Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri aloitti poraamisen! Voitteko kuvitella!!?

Vierailija
14.04.2017 |

Jotain rajaa tähän pyhäpäivän rauhan rikkomiseen.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin aloittaa kans, mutta muistin, että on pitkäperjantai. Poraan vasta huomenna. Ehkä naapurisi ei muistanut?

Vierailija
2/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että naapurillesi se on pyhäpäivä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltapäivä, puoli kuusi, miksi ihmeessä ei saisi porata? Vapaapäivänä monella on aikaa remonttihommiin.

Vierailija
4/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi jos poraisi huomisaamuna 7:ltä, kun ei ole pyhä?

Vierailija
5/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen nillitystä? Neljä päivää aikaa tehdä täyspäiväisesti remppaa!! Mene kirkkoon jos häiritsee.

Vierailija
6/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöt ovat sääntöjä!! Tulenko teille poraamaan keskiyöllä? Mulla silloin vapaata aikaa, mitä?

Vierailija
7/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille tämä päivä on normaali työpäivä. Itsekin aion imuroida ja pestä pyykkiä työpäivän jälkeen.

Vierailija
8/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi jos poraisi huomisaamuna 7:ltä, kun ei ole pyhä?

Ei haittaa, nousen ylös juuri niihin aikoihin.

Vierailija
9/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin tehdän tää koko pääsiäinen remonttia niin perkeleesti kun saatiin lapset lähtemään siskoni ja äitini kanssa mökille. Ihanaa kun saa jotain aikaiseksikin kun koko päivä aikaa aamusta iltaan, eikä ole koko ajan joku lahkeissa roikkumassa tai kitisemässä kun toinen kiusaa. Parasta parisuhdeaikaa kun saadaan miehen kanssa puuhata kahdestaan kaikkea mielekästä:)

Vierailija
10/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kakarat saa kiljua, huutaa, tömistellä ja parkua klo 5.30 alkaen aamusta? Onko niillä joku oikeus siihen?

Vierailija
11/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännöt ovat sääntöjä!! Tulenko teille poraamaan keskiyöllä? Mulla silloin vapaata aikaa, mitä?

Niin mikä sääntö ja missä? Ei missään lue että pitkäperjantaina ei saa käyttäytyä niin kuin minä tahansa muuna perjantaina. Yöllä taas ei saa mekastaa, sehän on selvä asia. Yö on yö kaikille, pitkäperjantai taas ei ole mikään erikoispäivä kaikille eikä edes useimmille.

Vierailija
12/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen valituksen jos joku alkaa poraamaan! SE ON VARMA!!

Vierailija
13/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne? Jeesukselle? Paaville? kirkkovaltuustoon?

Vierailija
14/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän pyhässä edes ole enään mitään pyhää, jos miettii et kaupat saa olla auki ja työläisten pyhälisät ollaan ottamassa pois.

Vierailija
15/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti ole tällainen kun täällä aloituksissa? Itse olen uskossa ja ihan olen pyykkiä pessyt normaalisti, tai konehan se pesee. Kyllä mä mietin pitkäperjantaita ja ei nyt lasten kanssa just tänään harrasteta mitään karkkipäivää/elokuvissa tai kaupassa käyntiä tai ylimääräisiä huvituksia. Jonain vuosina on käyty pitkäperjantain kirkossa, tänä vuonna mennään pääsiäispäivänä sitten kirkkoon. Mutta ei, ei mua häiritse jos joku tamppaa mattoja/poraa/remppaa/tai vaikka juo baarissa koko pääsiäisen.

Ja kyllä, mulle pääsiäinen on vuoden suurin juhla, olen paastonnut 40 päivän pääsiäispaaston jne, mutta ajattelen että se mun pääsiäinen ei pilaannu siitä jos naapuri imuroi..

Vierailija
16/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kakarat saa kiljua, huutaa, tömistellä ja parkua klo 5.30 alkaen aamusta? Onko niillä joku oikeus siihen?

Meinaatko että lapset ja aikuinen ovat sama asia noin niinkuin älyllisesti. Aikuinen itse päättää ja ottaa vastuun teoistaan. Lapset käyttäytyvät tunteen mukaan eivät pahemmin ajattele asiaa sen suuremmin.

Vierailija
17/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutteko te nillittäjät selkä suorassa hiljaa koko päivän, vai mikä kiukuttaa? Ihan normi vapaapäivä. Tuskin teitä ketään haittaa poraaminen normaali lauantainakaan.

Vierailija
18/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jeesuskin porasi reitin ulos sieltä kammiosta. Kuka tietää.

Vierailija
19/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin naapuri käytti jotain muuta isoäänistä konetta pihalla ja heräsin päikkäreiltä meteliin. Itse toimistotyöntekijänä vetäydyn vanhanaikaisesti pääsiäisenä hiljaisuuteen ja nautin rauhasta. Tein torstaina koko pääsiäisen ruokaostokset, ettei tarvitse mennä kauppoihin. Pihatöitä (haravointia ja kupsutusta) kyllä harrastan. Ajattelen, että on sääli, että kaikki on nykyisin auki ja "goingin" 24/7. Pääsiäisen kaltaiset breikit olisivat kaikille tosi tärkeää palautumisaikaa.

Vierailija
20/65 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh....Nyt pelottaa...Kenelles pelle ajatteli valittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme