Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin rupsahtanut :( Parin vuoden päästä 40v. onko mitään enää tehtävissä. Naama lörpöttää. roikkuu, hiukset homssuiset ja silmät lurpahtaneet.

Vierailija
13.04.2017 |

Mitä tässä voisi oikein tehdä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun vertaan itseäni muihin saman ikäisiin vaikuttavat vielä ihan raikkailta :( No tietty sairastuin ja joudun syömään nyt päivittäin yhtä lääkettä, mutta silti. Ei ole mikään kortisoni tai sellainen.

Vierailija
2/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen 50v. rupsahdus tuntuu myös vartalolla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuva itsestäsi. Kun katsot sitä 50-vuotiaana, niin huokaat, että kylläpä olinkin vielä nuoren näköinen. ;-)

Vierailija
4/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mulla sileä iho, mikään ei lörpötä, hoidan hiukseni hyvin. Ikää 40v. Mutta kukin tavallaan...

Vierailija
5/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mulla sileä iho, mikään ei lörpötä, hoidan hiukseni hyvin. Ikää 40v. Mutta kukin tavallaan...

Ei tämä viestin laittaja kaivannut tällaisia itsekehuja! Minäkin pian 40 mutta menisin kymmenen vuotta nuoremmasta ja oon oikein söpö parhaimmillani! Laitoin tämän sinun tiedoksesi joka luulet olevasi muiden yläpuolella!

Mitä tulee viestin aloittajan voit tehdä,seuraavaa. Ala syömään proteiinipitoisesti ja siis vähennät hiilareita. Tätä pitää jaksaa tehdä vuosi, jotta saat hyvät tulokset. Käy joka päivä kävelylenkillä ja vahvista keskivartaloa pari kertaa vkossa, vuoden ajan. Perus suomalaisella jöllikällä toimii varmasti. Pitkäjänteisyys palkitaan! Muista myös jättää limonadit ja juoda paljon vettä. Karkkipäivä mieluiten kerran 2 viikossa. Jos et pysty niin kerran viikossa. Onnea😃

Vierailija
6/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no  kivat sulle mutta mulla lörpöttää. Mitä tässä voi tehdä?

Vierailija
7/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä viestin laittaja kaivannut tällaisia itsekehuja! Minäkin pian 40 mutta menisin kymmenen vuotta nuoremmasta ja oon oikein söpö parhaimmillani! Laitoin tämän sinun tiedoksesi joka luulet olevasi muiden yläpuolella!

Mitä tulee viestin aloittajan voit tehdä,seuraavaa. Ala syömään proteiinipitoisesti ja siis vähennät hiilareita. Tätä pitää jaksaa tehdä vuosi, jotta saat hyvät tulokset. Käy joka päivä kävelylenkillä ja vahvista keskivartaloa pari kertaa vkossa, vuoden ajan. Perus suomalaisella jöllikällä toimii varmasti. Pitkäjänteisyys palkitaan! Muista myös jättää limonadit ja juoda paljon vettä. Karkkipäivä mieluiten kerran 2 viikossa. Jos et pysty niin kerran viikossa. Onnea😃

muita ideoita?

Vierailija
8/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla varmaan on huonompi fiilis ja mielikuva itsestäsi, kuin miltä ihan oikeasti näytät, jos vähän tsemppaisit ja pyrkisit siihen ns. parhaimpaan versioon itsestäsi.

Jos hiukset ovat hompsuiset, niin mars kampaajalle, ja uutta leikkausta/tyyliä kehiin ja vinkkejä, miten hoidat jatkossa hiukset niin, etteivät ne näytä hompsuisilta.

Jos naama tuntuu veltolta ja väsyneeltä, niin paljon raikasta veden juontia, ulkoilua raittiissa ulkoilmassa ja tutustu vaikkapa youtuben videoiden kautta kasvohierontaan. Ihanan rentouttavaa ja laittaa veren kiertämään.

Jos silmät näyttävät väsyneiltä, niin ehkä piristävät uudet lasit voisivat olla paikallaan? Peittävät silmäpusseja ja tuovat väriä kasvoihin. (Jos siis silmälaseja tarvitset)

Kokeile uusia meikkityylejä, mitkä sopivat kypsempiin kasvoihin ja tuovat raikkautta olemukseen.

Ja tietenkin kivat, oman tyylin mukaiset, mutta istuvat vaatteet päälle, niin johan fiilis paranee ja ulkonäkökin miellyttää enemmän silmää.

Kyllä ne muutkin saman ikäiset näyttäisivät nuhjaantuneilta ja hompsuisilta, jos eivät näkisi hieman vaivaa freesimmän ulkonäön saavuttamiseksi.

Vierailija
9/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla varmaan on huonompi fiilis ja mielikuva itsestäsi, kuin miltä ihan oikeasti näytät, jos vähän tsemppaisit ja pyrkisit siihen ns. parhaimpaan versioon itsestäsi.

Jos hiukset ovat hompsuiset, niin mars kampaajalle, ja uutta leikkausta/tyyliä kehiin ja vinkkejä, miten hoidat jatkossa hiukset niin, etteivät ne näytä hompsuisilta.

Jos naama tuntuu veltolta ja väsyneeltä, niin paljon raikasta veden juontia, ulkoilua raittiissa ulkoilmassa ja tutustu vaikkapa youtuben videoiden kautta kasvohierontaan. Ihanan rentouttavaa ja laittaa veren kiertämään.

Jos silmät näyttävät väsyneiltä, niin ehkä piristävät uudet lasit voisivat olla paikallaan? Peittävät silmäpusseja ja tuovat väriä kasvoihin. (Jos siis silmälaseja tarvitset)

Kokeile uusia meikkityylejä, mitkä sopivat kypsempiin kasvoihin ja tuovat raikkautta olemukseen.

Ja tietenkin kivat, oman tyylin mukaiset, mutta istuvat vaatteet päälle, niin johan fiilis paranee ja ulkonäkökin miellyttää enemmän silmää.

Kyllä ne muutkin saman ikäiset näyttäisivät nuhjaantuneilta ja hompsuisilta, jos eivät näkisi hieman vaivaa freesimmän ulkonäön saavuttamiseksi.

kiitos tässä oli jo parempia neuvoja. Mietin myös kirurgia....

Vierailija
10/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, huonot geenit eivät siitä muuksi muutu. Voisi olla pari juttua mitkä auttaisivat, eli ensin hilaat kaikki peilit roskikseen, kuljet tummat lasit päässä joka paikassa ja aina, ja varmuuden vuoksi pidät vielä silmätkin kiinni. Silloin kun et itseäsi näe, niin kaikki on hyvin.

Vierailija
11/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko? Tupakka pois.

Juotko liikaa? Vähennä minimiin, lopeta mielummin kokonaan.

Aika vaikea neuvoa, kun en näe sinua, mutta jos sinulla on ylimääräistä rahaa,

niin varaappa aika kosmetologille/kampaajalle ja ota kasvoihin kiinteytyshoitoja ja uusi kampaus hiuksiin.

Jos sulla ei ole varaa näihin, niin kysyppä joltakin kauniilta naisilta neuvoa, mitä voisit tehdä, neuvovat varmaan ihan mielellään, uskoisin.

Vierailija
12/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin auttaa kampaaja, mutta jos naama on oikeasti valahtanut, ei siihen auta kuin kauneuskirurgia. Olen itse 39-vuotias ja laihtumisen seurauksena naamani on parin vuoden sisällä valahtanut ihan hurjasti. On ilmestynyt syvät nasolabiaalijuonteet ja leuan alla on ryppyinen pussi. Ei niihin vedenjuonnit, raitis ilma, rasvat ja hieronnat auta.

Vierailija
13/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset näyttävät kyllä minun silmissäni nuorilta! T. Vanhempi rouva

Vierailija
14/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki oikeita ongelmia.

Vierailija
15/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksiin auttaa kampaaja, mutta jos naama on oikeasti valahtanut, ei siihen auta kuin kauneuskirurgia. Olen itse 39-vuotias ja laihtumisen seurauksena naamani on parin vuoden sisällä valahtanut ihan hurjasti. On ilmestynyt syvät nasolabiaalijuonteet ja leuan alla on ryppyinen pussi. Ei niihin vedenjuonnit, raitis ilma, rasvat ja hieronnat auta.

Koita sähköistä kasvojumppaa, tehdään hoitolassa.

Vierailija
16/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki oikeita ongelmia.

on mulla niitäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi