Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvallat on aloittamassa kolmannen maailmansodan

Vierailija
14.04.2017 |

http://www.aamulehti.fi/maailma/yhdysvallat-varautuu-sotatoimiin-koreas…

No onko nyt Yhdysvaltojen tukijat tyytyväisiä?

Yhdysvallat on melkein sodassa jo Venäjän kanssa ja nyt se on menossa sotaan Kiinan kanssa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Ei auta pelätä kun ei ole faktaa. Huolissaan voi olla.

Vastustakaa sotaa ja alkakaa pasifisteiksi.

Vierailija
62/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Usa aikoo hyökätä siksi, että se haluaa estää P-Korean saamasta ydinpommia valmiiksi.

Usa haluaa estää Pohjois-Koreaa saamasta valmiiksi mannerten välistä ydinohjusta, jolla voi uhata Usan kaupunkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että koko selkkaus on pelkkää kikkelinvenyttelyä puolin ja toisin, eihän Kim ole uskaltanut tähänkään mennessä muuta kuin uhota ja vänistä.

Vierailija
64/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjuksia voi laukaista myös aluksista.

Vierailija
65/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy, miksi edes Kiina tukee Pohjois-Koreaa on se, että Kiina ei halua Pohjois-Koreasta 25 miljoonan ihmisen pakolaisvyöryä omille mailleen.

Ei se ole ainoa syy. Etelä-Korea ja Japani on kummankin valtion vihollisia. 

Kiina on myös kova Yhdysvaltojen kilpailija ja osittain jopa vihollinen. Joten Pohjois-Korea on tärkeä liittolainen

Kiinahan jossain vaiheessa antoi lausunnon, että Pohjois-Koreasta on niille pelkkää haittaa. Juurikin esim. pakolaisten muodossa.

Että tärkeä liittolainen? Turhapurokin on Tuuran tärkeä liittolainen.

Sinkkumies

Siksihän se tukeekin Pohjois-Koreaa aseilla, rahalla ja materialla koska Pohjois-Korea on liittolainen.

Kiina kouluttaa Pohjois-Korean porukkaa myös aseissa.

On sinne apua muutkin lähettäneet kun kansa kärsii tyhmästä johdosta, jotka vain rakentelevat aikansa kulussa porsastelun lomassa aseita.

Kansan hyvinvointi näyttää enemmän kiinnostavan ulkovaltoja.

Vierailija
66/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei USA - Venäjä tai USA - Kiina ole vielä mikään maailmansota.

Kiinalla on voimakkaampi armeija kuin koko euroopalla yhteensä. Sillä on myös satoja ydinaseita.

Sitä paisti sotaan liittyy Pohjois-Korea, Etelä-Korea ja ja Japani myös. Kun sota syttyy niin Venäjä EI voi olla liittymättä siihen mukaan. Joten kyllä se maailmansota on.

Venäjä jättäytyy tämän sodan ulkopuolelle. Taktisesti älykästä. Öljyt on lähi-idässä.

Sinkkumies

Venäjä ei tarvitse lähi-idän öljyjä mihinkään. Länsi niitä tarvitsee.

Venäjä ei voi jättäytyä pois. Kiina on heidän liittolaisensa eikä Venäjä voi antaa Yhdysvaltojen päästä niin lähelle heidän maataan.

Ei Yhdysvalloilla siellä ole mitään miehitysjoukkoja. Nyt alkeet.

Sinkkumies

Yhdysvaloilla on kymmeniä tuhansia sotilaita Etelä-Koreassa. Etelä-Korea on myös Kiinan vihollinen. 

Vierailija
67/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan saamaan tyttöystävää, vaimoa ja lapsia, joten minua ei haittaa vaikka maailmanloppu tulisi.

Kilttimies

Vierailija
68/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuri laulaa taas keskusteluissa.

Vierailija
69/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjuksia voi laukaista myös aluksista.

Taitavat Pohjois-Korean alukset olla niin alkeellisia, etteivät millään pääsisi salaa matkustamaan lähelle Usan rannikkoa.

Vierailija
70/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Usa aikoo hyökätä siksi, että se haluaa estää P-Korean saamasta ydinpommia valmiiksi.

Juuri näin! Jossain vaiheessa on hommalle lyötävä stoppi.

Sinkkumies

Paljos sinkkumiehelle maksetaan palkkaa? Onko tuntipalkka vai saatko yhdestä viestistä aina hilun?

Wuhh wuhh!

Vierailija
71/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko otettava avioero vai miten pääsee eroon puolisonsa omaishoitajuudesta??

Vierailija
72/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa nämä uutiset. Joka tuutista povataan suurta sotaa, eikö edes tällä palstalla voisi puhua jostain muusta? :(

Samaa mieltä, toivottavasti nämä sotaketjut poistetaan pikimmiten. Joku mieleltään herkkä voi kuvitella, että jotain tulee oikeasti tapahtumaan.

Menkää ihan oikeasti johonkin toiseen ketjuun. On vaikka tuo iholla 2017 ketju tai arvostelevat päiväkodin tädit. Toiset oikeasti haluavat puhua asiasta, eivät ahdistu, eivätkä halua elää kuplassa. Meilläkin pitää olla siihen oikeus, eikä aina vaan miettiä teitä helposti ahdistuvia, kun te jo ihan ketjun nimestä voitte päätellä ja olla lukematta ketjua.

Se on kuin lihavat kieltäisivät laihoja syömästä suklaata, koska itse ovat lihavia.

En tiedä oletko mieleltäsi herkkä, mutta sen verran herkkienkin pitää ottaa vastuuta, ettei sitä nenäänsä tunge jokaiseen ketjuun ja varsinkin jos otsikko sen kertoo mistä on kyse, jos kerran tietää ahdistuvansa.

Vierailija
73/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin täällä että Trumpin tavoite on saada nimensä historiaan keinolla millä hyvänsä. Sain valtavasti alapeukkuja, olen edelleen samaa mieltä. Kyseinen äijä ei välitä mistään, kunhan jää itse yhtä kuuluisaksi kuin Hitler tai Stalin. 

Vierailija
74/74 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Yhdysvallat hyökkää ja p-Koreasta tai Kimistä tuntuu, että heidät yritetään syöstä vallasta, luulen että he mielummin tuohavat koko maapallon, kun luovuttavat P-Korean amerikkalaisille. Tyyliin, jos me emme saa pitää maatamme, niin eivät saa muutkaan. P-Korealla on 70 ydinsukellusvenettä ja kuka tietää missä ne ovat ja millaisilla pommeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme