Naiset jotka ette saa miestä, tässä teille paras neuvo, jonka voitte ikinä saada
Mies houkutellaan seksillä, mutta saadaan pysymään luonteen avulla. Tätä ei moni nainen tajua. Toiset luottaa pelkkään seksiin (ne ns. tyrkyt) ja toiset taas väheksyy seksin ja seksikkyydeen merkitystä ja haluaa että mies kiinnostuisi vain luonteesta (epävarmat ikisinkut). Tarvitaan molempia. Sekä ulkoinen, että sisäinen. Koko nainen, eikä vain yhtä puolta.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parempi idea. Naiset voisivat ryhtyä lesbosuhteisiin, vaikka eivät varsinaisesti koe olevansa lesboja. Meneväthän ihmiset naimisiin rahan ja statuksen takiakin, miksi siis ei voisi vähän miettiä orientaatiotaan läheisyyden ja ihmissuhteen vuoksi. Itse olen muutenkin oikeastaan bi, joten läheisyys naiseen ei tunnnu ikävältä ajatuksena, ja miessuhteet ovat järjestään olleet pettymyksiä.
Ai nykyään lesboksi ja homoksi vain ryhdytään. Asia selvä, vaikka ei tunne mitään seksuaalista halua samaa sukupuolta kohtaan, niin ryhtyy vain homoksi ja lesboksi.
En sanonut niin. Uskon, että monet naiset ovat pohjimmiltaan aika biseksuaaleja. Tietenkään ei pidä ryhtyä mihinkään vastenmieliseen. Mutta miksei elämänkumppanin etsimistä voisi vähän laajentaa. Lisäksi minusta seksuaalisuutta aina ylikorostetaan kun puhutaan lesbosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parempi idea. Naiset voisivat ryhtyä lesbosuhteisiin, vaikka eivät varsinaisesti koe olevansa lesboja. Meneväthän ihmiset naimisiin rahan ja statuksen takiakin, miksi siis ei voisi vähän miettiä orientaatiotaan läheisyyden ja ihmissuhteen vuoksi. Itse olen muutenkin oikeastaan bi, joten läheisyys naiseen ei tunnnu ikävältä ajatuksena, ja miessuhteet ovat järjestään olleet pettymyksiä.
Ai nykyään lesboksi ja homoksi vain ryhdytään. Asia selvä, vaikka ei tunne mitään seksuaalista halua samaa sukupuolta kohtaan, niin ryhtyy vain homoksi ja lesboksi.
En sanonut niin. Uskon, että monet naiset ovat pohjimmiltaan aika biseksuaaleja. Tietenkään ei pidä ryhtyä mihinkään vastenmieliseen. Mutta miksei elämänkumppanin etsimistä voisi vähän laajentaa. Lisäksi minusta seksuaalisuutta aina ylikorostetaan kun puhutaan lesbosuhteista.
Juu ei ole, mutta keep on dreaming.
N25
No olen varmaankin melko pantavan näköinen monen miehen mielestä. Eipä silti yksikään mies osoita kiinnostusta. Luonteessa varmaan jotain vikaa.
Jos nuo on ne neuvot, niin on todellakin parempi olla yksin.
Eli lähestyn miehiä tositarkoituksella esim. yliopistolla ja jos jonkun kanssa alkaa synkata niin alan seurustella sen kanssa ja annan seksiä 2-3krt viikossa? Ja olen kiva, kiltti, uskollinen jne. Niinkö se toimii?
t. asioisra tietämätön ikisinkku 20v
Ei, paras neuvo on: unohda miehet ihan kokonaan. Miehet ovat paljon melua tyhjästä. Ja tyhjän saa pyytämättäkin.
Eiköhän se paras neuvo ole se sama mitä miehillekin hoetaan. Unohda ja keksi jotain muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisikö mennä suoraan miehelle sanomaan, että lähetäänkö panemaan? Tuota lukuunottamatta kun käytännössä kaikki keinot on kokeiltu, mutta miehiä ei vaan kiinnosta. Ehkä sitten kannattaisi mennä suoraan pokaamaan jotain kunnon naisten miestä, kun tavalliset suomalaiset miehet eivät tunnu minusta syttyvän.
Ei todellakaan pidä. Tuollainen ei ole seksikästä vaan junttia ja tulee mieleen jotkut pubiruusut. Taisin olla turhan naiivi kun oletin että naisilla on edes sen verran sosiaalista pelisilmää ettei tällaisia asioita tarvitse rautalangasta vääntää.
Niin karkealta kuin se kuulostaakin, niin ihan ykkösjuttu mistä miehet aluksi kiinnostuu on ulkonäkö ja seksikkyys. Tämän merkitystä ei sovi vähätellä. Jopa ne "fiksut miehet". Se että haluaako mies sitten muutakin kuin seksiä on sinusta itsestäsi kiinni millainen olet luonteeltasi.
No niin, eli mies houkutellaan viehättävällä ulkonäöllä. Ja kun katsos kaikkia meistä ei ole viehättävällä ulkonäöllä siunattu. Minkäs teet kun ulkonäöllä ei voi hurmata?
Älä nyt taistele vastaan. Ap on mielestään oikeassa. Miehen saa seksillä, mutta ymmärräthän, että seksin synonyymi on upea ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole, mutta keep on dreaming.
N25
Okei, minulla on eri käsitys. Ehkä palataan asiaan sitten kun tiedät jotain elämästä.
N50
Minusta paras keino pitää mies on ensinnäkin valita sellainen mies, joka haluaa jäädä. Sen jälkeen osoita kiinnostuksesi, mutta älä ole kuitenkaan liian hyökkäävä. Sänkyyn päätymisen jälkeen jatka samalla linjalla. Kerro, että sinulla on hänen kanssaan mukavaa, mutta älä painosta mihinkään. Ole hauska ja mielenkiintoinen, sekä kiinnostunut miehen asioista. Todella harva nainen on aidosti kiinnostunut siitä mitä miehelle kuuluu, mitä hän tykkää tehdä jne. Anna hänelle mahdollisuus kertoa itsellesi myös huolistaan. Jos miehestä tuntuu, että hänen tarvitsee esittää seurassasi, niin silloin hän ei halua olla seurassasi muuten kuin seksin takia. Älä siis heittäydy miellytettäväksi prinsessaksi, vaan ole tasa-arvoinen ja toisesta aidosti kiinnostunut ihminen. Sellaisen naisen mies haluaa rinnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi jotkut miehetkin tuossa ketjussa missä joku neuvoi miehiä ottamaan oppia tv-sarjoista ja Hollywoodista.
Miehet jotka ette saa naista, tässä teille paras neuvo, jonka voitte ikinä saada
Nainen houkutellaan luonteen avulla, mutta saadaan pysymään hyvällä seksillä. Tätä ei moni mies tajua. Toiset luottaa pelkkään seksiin (ne limaset vonkaajat) ja toiset taas väheksyy seksin ja läheisyyden merkitystä (3 minuutin munat). Tarvitaan molempia. Sekä sisäinen, että ulkoinen. Koko mies, eikä vain yhtä puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi jotkut miehetkin tuossa ketjussa missä joku neuvoi miehiä ottamaan oppia tv-sarjoista ja Hollywoodista.
Jotka eivät ymmärtäneet aloituksen pointtia.
Mies on onnellinen kun saa omaa tilaa. Ei onnistu Ikea-kaksiossa. Jos nainen haluaa että mies on myös onnellinen pitää olla oma tila.
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin siivoava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähestyn miehiä tositarkoituksella esim. yliopistolla ja jos jonkun kanssa alkaa synkata niin alan seurustella sen kanssa ja annan seksiä 2-3krt viikossa? Ja olen kiva, kiltti, uskollinen jne. Niinkö se toimii?
t. asioisra tietämätön ikisinkku 20v
Noin se toimii. Tosin olet vasta aikuisiän saavuttanut, hyvin nuori, joten ei kiirettä. Kokeilemalla oppii.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka ette saa naista, tässä teille paras neuvo, jonka voitte ikinä saada
Nainen houkutellaan luonteen avulla, mutta saadaan pysymään hyvällä seksillä. Tätä ei moni mies tajua. Toiset luottaa pelkkään seksiin (ne limaset vonkaajat) ja toiset taas väheksyy seksin ja läheisyyden merkitystä (3 minuutin munat). Tarvitaan molempia. Sekä sisäinen, että ulkoinen. Koko mies, eikä vain yhtä puolta.
Aika hyvä, mutta nainen houkutellaan luonteen JA ulkonäön avulla. Saadaan pysymään luonteen, ulkonäön ja seksin avulla.
No eikö se ole selvää, että oli kyseessä kumpi sukupuoli tahansa, niin päästäkseen lähempään suhteeseen askeleet ovat selvät:
A) kiinnostava ulkonäkö (kaunis, komea tai poikkeuksena rumannäköisellä: "karisma")
B) Toiminta naisella: "annan sulle ehkä maailman parasta seksiä" (ei anna kuitenkaan liian helposti) ja miehellä:"oot maailman ihanin nainen, kaunis ulkoa ja sisältä, me ollaan jotain sielunkumppaneita aikojen takaa."
C) kiva luonne, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, sama huumorintaju, samat perusarvot, sopivia luonne-eroja jotka tasoittavat kummankin huonoja piirteitä
D) hyvää seksiä käytännössä ja hyvää keskustelua, ollaan parhaat kaverit
Lähestymiskäytännöt: kun näet kiinnostavan kohteen, vilkuile pitkään ja hymyile. Lähesty. Juttele kuin ihmiselle. Älä panikoi, ihan normi tyyppi tuokin on. Anna tilanteen viedä. Kuuntele. Kehu. Ole kiinnostunut. Naura. Muista sopia jatkosta, jos kiinnostaa. Kun/jos kieltäydyt, niin älä loukkaa.
Paras nainen on sellainen joka tarjoaa nalkuttamatta miehelle kodinhoito-, seksi- ja elatuspalvelut