Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai ihanaa, tänään rauhallinen koti-ilta YKSIN!

Vierailija
13.04.2017 |

Teinit lähtivät isänsä luokse ja mieheni lähtee kaverinsa luo viettämään "poikien" iltaa.
Minulla viiniä, herkkuja, leffa ja av-palsta!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun tuollaisen illan vielä joskus saisi. Aina on joku nurkissa pyörimässä. T. ydinperhemamma

Vierailija
2/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tuollaisen illan vielä joskus saisi. Aina on joku nurkissa pyörimässä. T. ydinperhemamma

Eipä muuta kuin mies lasten kanssa jonnekin minilomalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään erilaisia naisetkin. Käyn sukulaisissa välillä pelkästään muksujemme kanssa, mutta nykyään sekään ei ole kiva asia. Vauva-aikana siis halusi omaa aikaa, mutta nyt ei sitten enää kelpaa. En taas ymmärrä vaimon logiikkaa, mutta näillä mennään.

Vierailija
4/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ero viikko-viikko systeemillä, niin alkaa vapaata löytymään.

Vierailija
5/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt vihjata että menisivät, mutta kun eivät mene! Nauttisin niin, jos edes yhden illan saisin yksin viettää omissa oloissani ja hiljaisuudessa. Eri aikaan kyllä ramppaavat teinit ja mies siellä sun täällä, mutta eivät koskaan samaan aikaan.

Vierailija
6/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ero viikko-viikko systeemillä, niin alkaa vapaata löytymään.

Ilmeisesti olette valinneet lasten isäksi sellaisen miehen, joka ei käy lasten kanssa missään?

7/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno olotila! Minäkin saan pian olla yksin kotonani kun pääsen täältä 6 hengen hullujenhuoneesta pois...olen ollut Aasiassa monta kuukautta ja asunut 5 paikallisen asukkaan kanssa 20 m2 huoneessa !

Vierailija
8/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa iltaa ja nautiskele!

Vierailija
9/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt vihjata että menisivät, mutta kun eivät mene! Nauttisin niin, jos edes yhden illan saisin yksin viettää omissa oloissani ja hiljaisuudessa. Eri aikaan kyllä ramppaavat teinit ja mies siellä sun täällä, mutta eivät koskaan samaan aikaan.

Tuo on kyllä tylsää :(.

Meilläkin nykyään on lähes koko aika joku kotona. Nuo teinit ei enää niin säännöllisesti käy isällään. Toinen saattaa mennä isälle ja toinen jää kotiin. Harvoin ovat yhtä aikaa isällään. Nyt lähtivät isänsä kanssa reissuun pääsiäiseksi. Ja onneksi tuo mieskin lähtee omiin menoihinsa, harvinaista sekin.

Ja kyllä olen niin odottanut tällaista rauhallista omaa aikaa!

Ap

Vierailija
10/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähde itse jollekin minilomalle. 

Vierailija
11/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa meinasin ehdottaa. Viikonloppu jossain hotellissa, shoppailua, ravintola, suklaata ja elokuvan katselua hotellisängyssä.

Vierailija
12/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kerran viikoksi kylpylään, hyvin ne siellä kotona pärjäsivät. Mutta kun haluaisin olla yksin nimenomaan kotona. Kuunnella Andrea Bocellia täysillä, siivoilla, saunoa ja tehdä kaikkia kotijuttuja. Ei onnistu hotellissa.

Vierailija
13/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä näitä oman illan hehkuttajia. Miten teitä voi ahdistaa toiset noin paljon? Ja ettekö te itse osaa lähteä jonnekin, jos kotona on noin paha olla? 

Vierailija
14/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjata? Mitä he on sanonut, kun olet asiasta heidän kanssa keskustellut? 

Vierailija
15/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa, pidä hauskaa! :)

Vierailija
16/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Nauti ap! Mulla on niin pienet lapset, että eivät juuri matkustele ilman molempia vanhempia, mutta jos mies on illan poissa ja saan lapset ajoissa nukkumaan niin AH! (Vaikka nautin toki perheeni seurasta, mutta kun sitä on jatkuvasti niin paljon tarjolla :D)

Vierailija
17/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään sillä lailla, että ilta yksin omassa kodissa olisi jotakin harvnaista luksusta.

Vierailija
18/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kerran viikoksi kylpylään, hyvin ne siellä kotona pärjäsivät. Mutta kun haluaisin olla yksin nimenomaan kotona. Kuunnella Andrea Bocellia täysillä, siivoilla, saunoa ja tehdä kaikkia kotijuttuja. Ei onnistu hotellissa.

No hanki isälle ja lapsille lahjakortti kylpylään. 

Vierailija
19/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi elämään sillä lailla, että ilta yksin omassa kodissa olisi jotakin harvnaista luksusta.

No minulle se ei olisi luksusta, jos asuisin yksin. Mutta olemme erilaisia ja hyvä niin :)

T.17

Vierailija
20/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä näitä oman illan hehkuttajia. Miten teitä voi ahdistaa toiset noin paljon? Ja ettekö te itse osaa lähteä jonnekin, jos kotona on noin paha olla? 

Ei minulla ole kotona paha olla, eikä tässä kai kukaan muukaan sellaista ole väittänyt. Silti on IHANAAAAAAA jos saa joskus olla yksin, ihan yksin. Minä en aina laita edes musiikkia tai telkkaria päälle, vaan nautin hiljaisuudesta. Luen rauhassa, teen käsitöitä, leivon,  nukun tai siivoan.  Ja sen jälkeen on kivaa, kun kaikki muut palaavat kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi