö se tehdä itse?