Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistään ei irtoa seksiä rumalle naiselle

Vierailija
14.04.2017 |

En uskalla baariinkaan mennä, kun pakit saan (niin kuin yleensä). Edes 20v vanhemmat eivät halua minua. Olen hoikka ja meikkaan, ikää 22, mutta en kelpaa. 22v ollut puutteessa, haluaisin jo saada kalua...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa, jos pakit niin pelottaa.

Vierailija
22/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lainata poikaystävääni. Olen elävä todiste siitä ettei hän ole kovin ronkeli :D

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin oot?

Uudeltamaalta. Baareissa on käynyt Vantaalla, Helsingissä ja omassa kotikaupungissani - ei irtoa, ei millään. Ap

Tässä kohtaa pitäisi nyt tietää mitä teet siellä baarissa.

Tilaat yhden juoman, menet nurkkaan istumaan, juot juomasi ja poistut 10min päästä itkemään kun et saanut?

Menetkö baariin yksin? Kavereiden kanssa?

Koitatko iskeä miehiä?

Hankala uskoa että perus aikuisten yökerhosta ei saisi 35v+ naimisissa olevaa miestä luokseen jos suoraan kysyy 02-03 välillä.

Vierailija
24/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että kaikki näkemäni vähemmän viehättävät äiti-ihmiset ovat kaikki käyttäneet hedelmöityshoitoja. Tuskin ovat tiineytyneet pyhästä hengestäkään.

Joskus kieltämättä on käynyt mielessä, että kukakohan tuotakin on pannut. En ole mitenkään ylpeä näistä ajatuksista ja ajattelen joistakin pariskuntien miehistäkin, että voi naisparkaa..

Vierailija
25/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa jotain fetissibileitä. Kukaan ei kiinnitä huomiota, jos pitää kuminaamaria tms. Voit korostaa vartaloasi ja seksistä kiinnostuneita ihmisiäkin on melko varmasti ympärillä.

Vierailija
26/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin ilmotus jossa rumanainen hakee panoseuraa.

Iskuri on ainakin sellainen sivusto josta kyllä seksiseuraa saa. Mutta ronkeli ei voi olla.

Vierailija
27/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiin ilmotus jossa rumanainen hakee panoseuraa.

Iskuri on ainakin sellainen sivusto josta kyllä seksiseuraa saa. Mutta ronkeli ei voi olla.

Ehkä, mutta kyllä tuollaisessa kannattaa sitten naamakuva lähettää toiselle postissa ennen tapaamista ja testata toisen todellisuudentaju etukäteen.

Ennemmin suosittelen kyllä sitten vain rohkeasti Tinderiä ja naamakuva sinne silläkin uhalla, että joku paskapää tunnistaa, ja alle että hakee seksiseuraa. Kai nykyään ihminen saa hakea seksiseuraa jos haluaa.

Vierailija
28/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti saat jos mäkin olen saanut! Luulin ihan oikeasti 26 v asti että menen neitsyenä hautaan kun en kenellekkään ollut siihen mennessä kelvannut. Yksikään mies ei ollut osoittanut minkäänlaista kiinnostusta mua kohtaan KUNNES liityin Tinderiin! Sain satoja matcheja (parhaimmillaan niitä taisi olla kuutisensataa kerrallaan) ja munaa tulvi ovista ja ikkunoista! Olen oikeasti ihan helvetin ruma eikä mulla ole edes minkäänlaisia rintoja ja sain Tinderistä miehen kuin miehen. Kokeile huvikses Tinderiä, aivan varmasti saat munaa. Nainen saa aina.

Vierailija
29/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile näitä turvapaikanhakijamiehiä. Heille kyllä kelpaa nainen kuin nainen. Itse olen rumahko ja obeesi nainen ja seurustelen komean miehen kanssa.

Vierailija
30/30 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihana ulkomaalainen mies vaikka en ole mikään missi. Hän rakastaa minua kiloistani ja naamastani huolimatta. Älä luouvuta, löydät kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi