"Eripari alusvaatteet"?
Mitä tuolla tarkoitetaan ja minkä takia pidetään epänormaalina että alusvaatteet on eri paria? Minä valitsen ne tietoisesti samasta setistä yleensä vain kun on tiedossa joku pano uuden miehen kanssa :D
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Siis Täh? Sukat ja kalsarit samaa paria vai?
Piikkarit ja rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piikkarit ja rintsikat.
Ei mulla ole kuin yhdet golf-kengät eikä miehillä ole tapana rintsikoita käyttää?
No itse käsitän että on vaikka mustat rintaliivit ja siniset pökät..
Eri kuosia, materiaalia..
ei siis sovi yhteen.
Ethän sinä edes laita eripari sukkiakaan jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
ei siis sovi yhteen.
Sukat näkyy helposti vieraille, alusvaatteet taas yleensä ei. Miksi vieraiden siis kuuluisi välittää niistä?
Kyllä m aina laitan sävysävyyn alusvaatteet vaikka ei näkyisi muille?
Noi huudattaa sinua.
Tiedän ainakin 3 ihmistä, jotka käyttää vakituiseen eriparisukkia. On vain laatikollinen esim. mustia sukkia ja niistä otetaan 2 aamulla.
Miehiä varten pukeudun samanparin alusvaatteisiin; muuten aina eriparin. Kuljen paljon ilman rintsikoita myös; ne ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
ei siis sovi yhteen.
Mutta kun en minä miehenä käytä rintaliivejä muutenkaan.
Olen 36 enkä ole ikinä edes omistanut parillisia alusvaatteita. Ja olen siis nainen.
Samapariset nyt vaan tuntuu paremmalta. Mukavampi olo. Ilmeisesti oma viihtymiseni on kummallisesta asioista kiinni.
Kyllä mulla on aina sävysävyyn valitut alusvaatteet. Eikö muka kaikilla ole?
Mulla on aina alusvaatteet samaa settiä ja väri muiden vaatteiden mukaan. Ostan yleensä rintaliivit + 2 pikkarit.
Eriparisissa olo tuntuu oudolta.
Ei mulla tarvii olla samaa paria. Samaa väriä kyllä välillä ja joskus mustan ylä tai alaosan kans joku värillinen ala tai yläosa. Onpa kamalaa. Jos se jotenki vaikuttaa panoon niin just... jos on kuitenki siistit ja reiättömät niin luulis riittävän. Jokanen voi tietty tehä niinku ite kokee hyväks mut mitäköhän merkitystä toisten eripari alusvaatteilla.
Kenellä muka edes on yhtä monet rintsikat ja pikkarit? Itselläni ainakin on pikkareita viisi kertaa enemmän.
Samaa väriä aina, mutta kirjaimellisesti samaa paria tuskin koskaan. Ostan hyvin harvoin alusvaatteita "settinä".
En osaisi olla jos alusvaatteet olisi eriväriä keskenään.
Laatikot pullollaan. Varmaan 80 liivit ja alushousut löytyy. Kiitos ihanalle aviomiehelleni.
Mulla ainakin on ihan eri vaatimukset hyville rintsikoille ja pikkuhousuille.
Parhaat pikkuhousut ovat kokonaan puuvillaa, malliltaan hipsterit ja pestävissä 60 asteessa. Ei tarvitse olla mummosloggia, esim. Dieselillä on tosi hyviä ja kestäviä.
Hyvät rintsikat ovat alusvaatekaupasta, esm. Aubade. Ja niiden kanssa yhteen kuuluvat pikkarit taas ovat jotakin tai- tai string-mallisia tekokuituhirvityksiä, joista nousee elastaanisäikeet pystyyn kunnon konepesussa.
Hah. Mä taas tykkään aika usein pitää eriparialusvaatteita. Sommittelen ne usein muuhun asuun sopiviksi. Esim. Mustat housut, mustat pikkarit. Pinkki yläosa, pinkit rintsikat.
Tai päällä jotakin kirjavaa printtiä, joten nappaan siitä printistä pari väriä, esim. sinisen ja violetin ja laitan sen mukaan eriparialusvaatteet.
Ei se oo niin vakavaa.
Mä en tiedä miksi pitäis olla samaa paria tai edes samaa väriä. Eihän mulla farkut ja puserokaan ole saman väriset tai samaa matskua, vaikka ovat siis samaa kategoriaa keskenään eli päällysvaatteita.