Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N+N+M

Vierailija
14.04.2017 |

Kertokaapa kokemuksia otsikon aiheesta. Miten tapahtunut teillä ja miten vaikuttanut parisuhteeseen ja miten seksi on sujunut sen jälkeen ilman toista naista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta kiinnostuneet voivat lukea myös tämän

http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-viera…

Vierailija
2/4 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on minut haaveeni että vaimoni olisi ensin naisen kanssa sillee ja ottaisin vaikka molempia vuoron perään. Vaimo tykkää ajatuksesta naisen kanssa fantasian tasolla mut tuskin tulee sitä toteuttamaan käytännössä. Tai sanoo et eihän sitä koskaan tiedä jos haluttava ja mukava nainen osuu kohdalle. Sitä odotellen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin, mutta jää varmaan haaveeksi. Ellei sitten joskus ottaisi kaksi maksullista samaan aikaan.

Fantasioin kyllä enemmän, että sänkyymme tulisi shemale, siinä olisi kummallekkin jotain ;)

Vierailija
4/4 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kolmantena, mutta siitä jäi huono maku. Ne kumpikin otti aika paljon alkoa, kai jännitykseen, kun eivät muuten etukäteen kertoneet tämäntyyppisestä "ongelmasta". Se pilasi aikalailla omaa tunnelmaani. Lisäksi, koska emme olleet kovin tuttuja, niin juttu ei mielestäni toiminut.  Typerää kokeillakaan - olisihan minun pitänyt jo tietää, että en tahdo vieraiden kanssa ns. päästä tunnelmaan (nettikeskusluita etukäteen; heillä oli kimppakokemusta etukäteen, minulla miesparin kanssa hiukan).

Heillä tosiaan aikaisempaakin kokemusta, silti nousi esille kysymys, saako se mies naida minua. Mikä ei myöskään kohottanut varsinaisesti minun kiksejäni.