Onko normaalia, että kumppani ei saa ikinä olla yksin kotonaan?
Vaan toinen on siellä aina paikalla, eikä koskaan lähde yksin mihinkään esimerkiksi ulkoilemaan?
Kommentit (9)
Jotkut tuntevat olonsa turvalliseksi symbioosisuhteessa. Itse en moista kestäisi.
Ei ole. Jokainen tarvitsee oman reviirinsä ja sitä pitää kunnioittaa. Vaikka perheessä olisi pieniä lapsiakin, on aikuisilla oikeus yksityisyyteen ja yksinäisyyteen.
Jos haluaas tuhota parisuhteen, kannattaa toimia ap:n kuvailemalla tavalla.
Miten se on käytännössä mahdollista? Ei kai 2 aikuisen ihmisen aikatauluja voi sovittaa yhteen minuutilleen!
Kumppanini on työtön ja viettää kaiken aikansa kotona, kun minä olen kotona. Kotoaan poistuu vain silloin, kun minä en ole kotona. En ole ollut vuosiin yksin kotona tämän takia.
Minä en myöskään saa olla ikinä. Mies ei ikinä lähde lapsen kanssa mihinkään, ei vaikka pyytäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vaan toinen on siellä aina paikalla, eikä koskaan lähde yksin mihinkään esimerkiksi ulkoilemaan?
Huh, kuulostaa kamalalta! Minä oikein odotan, että mieheni lähtee esimerkisi lenkille, jotta saan olla hetken ihan omissa oloissani. Lisäksi olen hieman häveliäs ja masuvaivainen.Töräyttelen komeita pierujamieheni ollessa lenkillä.
Ei ole moinen läheisriippuvuus normaalia. Kyllä kumppanille pitää antaa omaa aikaa ja osata itsekin ottaa sitä.
Kamalaahan se olis. Tulisin viikossa hulluksi.
On kai ihan normaalia, mutta sietämätöntähän se on.