Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kateellinen siskolle

Vierailija
13.04.2017 |

Tänään olin hoitamassa hänen lapsiaan kauniissa kodissa iloisia lapsia jotka nauroivat ja maalasivat.. hän oli keittänyt minulle kahvia ja kaurapuuroa kattanut hienot astiat pöytään hän lähti miehensä kanssa töihin samalla autolla, kauheassa kiireessä, ottivat kahvit mukaan ja sanoivat syö mitä löydät jääkaapista. Tuossa on keksejä ja tuossa on ruisleipää Sitä tavallista elämää. Onko muita kateellisia?

Minulla ei ole yhtikäs mitään enää..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä oot kateellinen? Kahvista? Miehestä? Lapsista? Kodista? Kaurapuurosta?

Kaikki on mahdollista sullekin beibe.

Vierailija
2/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko enemmän vihainen vai surullinen vai katkera?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ole vähän niin kuin samoja asioita? Viha johtaa lopulta suruun, suru katkeruuteen...siis käsittelemättöminä. Viha tietysti myös suoraan katkeruuteen. Katkeruus= vihan palvonta.

Vierailija
4/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ole vähän niin kuin samoja asioita? Viha johtaa lopulta suruun, suru katkeruuteen...siis käsittelemättöminä. Viha tietysti myös suoraan katkeruuteen. Katkeruus= vihan palvonta.

Riippuu kai tulkitsijasta. Itse koen niin, että

-viha = addrenaliinia

-suru = pysähdyttävä voimakas tunne. Tämähän voi liittyä myös vihaa, mutta ei välttämättä.

-katkeruus = painolasti käsivarsilla niistä epäoikeudenmukaisista asioista, joihin ei ole voinut vaikuttaa. Tunne, joka vetää alaspäin ja tuntuu fyysisesti käsissä. Ilmaantuu silloin tällöin.

Vierailija
5/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea..

Ap

Vierailija
6/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan toki puuroa yms itsekin.. mutta en lapsia ikinä, enkä miestä.. enkä ikinä asennetta ja sellaista työtä.

Sisko katsoo palkkakuittia, valittaa kuinka paljon menee veroihin, heittää kuoren pois ja alkaa puhumaan muuta... itse saan palkkaa pari sataa enemmän mitä hän maksaa veroa..

Sisko valittaa kun lapset tulevat viereen keskellä yötä, tai mies huitoo unissaan kädellään.. minun sängyssä ei allergian takia ole edes kissaa....

Siskontyttö kysyi miksi olen aina niin surullinen, vaikka mielestäni tosissani yritin leikkiä ja maalailla.

Ap

Vierailija
7/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap :( tuli surullinen oli puolestasi. Kyllä tulet vielä nauttimaan elämästäsi ja löydät itsellesi vielä miehen, olen aivan varma!

Vierailija
8/8 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ruma ja vielä introvertti.. niin en usko, että saan miestä ikinä.

Siskoni mies on mukava ja hänen lisäkseen vain veljeni..

Yksi mies oli, mutta hän lähti kun kohtuni jouduttiin poistamaan.. ei kuulemma johtunut siitä, mutta nyt hänellä on lapsia..

Harmittaa kun en voi ottaa edes eläintä.

Haaveilen siskoni elämästä. Siitä, että haluaisi töistä pois.

Ap