Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapeat huulet sellaiset ohkaset viirut, miltä tuntuu suudelmat

Vierailija
14.04.2017 |

Saa kertoa aitoja kokemuksia sellaisista suudelmista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiselta ja jotenkin tökkimiseltä.

Pulleammat huulet tuntuvat pehmeiltä.

Vierailija
2/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo minuakin kiinnostaa, kun siis ihastuksellani on aika kapeat, ohuehkot ja litteät huulet, mutta silti todella houkuttelevat... Itselläni on paksuhkot huulet ja olen nainen, jolla on todella vähän kokemusta suutelemisesta. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän on merkitystä, millaisia tunteita suudeltavaa kohtaan on kuin sen huulet.

Vierailija
4/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot huulet tuntuvat ällöltä.

Vierailija
5/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo minuakin kiinnostaa, kun siis ihastuksellani on aika kapeat, ohuehkot ja litteät huulet, mutta silti todella houkuttelevat... Itselläni on paksuhkot huulet ja olen nainen, jolla on todella vähän kokemusta suutelemisesta. :/

Testaa ja tuu kertomaan, minuakin kiinnostaa! :) Jotenkin tuntuu että sellaiset huulet ei tunnu oikeastaan miltään... itsellä ainakin huulissa on paljon myös tuntoa. :)

Vierailija
6/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kapeahkot huulet ja muutamakin mies on sanonut, että sinun kanssa

on ihana suudella. Liekö sitten huulien ansiota tai niistä huolimatta.

Itse uskoisin, että huulien koolla ei ole mitään merkitystä, kuten ei muillakaan

partnerin yksittäisillä ulkonäköseikoilla, vaan se tunne, tilanne ja koko paketti ratkaisee.

Vierailija
7/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä.

Vierailija
8/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaa ja tuu kertomaan, minuakin kiinnostaa! :) Jotenkin tuntuu että sellaiset huulet ei tunnu oikeastaan miltään... itsellä ainakin huulissa on paljon myös tuntoa. :)

Täytyy joo päästä ensin testaamaan. :)

T. Sitä hetkeä odotellessa

Vierailija
9/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä huulten koolla välttämättä merkitystä ole. Olen tavannut myös paksumpihuulisia suutelijoita joiden kanssa suutelusta en tykännyt yhtään, eli ei taida riippua koosta juurikaan. Itse tykkään paksummista, mutta se riippuu tosiaan ihan siitä miten niitä käyttää. :* 

Vierailija
10/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos niitä alkaa pullistuttamaan, niin silloin ainakin tunto heikkenee.

Paitsi juuri sillä yhdellä ei heikentynyt, joka tähän alle tulee selittämään ettei juuri hänellä heikentynyt, mutta hän ei tajuakaan sitä ettei omaa kokemusta voi yleistää.

Vierailija
11/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliseeko hampaat vastakkain?

Vierailija
12/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ohuehkot huulet ja tuntuu se paljon paremmalta kuin muutamat pussaamani paksut huulet. Paksut huulet miehillä on kyllä musta rumat ja ällöt, oon tyytyväinen mun miehen huuliin ja suutelutaitoihin.

Vierailija
13/13 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi