Mistään ei irtoa seksiä rumalle naiselle
En uskalla baariinkaan mennä, kun pakit saan (niin kuin yleensä). Edes 20v vanhemmat eivät halua minua. Olen hoikka ja meikkaan, ikää 22, mutta en kelpaa. 22v ollut puutteessa, haluaisin jo saada kalua...
Kommentit (30)
Niin rumaa naista ei maailmassa olekaan, etteikö seksiä halutessaan saisi.
En oikein usko, että kaikki näkemäni vähemmän viehättävät äiti-ihmiset ovat kaikki käyttäneet hedelmöityshoitoja. Tuskin ovat tiineytyneet pyhästä hengestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos maailmassa on yksi mies, joka harrastaisi seksiä kanssani, niin se on aika vaikea löytää. Tuskin asuu Suomessakaan ja tuskin omaa näkökykyäkään. Ap
Niin kaunista ei olekaan, joka saisi seksiä vain kotona odottelemalla. Eikä niin rumaa, etteikö baarista saisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin on. On jopa ok-näköisiä jotka eivät saa.
Niin, näkökykyä ei tarvita seksin harrastamiseksi.
Edes 20v vanhemmat eivät huoli...
Taas tätä samaa paskaa jossa aina mutkan kautta haukutaan vanhempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin oot?
Uudeltamaalta. Baareissa on käynyt Vantaalla, Helsingissä ja omassa kotikaupungissani - ei irtoa, ei millään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin oot?
Uudeltamaalta. Baareissa on käynyt Vantaalla, Helsingissä ja omassa kotikaupungissani - ei irtoa, ei millään. Ap
Pohjoisesta saisit.
Saako kysyä minkälaisesta rumuudesta on kysymys, epäsymmetriasta, vammasta vai mistä? Vai voisiko kysymys olla kuitenkin psykologisista asioista? Jotenkin olen huomannut, että psykologiset asiat painaa yleensä enemmän vaakakupissa kuin ulkonäkö.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Saako kysyä minkälaisesta rumuudesta on kysymys, epäsymmetriasta, vammasta vai mistä? Vai voisiko kysymys olla kuitenkin psykologisista asioista? Jotenkin olen huomannut, että psykologiset asiat painaa yleensä enemmän vaakakupissa kuin ulkonäkö.
Epäsymmetria. Kasvoni ovat hyvin rumat ja oudon näköiset. Rumuudestani kommentoidaan paljon, eniten lapset, sitten teinit, ja jotkut jopa aikuisetkin. Ap
Olet ollut puutteessa vauvasta asti..?
Ei rumuus haittaa jos ottaa hyvin poskeen ja nielee satsit.
Rumalle miehelle seksiä vielä vähemmän tarjolla :D
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Epäsymmetria. Kasvoni ovat hyvin rumat ja oudon näköiset. Rumuudestani kommentoidaan paljon, eniten lapset, sitten teinit, ja jotkut jopa aikuisetkin. Ap
Ymmärrän. Tästä nyt ei varmaan sinänsä ole mitään suurempaa apua, mutta olen huomannut, että ulkomailla toleranssi erilaisen näköisiä kohtaan on huomattavasti suurempi kuin täällä Suomessa, jossa kaikki ihmiset ovat suht homogeenisia keskenään.
Itseasiassa voisit kokeilla rantapoikia. Prostituoitujahan ne jätkät oikeastaan on, monella vaimo kotona ja lapsia, mutta miksi ei? Kaikki on kiinni millä asenteella asiaa katsot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos maailmassa on yksi mies, joka harrastaisi seksiä kanssani, niin se on aika vaikea löytää. Tuskin asuu Suomessakaan ja tuskin omaa näkökykyäkään. Ap
Aina kun puhutaan, että niin rumaa naista ei ole, että ei seksiä saisi. Sama koskee kyllä miehiäkin jos on valmiina homoseksiin.
tuo ei pidä paikkaansa. tällä palstalla olen törmännyt väitteeseen että miehille kelpaa kaikkinaiset ulkonäöstä riippumatta.
Mistä?