Kuunteleeko kukaan trancea?
Kommentit (8)
Kyllä kuuntelen. <3 Ihan parasta. 90-luvun lopulta oon jo kuunnellut.
Mimmi#83 kirjoitti:
Kyllä kuuntelen. <3 Ihan parasta. 90-luvun lopulta oon jo kuunnellut.
Kiva kuulla, samaa mieltä :)
Kuuntelen vain Daruden Sandstormia.
Yritän tehdä itse, perus biitit sujuu mutta eiole mitään valmista viellä
Minulla eiole oikein sävelkorvaa tai musikaalista koulutusta ja silti on kiinnostusta musiikinluontiin niin tajusin että tunnel trancesta on yksinkertasin alottaa sellasta tasasempaa jumputusta siis, ainakaan en ole jääny sohvalle lojumaan vaan yrittää kehittää sitä omaa soundia
Vierailija kirjoitti:
Infected Mushroom -bändiä olen kuunnellut, yleensä kuuntelen metallia, Opeth yms :D
M40
Infected Mushroomi eiolekyllä trancee tietääkseni, on joko dub steppiä tai big beattii tai drum n bass, elektroninen rokkikaan eiole kaukana, junkie xl vähän samaa vibaa
DJ Dean ja Paul Oakenfold on trancee
Kuuntelen, nimenomaan ysäri- ja 2000-luvun trancee. Ihan parasta juoksumusaa ja puolimaratonille esim. täydellistä. :)
Tykkään elektronisestakin. Paljon kuuntelen klassista, bluesia, jazzia ja metallia. Elektroninen on kivaa taustamusaa. Ehkä sellaista klubitrancea ei nyt hetkeen, kun on jäänyt bilettäminen vähemmälle. Paikkakunnan virittäjänuoriso myöskin kuuntelee, kun koka ilta 22-02 hirveä bassojumputus tossa pääsuoralla. :'D
Infected Mushroom -bändiä olen kuunnellut, yleensä kuuntelen metallia, Opeth yms :D
M40