Söpö nuori kassaneiti flirttaillut jo pidemmän aikaa. Kummin on parempi edetä?
Pyydänkö hänen numeronsa vai annan hänelle esim. numeroni paperilapulla?
Tuli vaan mieleen, ettei ujo neiti välttämättä uskalla ottaa yhteyttä, koska olen aika komea charmantti vanhempi mies.
T: m41
Kommentit (20)
Etene siitä kaupan ovesta ulos ja kotiin kuvittelemaan.
Tää sama stalkkeri taas. Ei flirttaa, lakkaa ahdistelemasta sitä.
Niin väsynyttä. Joka päivä vähän eri muodossa sama "vitsi", joka ei naurattanut ensimmäiselläkään kerralla. Onneksi palsta menee pian kiinni.
Vanhempi mies alkaa olla charmantti siinä 80 v jälkeen, joten maltapa vielä mielesi herra 41..
Miehen pitää olla se aktiivinen ja dominoiva osapuoli. Luulisi että tuohon ikään mennessä olet jo sen verran oppinut?
Kannattaa varmaan varmistua flirttailusta ennenkö teet mitään. Vaikka saisinki puhelinnumerosi en varmaan uskaltaisi kuitenkaan laittaa viestiä.
Sama aloitus noin sadannen kerran. Muuta aloitus välillä vaikka niin päin, että lihava ja ruma Suomi lehmä on täysin varma personal trainerinsa (joka on tietty söpö, lihaksikas ja nuori) ihastumisesta.
Jää lähelle täyttämään lottokumponkia ja seuraa neidin toimintaa. Näetkö yhtäkkiä flirttiä kaikille? Todennäköisesti, koska et itse huomaa että se on vain tavallista kohteliaisuutta.
Se kuuluu kassaneidin toimenkuvaan, jos siis on hyvä kassaneiti. Kyse ei todennäköisesti ole kiinnostuksesta.
Sama täti esiintyy taas miehenä.
Tervettä....??
Vierailija kirjoitti:
Tämä saanut paljon yläpeukkua??
Kuinka hullu pitää provon olla ennen kuin hoksaatte??
Nyt valoja päälle!
laita pippeliis numba ja näytä kassalla, voi olla tieten ettei mahdu kuin alkuosa numerosta ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saanut paljon yläpeukkua??
Kuinka hullu pitää provon olla ennen kuin hoksaatte??
Nyt valoja päälle!
Käykö kateeksi :D
Itse nuorena naisena kassalla: olen taipuvainen myös tulkintaan, että kuvittelet nyt. Aika rasittavia oli nämä asiakkaat, jotka kuvitteli tavallisen ystävällisen hymyn ja parin asiakkaille (kaikille puhuville) heitetyn vitsin jälkeen, että olen rakastunut heihin. Yksi soitteli perään. Yksi muuten alko stalkata - onneksi kesätyö loppui, ja pääsin pakenemaan eli opiskelupaikkakunnalle, mutta ehdin pelästyä yhden kerran kunnolla.
Jos se nyt haluaisi, se kysyisi itse treffeille.
Vaikka aloitus onkin pelkkä vitsi, kyllä näitä mielenköyhiä löytyy. Oma ukkokin kuvittelee jokaisen ystävällisen kassaneidin flirttaavan hänelle..
Sen verran paljon kokemusta vanhojen setien flirttiharhoista että epäilen tämänkin olevan vain setämiehen päässä. Lopeta ennen kuin nolaat itsesi.
Jos se olisi kiinnostunut susta, se ensin pyytäisi muuten vain sut johonkin vapaa-ajan tapahtumaan ja siellä sitten oman itsen roolissa mahdollisesti flirttaisi sulle.
Tuo tämänhetkinen on asiakaspalvelua. Monessa työpaikassa on kielletty tai ainakin kyseenalaista asiakkaiden iskeminen työaikana.
Kirjoita siihen lappuun että olet rakastunut häneen ja numerosi. Annat sen sitten vapisevin käsin rahojen kanssa ja hän laittaa sen lapun takakäteen roskiin.
Jos on joskus iltavuorossa odota kaupan kulmilla ja lähestys sitten todeten, että oletkin varmaan jo odottanut minua.