Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurahousut, henkselit vai ei?

Vierailija
13.04.2017 |

Rukalla on tarjouksessa takki+housut+hanskat -kurasetti, mutta settiin kuuluvissa housissa on henkselit. Olin ajatellut tulevalle koululaiselle ostaa henkselittömät, mutta tarjous houkuttelee. Onko teillä ollut lapsilla miten pitkään henkselihousut? Koulussahan ei ymmärtääkseni näitä enää käytetä, mutta kotona tarvitaan varmasti vielä.

https://www.rukkasadevaatteet.fi/sadeasusetit/113-lasten-sadeasusetti-t…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselittömät koululaiselle.

Vierailija
2/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkselikurikset on pienille lapsille. Siinä vaiheessa kun lapsi itse pukee ja riisuu ulkovaatteet niin vyötärömalli on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkselikurikset on pienille lapsille. Siinä vaiheessa kun lapsi itse pukee ja riisuu ulkovaatteet niin vyötärömalli on hyvä.

No, esikoululaiset pukee ja riisuu itse, mutta käyttävät ainakin täällä useimmat edelleen henkselimallia.

AP:lle sanoisin, että jos kurahousuja käytetään vain omalla pihalla tai mökillä, ei mallilla ole niin väliä. Mutta jos niitä käytetään muuallakin, vaikkapa leikkipuistossa tai pyörällä ajaessa, voi ne henkselimalliset koululaisesta tuntua jo vähän nololta muiden lasten nähden.

Vierailija
4/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi menossa syksyllä iltapäivähoitoon? Siellä saatetaan tarvita kuravaatteita, vaikka koulussa ei tarvitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän