Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieninkin loma riidellään.

Vierailija
14.04.2017 |

En jaksa, kun loma on lepoa varten ja aina menee riitelyksi. Avomies oli suunnitellut päässään kaiken mitä pääsiäisen lomapäivinä tehdään ja ei ollut kysynyt minun mielipidettäni. Tänään sitten olin ihan että mitä ihmettä, minulla on omia suunnitelmia jne. Hän sitten suuttui ja raivoaa että MINÄ pilasin pääsiäisen. Eiköhän tämä riita olisi voitu välttää, jos olisi keskustellut ennen pääsiäistä siitä mitä suunnittelee. Tai jos ei olisi nyt niin dramaattinen, että pääsiäinen on 'pilalla'.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samanlainen ongelma. Mies ehdottaa jotain ja jos olen eri mieltä niin kerron miksi olen eri mieltä ja mahdollisesti ehdotan jotain muuta. Asia on sillä selvä, mutta myöhemmin mies alkaa puhumaan alkuperäisestä suunnitelmastaan aivan kuin itse en olisi mitään asiasta sanonut! Muutenkin raivostuttaa miehen tapa ajatella puolestani! Suhteen alkuaikoina tätä ei ollut, mutta lasten synnyttyä mies on tietyt päätökset tehnyt yksin. Tietenkään en hyväksy, että mies toimii diktaattorina, joten riitaanhan nuo päsmäröintiyritykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla