Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun isäinnöitsijä on TAAS häirikön puolella?Pitääkö alkaa tukemaan postiluukusta yllärieitä sisään vai mitä???

Vierailija
14.04.2017 |

Ylä kertaan on taas muuttanut vuokralle häirikkö edellisen tilalle.Koska olen jo valittanut edellisistä asukkaista osaan jo nämä käytänteet joten olen siis pitänyt kirjaa nyt kuukauden ajan kaikista äänistä jotka minua häiritsevät.Likka ei noudata MITÄÄN järjestys sääntöjä.Vaikka kello 3 yöllä voi kuulua asioiden kolinaa ja sitten veden laskua tai kello 1 voi puhua puhelimeen sellaisella ärsyttävällä äänen voimakkuudella että kuule että puhuu muttei yhtään ettämitä. ja kello 19 soittaa musiikkia vaikka pikkulapsia seinä naapurissaan eli ne luultavasti jo nukkuu!Ja sitten voi viikonlopput!Olen ennen ollut sitä mieltä ettei opiskelijoilta pidä leikata mutta pointti1 miten tolla on sitten varaa tulla joskus 3 aikaan sisään ja alkaa LAITTAMAAN RUOKAA, kuuluu kaapin ääni ja sitten kuuluu liesituuletin ja ehkä keittämisen ääniä ja sitä vituttaavinta eli veden laskua kun menee YÖLLÄ SUIHKJUUN.Olen siis laittanut tarkan listan isäinnöitsijälle ja katsonut ikkunasta millon poistuu ja tulee arkena ja osaan jo siis jo sen rytmin eli olen poistanut kaikki äänet jolla hänellä voisi olla allibi ja laitoin menemään.sähköpostiin ei vastattu niin soitin ja isännöitsijä vaan vittuilevalla äänellä melkein naureskellen sanoi että välittää tiedon naapurille.Olen myös laittanut 5 lappua reilu kuukauden aikana naapuriin posti laatikkoon eli tietää että häiriinnytään.Laitoin myös sne jälkeen kun näin sen haalariperseen ikkunasta opiskelija asuntojen hakusivun kun eihän tuo tänne edes kuulu ei veroja makseta siksi että se ei asu solussa!!!!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole omaa elämää eikä ap koskaan poistu  kotoaan. Ap:lla on mielenterveydellisiä ongelmia.AP, sun kämppä otetaan haltuun yhtiökokouksen päätöksellä   kolmeksi vuodeksi ja vuokrataan ulkopuoliselle koska sä tehtailet valituksia turhasta. Ala katella kämppää jostain korvesta, kohta on ilmoitus postissa.

Ja TAAS muut tietää paremmin.Ihan tiedoksi että on kaupungin vuokra asunto eli siksi törkeää että joku opiskelija vie sellaisen ja ei mun asuntoa siis viedä yhtiö kokouksessa.

AP

J

Sä olet vielä pahemmin sairas päästäsi kuin edes kuvittelin. Opiskelijallakin on oikeus kaupungin vuokra-asuntoon, sossurotta. Oletko itse suorittanut mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta? Ei siltä vaikuta.

Vittu kun taas tiedetään toisten elämät .Tiedoksesi että tulin raskaaksi ammatti koulussa eli olen käynyt koulutuksessa ylä asteen jälkeen se vaan jäi kesken kun oli koliikki vauva ja luki häiriön takia vaikeaa ja muita ongelmia jotka ei sulle kuulu.Mutta ei ole nyt mussa ongelma vaan siinä että yläpuolella kertaan laitetaan aina häirikkö ja isäinnöitsijä ei usko vaan on niiden puolella varmaan antaa sille tai jotain et hiljentää.Opiskelijat kuuluu opiskelija asuntoihin ja suomen kaupumkien vuokra asunnot kunnon kansalaisille eli Suomalaisille perheille ja työssä kävijöille.

AP

Kyllä Ap:n älykkyysosamäärästä kertoo jo jotain, että oli ylivoimaista käyttää ehkäisyä ammattikouluaikoina. Ja ne "muut" ongelmat taitaa jatkua nyt ihan aikuisiälläkin.

Vierailija
22/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole omaa elämää eikä ap koskaan poistu  kotoaan. Ap:lla on mielenterveydellisiä ongelmia.AP, sun kämppä otetaan haltuun yhtiökokouksen päätöksellä   kolmeksi vuodeksi ja vuokrataan ulkopuoliselle koska sä tehtailet valituksia turhasta. Ala katella kämppää jostain korvesta, kohta on ilmoitus postissa.

