En ymmärrä, anoppi kommentoi syömisiäni
Nyt vietämme pääsiäistä yhdessä ja otin leivoksen ja heti perään toisen. Kommentoi siihen että "sähän tota makeaa ahdat ittees". Aikaisemminkin huomauttanut "no sulle maistuu" ja sanonut että maha pömpöttää. Miksi? Oon ihan hoikka, 50kg ja 160 cm. Tuntuu turhalta olla näin herkkä :(
Kommentit (16)
Olisit vain hymyillyt ja todennut "niin maistuuki". Ja jos anopilla on vähän pömppää, niin tökkässy sormella ja vastannu takas "mut sulle on vissii maistunu vähän liikaaki."
Ehkä muille ei riitä kun sinä syöt yli oman osuutesi. Ahne miniä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vain hymyillyt ja todennut "niin maistuuki". Ja jos anopilla on vähän pömppää, niin tökkässy sormella ja vastannu takas "mut sulle on vissii maistunu vähän liikaaki."
Parempi sanoa että säästää anopin vyötäröä lihomiselta kun syö leivokset pois. Ja sitten toteat että olet niin onnekas kun voit syödä mitä vaan etkä edes liho.
Mun anoppi taas ihan epäloogisesti suuttuu, kun en jaksa syödä sen tekemiä (rasvaisia) ruokia mitään isoja annoksia. Silti huomauttelee painosta, pitäisi olla ihan helvetin laiha että on hyvä.
Sinun on jo aika Ap oppia, että anopeista parhainkin muuttuu demoniksi lapsenlapsen syntyessä. Jotkut ovat sitä jo ennen tätä, koska kukaan nainen ei ole kyllin hyvä hänen pojalleen. Kohtalotovereita sinulla riittää valtavasti, jos se yhtään lohduttaa.
Paras reaktio tuohon on tuijottaa anoppiasi suoraan silmiin neutraali ilme naamallasi, ja todeta: "Joo. Pulla on ihan vitun hyvää." Ja haukata sitten suuri pala edelleen katsekontaktia ylläpitäen. Toimii, etenkin jos yleensä käytät siivoa kieltä alatyylisten ilmaisujen sijaan. Anoppi takuulla hämmentyy.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muille ei riitä kun sinä syöt yli oman osuutesi. Ahne miniä.
Kyse ei ole todellakaan siitä. Herkkuja on varattu pääsiäiselle ihan yllinkyllin. Muuten siis anoppini on mukava minua kohtaan eikä välillämme ole sen kummempaa kismaa...
Vierailija kirjoitti:
Paras reaktio tuohon on tuijottaa anoppiasi suoraan silmiin neutraali ilme naamallasi, ja todeta: "Joo. Pulla on ihan vitun hyvää." Ja haukata sitten suuri pala edelleen katsekontaktia ylläpitäen. Toimii, etenkin jos yleensä käytät siivoa kieltä alatyylisten ilmaisujen sijaan. Anoppi takuulla hämmentyy.
Tää on aika hyvä, vois mennä kahvit väärään kurkkuun. Ja joo, en yleensä kiroile sen kummemmin :D
Vierailija kirjoitti:
Repesin ääneen tälle. JUURI NÄIN kannattaa toimia!!! :D
Jospa se ei sillä pahaa tarkoittanut. Anopit ja äidit haluavat sitä omaa "tietämystään" jakaa jälkipolville, vaikka välillä niissä tiedoissa ei ole mitään tolkkua. Kannattaa vain antaa mennä toisesta korvasta ulos, eikä ainakaan ruveta riitelemään, elämä vain tulee hankalammaksi, jos vastaa samalla mitalla. Näin se on aina ollut ja näin te nykyiset nuoret miniät tulette arvostelemaan omia tulevia miniöitänne ja aikuisia tyttäriänne.
mainio esimerkki siitä, miksi anopin kannattaa olla miniän läsnäollessa vaiti. Leivoksiahan on tarkoitus ahtaa napaan vaikka miten monta, syökööt toiset jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
mainio esimerkki siitä, miksi anopin kannattaa olla miniän läsnäollessa vaiti. Leivoksiahan on tarkoitus ahtaa napaan vaikka miten monta, syökööt toiset jotain muuta?
Joo no mun mielestä kaksi leivosta ei ole yhtä kuin vaikka miten monta. En ymmärrä pointtiasi.
Olen ollut lihavampi ja nyt hoikka, muista se että vaikka olisit minkä näköinen tai kokoinen tahansa se ei koskaan ole hyvä kaikille. Lihavampana sain kuulla että ohhoh ompa tullut kiloja, ootko raskaana jne. Menisit urheilemaan. Ja nyt hoikkana ja tyytyväisenä omaan kroppaan kuulee sitä syötkö sä mitään, taasko sä meet lenkille ym. Paskaa.
Oon yllättynyt siitä, miten paljon tänne on tullut vastauksia(hyviä neuvoja :D)! Ja itsekin olen ollut aiemmin pyöreämpi, mutta aikaa siitä on jotain viisi vuotta. Lapsuudenkodissani ei kommentoitu onneksi mitenkään syömisiäni, joten siks tää anopin kommentointi ihmetyttää entistä enemmän. Kyllä mieheni saa minun vanhempieni luona käydessä ottaa kakkua tai pullaa ilman kommentointia.
Jonkinlaista kateutta varmaan, kun et liho, vaikka syötkin hyvin. Minulle anoppi koko ajan huomauttelee, kun en syö hänen mielestään mitään. Hän on ollu t aika pulska ja minä hoikka.
Mieheni sanoi hänen olevan kateellinen, kun ei itsellään ole itsekuria.
No se haluaa pitää sua otteessaan. Parhaiten tuollaisille tepsii se, että nauraa vaan että no niinpä maistuukin. Ja unohtaa koko kommentin saman tien. Älä anna sille tyydytystä reagoimalla.