Juoksutrikoot & alushousut
Mitkä on Teidän mielestä parhaimmat alushousut juoksutrikoiden alle? Tarkoitus olisi juosta puolimaratoni tänä kesänä niin soveltuuko esim. stringit tai hipsterit hyvin alle? Kokemuksia kiitos :)
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Peittävät kiitos!
On todella ällöttävää kun jotkut naiset pitävät läpinäkyviä urheiluhousuja. Olen nainen ja ei, en halua nähdä teidän pyllykannikoitanne. Anteeksi mutta minusta se on liikaa vaadittu että joudun katsomaan tuntemattomien naisten pyllykannikoita. Joten olkaa ystävällisiä siskojanne kohtaan ja peittäkää kannikkanne, kiitos.
Olet oikeassa ja puhut asiaa....Laittakaa pitkä paita pälle että peittää pepun jos on niin läpi näkyvät trikoot että näkyy Stringit läpi. Mikään ei ole pahempaa kuin että alkkarit näkyy lenkillä läpi puhumattakaan ryhmäliikuntatunnilla . KIITOS
Kyllä puolimaratonille kannattaa pukea alle kunnon kestovaipat. Sitä juoksutrikoovaippapeppua sitten kelpaakin ihastella.
Vierailija kirjoitti:
Stringit aina. Eikä päällä mitään 15den sukkahousuja, vaan läpinäkymättömät trikoot.
Oletko aivan varma että sun läpinäkymättömistä trikoissa ei näy sun STRINGIT läpi????? :D
Juu, maratonillepa hyvinkin. EN USKO! Trikoo/alushousupervo se siellä taas palstailee.
Painupa ap sinne läskin mammasi ihrojen rutistukseen. Sulla tais semmoinen olla ihan omasta takaa. Mitä kalsareita se muuten käyttää?
XXL:n myyjätytöiltä kannattaa kysyä vinkkejä, vaikka vähän punastuisivatkin...
Vierailija kirjoitti:
Kerran kysyin XXL naismyyjältä kun huomasin että hänellä oli stringit trikoiden alla. Että mitkä olisi parhaimmat alushousut trikoiden alla niin sanoi suoraan että: Mun mielestä ainakin stringit ja näytti peppuansa ettei niistä edes näy saumat tai alushousut lainkaan trikoiden läpi :) Oli kyllä huippu mimmi
.....Stringit.....Ei mulla muuta :D
Björn Borg hipsterit käytössä juoksutrikoiden alla ja muutenkin urheilussa :) Parhaimmat
Minä en laita mitään trikoohousujen alle, mutta laitan shortsit housujen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kysyin XXL naismyyjältä kun huomasin että hänellä oli stringit trikoiden alla. Että mitkä olisi parhaimmat alushousut trikoiden alla niin sanoi suoraan että: Mun mielestä ainakin stringit ja näytti peppuansa ettei niistä edes näy saumat tai alushousut lainkaan trikoiden läpi :) Oli kyllä huippu mimmi
Tuossa tilanteessa olisi kyllä alkanut seisoa.
Oonko mä ainut joka ei voi käsittää yhdistelmää urheilu + stringit?
Stringit aina. Eikä päällä mitään 15den sukkahousuja, vaan läpinäkymättömät trikoot.