Ja TAAS muut tietää paremmin.Ihan tiedoksi että on kaupungin vuokra asunto eli siksi törkeää että joku opiskelija vie sellaisen ja ei mun asuntoa siis viedä yhtiö kokouksessa.

AP

J

Sä olet vielä pahemmin sairas päästäsi kuin edes kuvittelin. Opiskelijallakin on oikeus kaupungin vuokra-asuntoon, sossurotta. Oletko itse suorittanut mitään peruskoulun jälkeistä koulutusta? Ei siltä vaikuta.

Vittu kun taas tiedetään toisten elämät .Tiedoksesi että tulin raskaaksi ammatti koulussa eli olen käynyt koulutuksessa ylä asteen jälkeen se vaan jäi kesken kun oli koliikki vauva ja luki häiriön takia vaikeaa ja muita ongelmia jotka ei sulle kuulu.Mutta ei ole nyt mussa ongelma vaan siinä että yläpuolella kertaan laitetaan aina häirikkö ja isäinnöitsijä ei usko vaan on niiden puolella varmaan antaa sille tai jotain et hiljentää.Opiskelijat kuuluu opiskelija asuntoihin ja suomen kaupumkien vuokra asunnot kunnon kansalaisille eli Suomalaisille perheille ja työssä kävijöille.

AP

Kyllä Ap:n älykkyysosamäärästä kertoo jo jotain, että oli ylivoimaista käyttää ehkäisyä ammattikouluaikoina. Ja ne "muut" ongelmat taitaa jatkua nyt ihan aikuisiälläkin.

Mistä tiedät että lapseni eivät ole suunniteltua???olkaa vaab rauhassa mummo äitejä,Ne muut ongelmat ei kuulu sulle mutta ei liity minuun vaan ex mieheen ja sen äitiin ha siihen että myös liikkuminen oli hankalaa kun jalka katkesi.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

J

AP

Katsopas ap Porvoosta, kun opiskelija-asuntoja ei riitä kaikille. Sinä et siis ole koulutettu, työssäkäyvä, etkä millään muullakaan perusteella "kunnon kansalainen". Olet ilmeisesti kuitenkin suomalainen? Miksi AMK-opiskelija olisi vähemmän "kunnon kansalainen" kuin sinä? Ainakin hän tekee enemmän yhteiskunnan eteen...opiskelee ja käy todennäköisesti töissä.

Vierailija
24/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

J

AP

Mistä tiedät että lapseni eivät ole suunniteltua???olkaa vaab rauhassa mummo äitejä,Ne muut ongelmat ei kuulu sulle mutta ei liity minuun vaan ex mieheen ja sen äitiin ha siihen että myös liikkuminen oli hankalaa kun jalka katkesi.

AP

No olipa hyvin suunniteltu, kun ei edes ammattitutkintoa ehtinyt hankki ennekuin tuli SUUNNITELTU raskaus. Uskoo ken tahtoo. Tai jos todella oli suunniteltu, niin olipa hyvin suunniteltu. Mutta taitaa sopia Ap:n ajatusmaailmaan.

Vierailija
25/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs sä ao iniset siitä, että me tehdään päätelmiä sun elämästä. Niinhän säkin olet tehnyt naapuristasi aivan samoilla oikeuksilla. Ongelma on sun päässäsi, hae apua, terapiaa, lääkitystä ja korvatulpat noin alkuunsa yöksi.

Vierailija
26/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kun pisteiden jälkeen ei ollut välejä, eikä koko tekstissä tainnut olla pilkutusta.

Tietääkseni opetettiin että pilkun voi korvata laittamalla ja sanan ja se ei vaan ole yhtä nätti teille pilkun nussijoille .Ja mikä siinä on kun ei ymmärretä luki häiriötä ?? Ja mikä siinäkin on kun valitetaan että liikaa välejä ja sitten ei tarpeeksi .Tyytyväinen nyt ?

AP

Vierailija
27/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne tulee nyt jatkuvalla syötöllä näitä kerrostalonaapurikyttääjäavauksia, joissa jaksetaan ulista varsinkin tuosta "vedenlaskusta"?

Vierailija
28/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin sattuu.

Olisit käynyt koulut paremmin. Voisit asua jossain muualla kun missä nyt olet.

Vierailija
29/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole ap lukihäiriötä nähnytkään. Häpeäisit, että laitat idioottimaisuutesi sairauden piikkiin, jota sulla ei ole >:(

Vierailija
30/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne tulee nyt jatkuvalla syötöllä näitä kerrostalonaapurikyttääjäavauksia, joissa jaksetaan ulista varsinkin tuosta "vedenlaskusta"?

Se on nyt kuuminta hottia.

Vierailija
31/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdys sanat < 3 .

Vierailija
32/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kun pisteiden jälkeen ei ollut välejä, eikä koko tekstissä tainnut olla pilkutusta.

Tietääkseni opetettiin että pilkun voi korvata laittamalla ja sanan ja se ei vaan ole yhtä nätti teille pilkun nussijoille .Ja mikä siinä on kun ei ymmärretä luki häiriötä ?? Ja mikä siinäkin on kun valitetaan että liikaa välejä ja sitten ei tarpeeksi .Tyytyväinen nyt ?

AP

Lukihäiriö on vain sun paskavammainen tekosyysi oksentaa tuota moskaasi tänne näkemättä yhtään vaivaa. Mullakin on paha lukihäiriö, siis ihan oikeasti diagnosoitu. Se ei kuitenkaan ole estänyt mua opettelemasta peruskielioppisääntöjä, yrittämästä kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä eikä se myöskään estä mua lukemasta tekstejäni läpi edes yhtä kertaa ja korjaamasta räikeimpiä virheitä. Jo ihan näillä tavoin saa tekstistä suurinpiirtein miellyttävää luettavaa.

Vierailija
33/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole ap lukihäiriötä nähnytkään. Häpeäisit, että laitat idioottimaisuutesi sairauden piikkiin, jota sulla ei ole >:(

Huoh!Misä teitä toisen asiat paremmin tietäviä oikeen sikiää???Tiedoksesi olen ollut erityis luokalla jonne minut laitettiin lukihäiriön takia.sillä on se hienompi sana en jaksa googlata mutta dysfysia kaioli.

AP

Vierailija
34/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa harjan varrella kayttoon aina kun kolistelee, silleen oma ukki teki kun joutui kerrostaloon.

Vierailija
35/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Lukihäiriö on vain sun paskavammainen tekosyysi oksentaa tuota moskaasi tänne näkemättä yhtään vaivaa. Mullakin on paha lukihäiriö, siis ihan oikeasti diagnosoitu. Se ei kuitenkaan ole estänyt mua opettelemasta peruskielioppisääntöjä, yrittämästä kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä eikä se myöskään estä mua lukemasta tekstejäni läpi edes yhtä kertaa ja korjaamasta räikeimpiä virheitä. Jo ihan näillä tavoin saa tekstistä suurinpiirtein miellyttävää luettavaa.

No ole sitten mutta minä en 1.Jaksa kun te olette häirikön puolella ja tarkastamiseen menee aikaa ja seon kallista ja 2.Miksi opettelisin mitääm sääntöjä kun en ole äidin kielen opettaja tai mikään sellainen??

AP

Vierailija
36/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ketjuissa käy hyvin ilmi, miten ihmiset purkaa omaa pahaa oloaan naapureihinsa. Kun oma elämä on monella tapaa sekaisin ja oman elämän kontrolli kadonnut, niin aletaan kiinnittää ylettömästi huomiota naapurin tekemisiin ja elämään. Tätä eivät tietenkään itse tajua tai myönnä, mutta tulee pakkomielteinen tarve puuttua toisten tekemisiin, kun ei oikein kykene hallitsemaan omaa elämäänsä. Helpompaa "siirtää" huomiota pois omista ongelmista.

Vierailija
37/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joko muutat tai kärsit.

Vierailija
38/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin voi valittaa isännöitsijästä?

Vierailija
39/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh!Misä teitä toisen asiat paremmin tietäviä oikeen sikiää???Tiedoksesi olen ollut erityis luokalla jonne minut laitettiin lukihäiriön takia.sillä on se hienompi sana en jaksa googlata mutta dysfysia kaioli.

AP

Koska mä tunnistan hoitamattoman lukihäiriön. Sun kohdalla kyse on vain laiskuudesta, tyhmyydestä ja viitsimättömyydestä. Ärsyttää kun viitsimättömyydet laitetaan nykyään kaiken maailman sairauksien piikkiin. Sä olet ollu laiska lintsari ja siksi laitettu tarkkikselle. Johan toi sun sikiämises kesken ammattikoulun kertoo faktaa, että olet alempaa sosiaalista sakkaa. Toivottavasti lapses pääsee kierteestä pois ja kohoavat paremmille paikoille yhteiskunnassa.

Ja lopeta se naapurin kiusaaminen, alat saamaan kohta itse varoituksia häiriköinnistä.

Vierailija
40/50 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdys sanat < 3 .

Eioleeeee 😂