Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanko oikeesti oon vanha jos käyn nukkumaan useimmiten klo 22-23?

Vierailija
13.04.2017 |

Mies haukkuu että oon vanha kun käyn etenkin työpäivinä tuohon aikaan nukkumaan. Jos menen aamuvuoroon, herään klo 5. Muuten arkipäivisin 6.30 lasten kanssa samaan aikaan. Jos vkl vapaata niin silloin kello ei soi ja nukun vähän pidempään. Teen ruumiillisesti melko raskasta työtä, olen liikkeessä koko työvuoron + kotityöt. En yksinkertaisesti jaksa valvoa pidempään. Miehellä kevyt istumatyö, ei edes henkisesti rasittava.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen usein nukkumaan salkkareiden jälkeen, viimeistään klo 21.. Nyt oli inhottava riita miehen kanssa ja en saa nukuttua kun kelailen sitä (selvittämätöntä) riitaa 😢

Vierailija
2/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen usein nukkumaan salkkareiden jälkeen, viimeistään klo 21.. Nyt oli inhottava riita miehen kanssa ja en saa nukuttua kun kelailen sitä (selvittämätöntä) riitaa 😢

Riidat pitäisi aina selvittää ennen nukkumaan menoa, ystävän luota lähtöä tms. ettei kenellekään jäisi paha mieli siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kai sitten ikäloppu kun menen nukkumaan klo 20.30-21 näin arkisin.

Herään hoitamaan eläimet klo 4 ja olen töissä klo 5.

N.25

Vierailija
5/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haukkuu että oon vanha kun käyn etenkin työpäivinä tuohon aikaan nukkumaan. Jos menen aamuvuoroon, herään klo 5. Muuten arkipäivisin 6.30 lasten kanssa samaan aikaan. Jos vkl vapaata niin silloin kello ei soi ja nukun vähän pidempään. Teen ruumiillisesti melko raskasta työtä, olen liikkeessä koko työvuoron + kotityöt. En yksinkertaisesti jaksa valvoa pidempään. Miehellä kevyt istumatyö, ei edes henkisesti rasittava.

Olet vain järkevä  jos menet ajoissa nukkumaan koska aamuherätyskin on niin aikaisin. Miehes on ihan idiootti ja empatiakyvytön. Laita se kevyttä istumatyötä tekevä äijä tekemään ne kotityöt.

Vierailija
6/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toimistotyöläinen, joka herää aamuisin kuudelta ja on viimeistään kymmeneltä sängyssä.

N22

Vierailija
7/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 ja mulla on onneksi mies, jolle mun unirytmi on ok - me mennään helposti nukkumaan klo 21 jälkeen molemmat ja herätään sitten 6-7 aikaan aamulla. Toki jaksan valvoa myöhempäänkin jos on jotain mielekästä tekemistä, mutta rankka työ ja luontainen rytmi herätä aamulla aikaisin saa aikaisen nukkumaanmenon kuulostamaan varsin houkuttelevalta, etenkin arkisin.

Joskus seurustelin miehen kanssa, jonka unirytmi oli aivan päinvastainen. Hän valvoi arkisinkin helposti aamuyölle, kahteen-kolmeen. Ei siitä mitään tullut.

Vierailija
8/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen jos sinusta nukkumaanmenoaika määrittää ihmisen ikää tai ihmistä muutenkaan. Tai jos sinua haittaa se että joku sanoo sinua vanhaksi nukkumaanmenoaikasi perusteella. Ihan oikeesti. 

Vierailija
9/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen henkisesti on mies tai nainen, jonka mielestä on coolia ja aikuismaista valvoa myöhään? Vaikka sitten aamulla ja koko seuraavan päivän väsyttäisi, niin pitää vain valvoa illalla, kun ei enää mutsi komentele!